Probleem karpaga

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
focusman

Probleem karpaga

Lugemata postitus Postitas focusman »

Vahetasin siis rolleri karburaatoris 57,5 -se düüsi 70-se vastu. Enne seda ja pärast seda puhusin muidugi karpa läbi kah igatepidi, panin siis kokku ning asi paistis ilus. Hakkan siis käima panema, nii, annan vänta umbes 5 minti. Mõtlen et ah, uus jupp sees ning läheb nati aega kuni mahlad voolavad omakohtadele, oky, siis läks. Kui juba liikuma hakkasin siis tuligi ilmsiks minu probleem. Masin aevastab ja turtsub nii mis jube, liigub ainult veeredes edasi. Et siis küsikski, milles viga võib olla?
Kasutaja avatar

aprilia sr 50
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm

Lugemata postitus Postitas aprilia sr 50 »

Kas saab õhku liiga palju või bena liiga palju. Timmi segu, nii et keerad segukruvi täiesti sisse ja siis 1,5 tiiru välja. Mul hakkas nii tööle
Kjataana

Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Ei hakanud uut teemat tegema,kuidas peaks segu timmima kui peal koonusfilter ja 78 düüs?

Teema algataja
focusman

Lugemata postitus Postitas focusman »

Ma päris tükkaega mängisin seguga ning proovisin, kuid sellest ei muutunud midagi ta lihtaslt ei hakka korralikult liikuma vaid turtsub

Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Äkki düüs liiga suur arvan?

Teema algataja
focusman

Lugemata postitus Postitas focusman »

Kuidas suur saab olla? Sportsumpa peal.

Teema algataja
Zark

Lugemata postitus Postitas Zark »

focusman kirjutas:
Kuidas suur saab olla? Sportsumpa peal.
sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] ei puutu antud juhul asjasse. Segu segatakse ikkagi karpas valmis. Leegitoru-sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] kooslus mängib kaasa silindri läbipuhumisel (sisselasketaktil siis).

Karpa reguleering käib mitmes jaos, düüsiga paneb paika enam-vähem õige vahemiku ja segukruviga juba täpsemalt. Igatahes... düüse peab olema käepärast hulgi kui mingil põhjusel on suuremat ümberseadistust vaja (näiteks orig. õhufilter -> koonus üleminekul).

Kui segukruvi kinni ja segu ikka liiga lahja -> vaja suuremat düüsi.
Kui segukruvi max lahti ja segu ikka liiga rikas -> vaja väiksemat

See 'kruvi täiesti sisse ja siis 1,5 või 2 tiiru tagasi välja' jutt kehtib vaid siis kui karpa düüs on juba sobiv.

Teema algataja
focusman

Lugemata postitus Postitas focusman »

Asjalik vastus, aitäh.
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Saa aru sul oli kõik enne paigas! siis töötas ta hästi, nüüd sa panoid suurema düüsi , järelikult ühes ajaühikus tuleb sealt rohkme bensiini läbi! kuid sa unustasid ühe asja, et kui tuleb rohkem bensiini peale siis tuleb ka rohkme õhku peale anda, et segatava segu vahekord oleks täpselt nagu ennemgi!
See segukruvi krutimine ei aita sul kohe kuidagi sest see on nii tühine sinu seguvahekorra nihke puhul!
Loe seda teemat ning osti minu kirjutatud tekst ülesse saad targemaks:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... pi&t=23143

Soovitan panna 75-78 düüsi, sest Keewaydel ja uutel CPi-del on svammid testsugused!

Teema algataja
focusman

Lugemata postitus Postitas focusman »

Eks ma siis uurin :D
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”