Oliver City 50 cc vs 125 cc - suuruse vahe
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Oliver City 50 cc vs 125 cc - suuruse vahe
Kas peale vaadates on aru saada kas tegemist on sellega:
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=405
või sellega:
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... ct_id=2888
Idee siis selles kas politseionu (kui ei ületa kiirust) või parkimiskontrolör (kui pargin tasulises alas) saavad reaalselt aru et 1 neist 125'ne?
Ning kas saab panna elektrilist piirajat, et saaks nupust sisse/välja lülitada?
Pildid paistavad samad olema seega äkki kellegil on kogemust.
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=405
või sellega:
http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... ct_id=2888
Idee siis selles kas politseionu (kui ei ületa kiirust) või parkimiskontrolör (kui pargin tasulises alas) saavad reaalselt aru et 1 neist 125'ne?
Ning kas saab panna elektrilist piirajat, et saaks nupust sisse/välja lülitada?
Pildid paistavad samad olema seega äkki kellegil on kogemust.
Viimati muutis rayds, 11 Okt 2006, 15:56, muudetud 2 korda kokku.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Neil automaailma mõlemal lingil on 50 kuubikuline mudel. Tsekka CPI ARN-i pilte ja näed erinevusi mootori juures.
Mis sellest elekroonilisest piirajast 125 kuubikulisel tolku? Politseionu näeb, et 125 kuubikuline roller, küsib viisakalt lube ja registreerimistunnistust ning kindlustust.
Mis sellest elekroonilisest piirajast 125 kuubikulisel tolku? Politseionu näeb, et 125 kuubikuline roller, küsib viisakalt lube ja registreerimistunnistust ning kindlustust.
Viimati muutis Kirs, 11 Okt 2006, 18:24, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
kuna 125ccm on 4T ja 50ccm on 2T, siis ma ei imestaks, kui 50nene rohkem kütust võtabrayds kirjutas:OK selge siis.
Registreerimine pole ka probleem otseselt.
Kuidas on aga reaalse kütusekuluga linnas (kui palju kumbki võtab)?
Kas 125 on hulka janusem?
Kas 50 piisav linnaliiklusega sammu pidamiseks (kiirendus ja lõppkiirus)?

-
Teema algataja
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Vastavalt soovile olen paigaldanud uuele 125-sele 50-se spido, et näidud oleksid söödavad pealtvaatajaile...
Omast kogemusest pakun autode vahel seiklemiseks 125-t, 50-ne jääb teinekord jänni ja siis kukuvad autod kohe mööda ehk sind rolluga võssa suruma.
Ega iga mees nüüd ka kohe 50-se ja 125-se vahel vahet tee ja kui sõitta mõistlikult, siis ei tee 125-ne 4-taktine üldse nii kõva häält.
Omast kogemusest pakun autode vahel seiklemiseks 125-t, 50-ne jääb teinekord jänni ja siis kukuvad autod kohe mööda ehk sind rolluga võssa suruma.
Ega iga mees nüüd ka kohe 50-se ja 125-se vahel vahet tee ja kui sõitta mõistlikult, siis ei tee 125-ne 4-taktine üldse nii kõva häält.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.