125 cc krossikas
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
125 cc krossikas
küsimus selline et olen 16 aga juhulube pole, ja ma sõidan 125 cc krossikaga...mida ment saab mulle teha kui mul esi ja taga tuli on...
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Kuna asi kvalifitseerub juba mootorsõiduki alla, siis tuleb ka registrisse kanda minu teada, et tänaval sõita.tiitz kirjutas:aga kas nii ei saa et ma teen a1 kat ära....ja pane lissalt tuled peale
Kindel pole, aga minu teada peavad olema sõidukil juba tehase poolt tuled küljes, aga kas selle eest trahvi saab sõltub kõik politseiniku tujust.
Natuke küll teemast mööda, aga kui tahad väga tänaval ja teedel legaalselt sõita, siis ostagi endale mingi selleks kõlbulik pill, tee A1 load ja jäta krossikas oma õiget eesmärki teenima. Minu 50 senti.
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
Isetehtud sõidukil (motikal) peab olema vähemalt raam isetehtud, siis on mõeldav.petz61 kirjutas:vormista oma tsikel iseehitatud sõidukina. täpsemaid juhiseid saad ark kodulehelt. no see eeldab muidugi mõningaid väljaminekuid kuid tunduvalt odavam kui uus tüübikinnitust omav tsikkel osta.

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Ainult 105000krAerox70 kirjutas:Jah sest 125exc on praegu soodushinnaga ainult 105000kr !!!yammu kirjutas:EI ole.saqants kirjutas:tüübikinnitus on krossikatel olemas?
Asjalikum on osta enduro variant, ntx ktm(exc,exe)

Kuna su jutust võib järeldada,et selline rahasumma ei ole sulle probleemiks siis äkki teed mulle ja teema algatajale kingituseks

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
mingi aeg tagasi vastas üks väga lugupeetud liikluspolitseiametnik teles
enam-vähem samale küsimusele,et kas väljaspool teid ja tänavaid (sel hetkel peeti silmas just põldudele ja heinamaadele rajatud talviseid lumeradasid )tohib sõita autode ja muude mootorrsõidukitega, omamata vastava kategooria juhtimisõigust, ja vastus oli: ei tohi. ja samuti peab sõiduki tehnoseisund vastama vastavatele nõuetele.jne.
enam-vähem samale küsimusele,et kas väljaspool teid ja tänavaid (sel hetkel peeti silmas just põldudele ja heinamaadele rajatud talviseid lumeradasid )tohib sõita autode ja muude mootorrsõidukitega, omamata vastava kategooria juhtimisõigust, ja vastus oli: ei tohi. ja samuti peab sõiduki tehnoseisund vastama vastavatele nõuetele.jne.
Näiteks Eesti suurimad neljarattalised ehk suured kaevandusveokad (Belaz?) ei ole kirjas ARKi registris ja neile ei ole tehtud ka ametlikku ülevaatust, sest kogu nende elu möödub kinnisel territooriumil ehk Eesti Põlevkivi kaevandustes. Kui sa avalikule teele nendega ei roni, siis ei ole ka vaja.
Juhilubade ja juhtimisega võib olla küll teine süsteem, tõesti võibolla isegi on lube vaja. Ma olen kuulnud linnalegendi tüübist, kes enda maja ees aiatraktoriga muru niites õlut rüüpas ning möödasõitnud poolits olevat talle teinud trahvi joobes olekus juhtimise eest.
Samas aga, kas siis kõigil krossisõitjatel peavad vastava kategooria load olema? Ei usu.
Ja on ka tegelikult veel eri kategooria liikureid, maastikusõidukid (ATVd, mootoraanid jms). Nendega ei või avalikel teedel liigelda, need tuleb registreerida ja juhtidel peavad olema (vist?) vastavad load.
Juhilubade ja juhtimisega võib olla küll teine süsteem, tõesti võibolla isegi on lube vaja. Ma olen kuulnud linnalegendi tüübist, kes enda maja ees aiatraktoriga muru niites õlut rüüpas ning möödasõitnud poolits olevat talle teinud trahvi joobes olekus juhtimise eest.
Samas aga, kas siis kõigil krossisõitjatel peavad vastava kategooria load olema? Ei usu.
Ja on ka tegelikult veel eri kategooria liikureid, maastikusõidukid (ATVd, mootoraanid jms). Nendega ei või avalikel teedel liigelda, need tuleb registreerida ja juhtidel peavad olema (vist?) vastavad load.
kuule sõber! Võta loe LE läbi, saad oma küsimustele vastused ja enamgi veel. Võta kommenteeritud väljaanne, seal tehakse puust ette.tiitz kirjutas:aga kui ma sõidan teel kus liigab päeva jooksul...5 autot....või seõidan põllupeal ...kas ta põllupeal võin ka trahvi teha
Ja loe oma tekst ka läbi enne, kui "saada" nuppu vajutad.
Liikluseeskirja esimene lause: Käesoleva määrusega kehtestatakse liikluskord Eesti teedel.
Liiklusseaduse esimene lause: Käesolev seadus sätestab liikluse korraldamise Eesti teedel ning liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded.
Nii et, liikluseaduse alusel on sulle põllul trahvi tegemine suht keeruline... Iseasi aga kui sa muid seadusi rikud (võõras põld jne.), siis on võimalik teha trahv mõne muu seaduse alusel...
Liiklusseaduse esimene lause: Käesolev seadus sätestab liikluse korraldamise Eesti teedel ning liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded.
Nii et, liikluseaduse alusel on sulle põllul trahvi tegemine suht keeruline... Iseasi aga kui sa muid seadusi rikud (võõras põld jne.), siis on võimalik teha trahv mõne muu seaduse alusel...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.