Yamaha WR seeria.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Yamaha WR seeria.

Lugemata postitus Postitas terall »

Oleks soov teada Yamu selliste mudelite nagu WR... mootorite kohta.
On need mootorid rohkem Enduro või crossi mootorid. Sellesmõttes, et kas need mootorid kestavad sõitmise suhtes rohkem kui crossi omad (nagu nt. Yz seeriad), et pead iga nädal uue kolvi jne sisse lükkama. :wink:

Ette tänades, Kristo.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Käigud on WR'il teised ja nukad peaks ka olema vist. Ei pea iga nädal uut kolbi panema :D Ei pea ka yz ma arvan. Eks kõik oleneb ju sellest kuidas sa sõidad. Minu kunagine ratas sai uue kolvi ja kepsu 5000 km järel. Seda ka aint seetõttu, et eelmine omanik hoidis oma rattaid VÄGA HÄSTI. Kõik möödud ja tolerantsid olid täiesti korras, seega poleks vaja olnud. Et kokkuvöttes, kestavad hästi. Vaheta aga õigel ajal öli ja ära lase hiirtel mootorisse pesa teha.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Sai vaadatud nagu neid WR mudeleid. Paistab et mootorid pole ka nii ülesse krutitud, et ei tohiks laguneda niipalju kui YZ mudel. :roll:

Rennes, tänan abi eest.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

rennes, palju su wr-l õlivahetusvälp oli? ja mis aja tagant filtreid vahetati ning palju neid oli?
Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

Wr on tükkmaad vastupidavam, sest on mõeldud rohkem selleks, et endurot sõita ning võimalus see arvele võtta ja linnaski sõita.
Korraliku hoolduse korral kannatab kolv,keps 5000-7000km kindlasti.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Tänud. Kui kilomentraaš sinna 6000 kuni 7000 vahele jääb siis on hea.
Võib asja isegi uurima hakata. :wink: Aitäh teile. :P
Kasutaja avatar

madka
Postitusi: 23
Liitunud: 28 Juun 2004, 14:25
Tsikkel: kx250f
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas madka »

mella kirjutas:
rennes, palju su wr-l õlivahetusvälp oli? ja mis aja tagant filtreid vahetati ning palju neid oli?
WR'i õlivahetus iga 1000 km järel; üks õlifilter, mille olen vahetanud iga 1000-2000 km järel.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8466
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Selle WR-i võimsus peaks olema siis kahe asjaga piiratud: sumpa mis pigistab kõri rohkem kinni ja süütebox. Süüteboxil pidi saama programmi kergelt ära muuta mingi halli juhtme ümberühendamise kaudu (sry aga ei ole viitsinud väga detailidesse laskuda)
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

terall kirjutas:
Tänud. Kui kilomentraaš sinna 6000 kuni 7000 vahele jääb siis on hea.
Võib asja isegi uurima hakata. :wink: Aitäh teile. :P
Yamudel on pikema õlivahetuse välbaga XT.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

mx77 kirjutas:
Selle WR-i võimsus peaks olema siis kahe asjaga piiratud: sumpa mis pigistab kõri rohkem kinni ja süütebox. Süüteboxil pidi saama programmi kergelt ära muuta mingi halli juhtme ümberühendamise kaudu (sry aga ei ole viitsinud väga detailidesse laskuda)
Juhe tuleb lihtsalt läbi lõigata, et aktiviseerida YZ süütemap. Detailid on thumpertalk.com'is Kavalamad mehed olla tumbleri vahele pannud. Kahtlen kas mina näiteks arugi saaks sellest vahest.
Rennes aka Pröksuga Mülka

Rain

Lugemata postitus Postitas Rain »

Mul 98 aasta WR 400 hetkel 38 tuh. müügis.
Vahetasin õli 2-3 sõidutunni tagant, õlifiltrit üle ühe õlivahetuse. Õhufiltri vahetus (pesu) vastavalt vajadusele. Muud muret pole nagu suurt olnudki.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8466
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Rennes kirjutas:
mx77 kirjutas:
Selle WR-i võimsus peaks olema siis kahe asjaga piiratud: sumpa mis pigistab kõri rohkem kinni ja süütebox. Süüteboxil pidi saama programmi kergelt ära muuta mingi halli juhtme ümberühendamise kaudu (sry aga ei ole viitsinud väga detailidesse laskuda)
Juhe tuleb lihtsalt läbi lõigata, et aktiviseerida YZ süütemap. Detailid on thumpertalk.com'is Kavalamad mehed olla tumbleri vahele pannud. Kahtlen kas mina näiteks arugi saaks sellest vahest.
Ma usun, et saaksid aru küll :). Sealt peaks ca 10 heppa juurde tulema ka standardsumpsiga.
Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

See 10 heppa on suur asi juba :twisted:
Aga miks kruttida mootorit ülesse, kui oled rahulik kulgeja ja ei sõida krossi vaid armastad lihtsalt vahepeal metsas ringi uitada :wink:
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8466
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

