Probleem karpaga
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Probleem karpaga
Vahetasin siis rolleri karburaatoris 57,5 -se düüsi 70-se vastu. Enne seda ja pärast seda puhusin muidugi karpa läbi kah igatepidi, panin siis kokku ning asi paistis ilus. Hakkan siis käima panema, nii, annan vänta umbes 5 minti. Mõtlen et ah, uus jupp sees ning läheb nati aega kuni mahlad voolavad omakohtadele, oky, siis läks. Kui juba liikuma hakkasin siis tuligi ilmsiks minu probleem. Masin aevastab ja turtsub nii mis jube, liigub ainult veeredes edasi. Et siis küsikski, milles viga võib olla?
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
-
Teema algataja
-
Teema algataja
sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ei puutu antud juhul asjasse. Segu segatakse ikkagi karpas valmis. Leegitoru-sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kooslus mängib kaasa silindri läbipuhumisel (sisselasketaktil siis).focusman kirjutas:Kuidas suur saab olla? Sportsumpa peal.
Karpa reguleering käib mitmes jaos, düüsiga paneb paika enam-vähem õige vahemiku ja segukruviga juba täpsemalt. Igatahes... düüse peab olema käepärast hulgi kui mingil põhjusel on suuremat ümberseadistust vaja (näiteks orig. õhufilter -> koonus üleminekul).
Kui segukruvi kinni ja segu ikka liiga lahja -> vaja suuremat düüsi.
Kui segukruvi max lahti ja segu ikka liiga rikas -> vaja väiksemat
See 'kruvi täiesti sisse ja siis 1,5 või 2 tiiru tagasi välja' jutt kehtib vaid siis kui karpa düüs on juba sobiv.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Saa aru sul oli kõik enne paigas! siis töötas ta hästi, nüüd sa panoid suurema düüsi , järelikult ühes ajaühikus tuleb sealt rohkme bensiini läbi! kuid sa unustasid ühe asja, et kui tuleb rohkem bensiini peale siis tuleb ka rohkme õhku peale anda, et segatava segu vahekord oleks täpselt nagu ennemgi!
See segukruvi krutimine ei aita sul kohe kuidagi sest see on nii tühine sinu seguvahekorra nihke puhul!
Loe seda teemat ning osti minu kirjutatud tekst ülesse saad targemaks:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... pi&t=23143
Soovitan panna 75-78 düüsi, sest Keewaydel ja uutel CPi-del on svammid testsugused!
See segukruvi krutimine ei aita sul kohe kuidagi sest see on nii tühine sinu seguvahekorra nihke puhul!
Loe seda teemat ning osti minu kirjutatud tekst ülesse saad targemaks:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... pi&t=23143
Soovitan panna 75-78 düüsi, sest Keewaydel ja uutel CPi-del on svammid testsugused!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.