Suur enduuro!!!
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Ärge ära unustage, et mootorratast hoiab paigal (mitte püsti ega pikali vaid sunnib jääma samasse kaldesse) pöörlev tagumine ratas. (blokeerunud tagarattaga on võimalik ikkagi püsti jääda ja seda tänu geomeetriale - miks blokeerunud esirattaga on pea võimatu püsti jääda, seletavad allpool toodud graafikud)
Esiratas, olles kinnitatud esihargi ja pöördtelje vms moel raamiga, loob eeldused stabiilseks 3-vabadusastmega mudeliks. See, kas esiratas pöörleb või on selle asemel libisev suusk tõestab, et stabiilsus on ennekõike geomeetrias, mitte pöörlevas esirattas. Üks teadur püüdis teha ebastabiilset jalgratast. Alles 5. versioon oli labiilses tasakaalus.
Enduro on suhteliselt stabiilsem jällegi tänu kogu tsikli geomeetriale, mitte ratta läbimõõdule.
Ning lõpuks: www.dinamoto.it, kellele meeldivad värvilised pildid: http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/posters/MOMI.html
ma trükkisin kenasti välja ning vaatan neid vahel kui nutt peale tuleb
Esiratas, olles kinnitatud esihargi ja pöördtelje vms moel raamiga, loob eeldused stabiilseks 3-vabadusastmega mudeliks. See, kas esiratas pöörleb või on selle asemel libisev suusk tõestab, et stabiilsus on ennekõike geomeetrias, mitte pöörlevas esirattas. Üks teadur püüdis teha ebastabiilset jalgratast. Alles 5. versioon oli labiilses tasakaalus.
Enduro on suhteliselt stabiilsem jällegi tänu kogu tsikli geomeetriale, mitte ratta läbimõõdule.
Ning lõpuks: www.dinamoto.it, kellele meeldivad värvilised pildid: http://www.dinamoto.it/DINAMOTO/posters/MOMI.html
ma trükkisin kenasti välja ning vaatan neid vahel kui nutt peale tuleb

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.