No tegelikult on WR-il see lahjem süütemap vaid selleks et teha ratas streetlegaliks ja täita igasuguseid USA ja EU norme. Väike lisapower ei tee kunagi paha.
Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Aga see lisa power ju vähendab mootori eluiga?! :twisted:
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8466
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 440 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Hähh, eks see sõltub ikka paremast käest rohkem, aga sul on alati väike võimsusevaru võtta. Aga ega töristmiseks ei olegi mõtet WR-i osta, selleks on igasugused muud ja odavamad pillid.
Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

mx77, ma arvan et ma olen sinu esimese lausega täiesti päri. 8)
Vähemalt on nüüd suurem osa infot teada WR-i kohta. :wink: [/b]
Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Aja möödudes on tekkinud jälle "hulgaliselt" küsimusi. Kuidas iseloomustate WR`i 250ccm mudelit? Head, vead ja kas tasub üldse vaadata :wink:


Kristo.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

mx77 kirjutas:
No tegelikult on WR-il see lahjem süütemap vaid selleks et teha ratas streetlegaliks ja täita igasuguseid USA ja EU norme. Väike lisapower ei tee kunagi paha.
Tegelikult on selline süütemap'ide teema ainult USA variandil, euroopa mudelil on ta juba lahtiühendatud see juhe, õigemini on pistikus olemas, aga massi ei lähe sealt edasi ühtegi juhet (WR400F 2000). Võimalik, et ühendamisel saab ellukutsuda nn. WR variandi, mis tegelikult toob alla otsa natuke väänet juurde ülemise arvel. Tumbleriga sõidupealt seda muuta ei saa, peab vahepeal mootori seisma panema, ümber lülitama ja uuesti käivitama. Seega euroopa mudelil peaks olema YZxxxF-ga sama süüte karakteristika. Usa variandil veel nn.helesinise juhtme modifikatsioon olemas, mis siis lahtiseletatult tähendab neutraali lülitist tuleva juhtme lahtiühendamist CDI-st. Nimelt vabakäigul on piiraja toodud 7500rpm-i peale. Osadele kodanikele see millegipärast ei meeldi ja ühendavad lahti. Aga ma ei tea, kas ka YZ-il sama teema on aktuaalne. Üks erinevus veel natuke raskemas hoorattas, nukad vist on isegi samad YZxxxF-ga, ainult väljalase (vist oli) on ühe hamba võrra nihutatud. Usa variandil on segusiibri lõpu piiraja kruvi originaalis oluliselt pikem, ehk siis siiber ei avane täielikult. Euroopa omal seda jama pole. Amordid peaks olema üsna samad YZxxxF-iga, tagaratas 18" YZ 19" vastu.
YZ-i FCR karpal pole ka vist kiirenduspumpa nagu on WR-il.
Põhiline vahe on ikka käigukastis, Wr-il lühem esimene ja pikem viies käik. WR250F on USA variandil piiraja ka toodud 11000rpm-i juurde (YZ13500rpm), seal vist on küll mõned lisahobused peidus. :D , suurematel non-USA mudelitel minuteada seda vahet pole.
Aja möödudes on tekkinud jälle "hulgaliselt" küsimusi. Kuidas iseloomustate WR`i 250ccm mudelit? Head, vead ja kas tasub üldse vaadata
Mis tast vaadata, tuleb ära osta, ega 4t 250-seid endurokaid pole paremaid palju võtta 8) , mida registrisse ka saab.
Loetakse vastupidavaks ja kergeks sõiduvahendiks samas hoolduse kohapealt ei ole suurt vahet YZ250F-ga. 1000km õlivahetus hobikasutuse korral peaks olema ok. Kui inglise keelest aru saad, siis leiad hulga positiivseid arvustusi selle kohta, aga soomekeelseid ei tasuks väga tõsiselt võtta, tundub, et need küll ei tea, millest räägivad. :evil:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Teema algataja
terall
Postitusi: 177
Liitunud: 21 Mai 2006, 12:40
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas terall »

Mis tast vaadata, tuleb ära osta, ega 4t 250-seid endurokaid pole paremaid palju võtt 8) , mida registrisse ka saab.
Loetakse vastupidavaks ja kergeks sõiduvahendiks samas hoolduse kohapealt ei ole suurt vahet YZ250F-ga. 1000km õlivahetus hobikasutuse korral peaks olema ok. Kui inglise keelest aru saad, siis leiad hulga positiivseid arvustusi selle kohta, aga soomekeelseid ei tasuks väga tõsiselt võtta, tundub, et need küll ei tea, millest räägivad. :evil:
Inglise keelega ei teki probleeme :) , Soome keelega aga küll. Ma üritasin leida postitust, kus nagu "tehti maha" 250ccm WR`i, aga kahjuks hetkel ei leia :?
EDIT: Sorry, minu viga. Jutt käis hoopis KTMi kohta (4takti, 250ccm). :oops:

Aga saqu, paistab, et WR`i teemal võib sinuga kontakteeruda, juhul kui midagi peaks vaja minema :roll: :D
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

terall kirjutas:
Inglise keelega ei teki probleeme :) , Soome keelega aga küll. Ma üritasin leida postitust, kus nagu "tehti maha" 250ccm WR`i, aga kahjuks hetkel ei leia :?
EDIT: Sorry, minu viga. Jutt käis hoopis KTMi kohta (4takti, 250ccm). :oops:

Aga saqu, paistab, et WR`i teemal võib sinuga kontakteeruda, juhul kui midagi peaks vaja minema :roll: :D
Kui oskan siis aitan :)
Aga siin teemas on sellest testist ka juttu 4. lehel.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=2 ... 0&start=60
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”