variaatori töö

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
prive

variaatori töö

Lugemata postitus Postitas prive »

Tere,
Tahaks teada kuidas variaator töötab.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

kui sulo n roller olemas siis võta vario kaan pealt ära pane mootor tööle ja anna hargi peal pöördeid,kohe on asi siililegi selge :P
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

Teema algataja
HullElvakas

Lugemata postitus Postitas HullElvakas »

äkki täpsustaks kah mida sa teada tahad variaatori kohta täpselt...nii on suht haige seletada kuidas variaator töötab:D...
Kasutaja avatar

klemm
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Apr 2005, 20:32
Asukoht: järvamaa/Sfera

Lugemata postitus Postitas klemm »

Mis seal haiget on? :? Variaator töötab nii, et pöördeid lisades, hakkavad rullikud inertsjõul lükkama tagumist variaatori taldrikut esimese poole, mida suurem on mootori pööre, seda rohkem lükkab. Kuna taldrikud on mingisuguse kaldega, siis hakkab rihm nende vahel vastavalt ülsse liikuma. Nii ongi. :) Parandage mind, kui eksisin. Saan ma ka targemaks.

Teema algataja
prive

Lugemata postitus Postitas prive »

Ilma kaaneta teda ei saa käima panna. Ise olen muidu mitu korda variaatori kaane maha võtnud ja ühe korra rihma vahetanud aga ikka liigub väga uimaselt edasi ja selle pärast ma tahtsingi teada mis on selle variaatori töö mõhimõte.
Kasutaja avatar

cpi50
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Apr 2005, 21:07
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas cpi50 »

Miks sa siis ilma variaatori kaaneta käima ei sa panna? :)
Pilt
Cpi pealt Aprilia Sr70ccm peale

Teema algataja
Vanquish

Lugemata postitus Postitas Vanquish »

prive kirjutas:
Ilma kaaneta teda ei saa käima panna. Ise olen muidu mitu korda variaatori kaane maha võtnud ja ühe korra rihma vahetanud aga ikka liigub väga uimaselt edasi ja selle pärast ma tahtsingi teada mis on selle variaatori töö mõhimõte.
vario kaane puudumine liikuvust nyyd kyll kuidagi ei mõjuta... lihtalt heal hetkel võib sul karter pooleks minna

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

algul an varjaatori pool rihm täiesti alla aga kui sõitma hakkad siis tsentrifugaal jõuga surub esimesi plaate kokupoole ja eest rihm tõuseb ja tagant läheb väiksemaks...kui aeglasemalt sõitma hakkad siis surve veru surub tagumisi plaate koku poola ja rihm läheb tagasi alg asendisse..
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ilusti seletatud koos piltidega. http://www.teamcalamari.com/zuma/variator.html
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”