Suur enduuro!!!

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

mella kirjutas:
isakene kirjutas:
...ja siiski, millegipärast on antud mudel võistlusratta aluseks võetud juu... :wink:
Et suurendada seeriaratta läbimüüki. See on sama hea, kui porsche alusele sapaka kere panna, et rahvas sapakaid ostma hakkaks :P
Minu andmed on pisut teised... et siis algselt oli XTZ 750 prototüübina ehitatud just Dakari ralli tarbeks ja sealt edasi läks asi seeriatootmisse. Ja nagu ka tolleaegsetelt piltidelt näha, ratas oma põhiolemuselt seeriatoodangust oluliselt ei erinenudki, olles oma aja kohta üsna uuenduslike tehniliste lahendustega. Väike tsitaat Classic Bike Review'st:

"...The Tenere, which was a "Europe only" bike, was developed for the Dakar rally and was aimed at competing with BMWs top selling R100GS/PD. It was a real move into the future for Yamaha with its forward angled twin, which was water-cooled and had five valves per cylinder. The motor was essentially half a sport bike four in a beefy off-road chassis complete with a half fairing and a bash guard under the motor..."

...ni et mu meelest siinkohal võrdlus porsche ja sapakaga pisut kohatu... parandatagu mind, kui ma eksin...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”