Yamaha WR seeria.
Moderaator: Moded
Yamaha WR seeria.
Oleks soov teada Yamu selliste mudelite nagu WR... mootorite kohta.
On need mootorid rohkem Enduro või crossi mootorid. Sellesmõttes, et kas need mootorid kestavad sõitmise suhtes rohkem kui crossi omad (nagu nt. Yz seeriad), et pead iga nädal uue kolvi jne sisse lükkama.
Ette tänades, Kristo.
On need mootorid rohkem Enduro või crossi mootorid. Sellesmõttes, et kas need mootorid kestavad sõitmise suhtes rohkem kui crossi omad (nagu nt. Yz seeriad), et pead iga nädal uue kolvi jne sisse lükkama.
Ette tänades, Kristo.
Käigud on WR'il teised ja nukad peaks ka olema vist. Ei pea iga nädal uut kolbi panema
Ei pea ka yz ma arvan. Eks kõik oleneb ju sellest kuidas sa sõidad. Minu kunagine ratas sai uue kolvi ja kepsu 5000 km järel. Seda ka aint seetõttu, et eelmine omanik hoidis oma rattaid VÄGA HÄSTI. Kõik möödud ja tolerantsid olid täiesti korras, seega poleks vaja olnud. Et kokkuvöttes, kestavad hästi. Vaheta aga õigel ajal öli ja ära lase hiirtel mootorisse pesa teha.
Rennes aka Pröksuga Mülka
WR'i õlivahetus iga 1000 km järel; üks õlifilter, mille olen vahetanud iga 1000-2000 km järel.mella kirjutas:rennes, palju su wr-l õlivahetusvälp oli? ja mis aja tagant filtreid vahetati ning palju neid oli?
www.proit.ee
KX300F
KX300F
Juhe tuleb lihtsalt läbi lõigata, et aktiviseerida YZ süütemap. Detailid on thumpertalk.com'is Kavalamad mehed olla tumbleri vahele pannud. Kahtlen kas mina näiteks arugi saaks sellest vahest.mx77 kirjutas:Selle WR-i võimsus peaks olema siis kahe asjaga piiratud: sumpa mis pigistab kõri rohkem kinni ja süütebox. Süüteboxil pidi saama programmi kergelt ära muuta mingi halli juhtme ümberühendamise kaudu (sry aga ei ole viitsinud väga detailidesse laskuda)
Rennes aka Pröksuga Mülka
-
Rain
-
mx77
- Postitusi: 8466
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 440 korda
- Kontakt:
Ma usun, et saaksid aru küllRennes kirjutas:Juhe tuleb lihtsalt läbi lõigata, et aktiviseerida YZ süütemap. Detailid on thumpertalk.com'is Kavalamad mehed olla tumbleri vahele pannud. Kahtlen kas mina näiteks arugi saaks sellest vahest.mx77 kirjutas:Selle WR-i võimsus peaks olema siis kahe asjaga piiratud: sumpa mis pigistab kõri rohkem kinni ja süütebox. Süüteboxil pidi saama programmi kergelt ära muuta mingi halli juhtme ümberühendamise kaudu (sry aga ei ole viitsinud väga detailidesse laskuda)
Tegelikult on selline süütemap'ide teema ainult USA variandil, euroopa mudelil on ta juba lahtiühendatud see juhe, õigemini on pistikus olemas, aga massi ei lähe sealt edasi ühtegi juhet (WR400F 2000). Võimalik, et ühendamisel saab ellukutsuda nn. WR variandi, mis tegelikult toob alla otsa natuke väänet juurde ülemise arvel. Tumbleriga sõidupealt seda muuta ei saa, peab vahepeal mootori seisma panema, ümber lülitama ja uuesti käivitama. Seega euroopa mudelil peaks olema YZxxxF-ga sama süüte karakteristika. Usa variandil veel nn.helesinise juhtme modifikatsioon olemas, mis siis lahtiseletatult tähendab neutraali lülitist tuleva juhtme lahtiühendamist CDI-st. Nimelt vabakäigul on piiraja toodud 7500rpm-i peale. Osadele kodanikele see millegipärast ei meeldi ja ühendavad lahti. Aga ma ei tea, kas ka YZ-il sama teema on aktuaalne. Üks erinevus veel natuke raskemas hoorattas, nukad vist on isegi samad YZxxxF-ga, ainult väljalase (vist oli) on ühe hamba võrra nihutatud. Usa variandil on segusiibri lõpu piiraja kruvi originaalis oluliselt pikem, ehk siis siiber ei avane täielikult. Euroopa omal seda jama pole. Amordid peaks olema üsna samad YZxxxF-iga, tagaratas 18" YZ 19" vastu.mx77 kirjutas:No tegelikult on WR-il see lahjem süütemap vaid selleks et teha ratas streetlegaliks ja täita igasuguseid USA ja EU norme. Väike lisapower ei tee kunagi paha.
YZ-i FCR karpal pole ka vist kiirenduspumpa nagu on WR-il.
Põhiline vahe on ikka käigukastis, Wr-il lühem esimene ja pikem viies käik. WR250F on USA variandil piiraja ka toodud 11000rpm-i juurde (YZ13500rpm), seal vist on küll mõned lisahobused peidus.
Mis tast vaadata, tuleb ära osta, ega 4t 250-seid endurokaid pole paremaid palju võttaAja möödudes on tekkinud jälle "hulgaliselt" küsimusi. Kuidas iseloomustate WR`i 250ccm mudelit? Head, vead ja kas tasub üldse vaadata
Loetakse vastupidavaks ja kergeks sõiduvahendiks samas hoolduse kohapealt ei ole suurt vahet YZ250F-ga. 1000km õlivahetus hobikasutuse korral peaks olema ok. Kui inglise keelest aru saad, siis leiad hulga positiivseid arvustusi selle kohta, aga soomekeelseid ei tasuks väga tõsiselt võtta, tundub, et need küll ei tea, millest räägivad.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Inglise keelega ei teki probleemeMis tast vaadata, tuleb ära osta, ega 4t 250-seid endurokaid pole paremaid palju võtt, mida registrisse ka saab.
Loetakse vastupidavaks ja kergeks sõiduvahendiks samas hoolduse kohapealt ei ole suurt vahet YZ250F-ga. 1000km õlivahetus hobikasutuse korral peaks olema ok. Kui inglise keelest aru saad, siis leiad hulga positiivseid arvustusi selle kohta, aga soomekeelseid ei tasuks väga tõsiselt võtta, tundub, et need küll ei tea, millest räägivad.![]()
EDIT: Sorry, minu viga. Jutt käis hoopis KTMi kohta (4takti, 250ccm).
Aga saqu, paistab, et WR`i teemal võib sinuga kontakteeruda, juhul kui midagi peaks vaja minema
Kui oskan siis aitanterall kirjutas:Inglise keelega ei teki probleeme, Soome keelega aga küll. Ma üritasin leida postitust, kus nagu "tehti maha" 250ccm WR`i, aga kahjuks hetkel ei leia
![]()
EDIT: Sorry, minu viga. Jutt käis hoopis KTMi kohta (4takti, 250ccm).![]()
Aga saqu, paistab, et WR`i teemal võib sinuga kontakteeruda, juhul kui midagi peaks vaja minema![]()
Aga siin teemas on sellest testist ka juttu 4. lehel.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=2 ... 0&start=60
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.