Suur enduuro!!!
Niipalju kui mina valemeid kiirelt vaatasin, sõltub güroeffekt inertsmomendist ja nurkkiirendusest. Kuna baigi ratas on diameetrilt väiksem, ja sama kiiruse juures on baigi ja enduro ratta joonkiirus sama, aga nurkiirus baigil suurem (teeb rohkem ringe sama ajaga) siis olenevalt inertsmomendist (mis on seotud ratta massiga - baigi ratas arvatavasti siiski raskem tänu laiemale veljele ja rehvile) on arvatavasti güroeffekt baigil suurem. Aga kuna praegu võrdlesime kiirusi mitte kiirendusi, siis ka tulenevalt baigi paremast kiirendusest on güroeffekt baigil kindlasti suurem. Parandage kui eksin 
Peale selle on veel vaatlemata mootori pöörlevate detailide güroeffekt...
EDIT: Rooliamordi vajadus tuleb ilmselt seoses mõistetega precession and nutation, viimasele ei leidnudki eestikeelset vastet sõnaraamatust.

Peale selle on veel vaatlemata mootori pöörlevate detailide güroeffekt...

EDIT: Rooliamordi vajadus tuleb ilmselt seoses mõistetega precession and nutation, viimasele ei leidnudki eestikeelset vastet sõnaraamatust.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.