Suur enduuro!!!

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Niipalju kui mina valemeid kiirelt vaatasin, sõltub güroeffekt inertsmomendist ja nurkkiirendusest. Kuna baigi ratas on diameetrilt väiksem, ja sama kiiruse juures on baigi ja enduro ratta joonkiirus sama, aga nurkiirus baigil suurem (teeb rohkem ringe sama ajaga) siis olenevalt inertsmomendist (mis on seotud ratta massiga - baigi ratas arvatavasti siiski raskem tänu laiemale veljele ja rehvile) on arvatavasti güroeffekt baigil suurem. Aga kuna praegu võrdlesime kiirusi mitte kiirendusi, siis ka tulenevalt baigi paremast kiirendusest on güroeffekt baigil kindlasti suurem. Parandage kui eksin :roll:
Peale selle on veel vaatlemata mootori pöörlevate detailide güroeffekt... :D

EDIT: Rooliamordi vajadus tuleb ilmselt seoses mõistetega precession and nutation, viimasele ei leidnudki eestikeelset vastet sõnaraamatust.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”