Jama gaasiga

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Jama gaasiga

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Asi nii et gaasi nõel täitsa alla ei lähe,ja kui käima panen siis võtab tuurid ülesse ja alla nad ei lähe,nagu paned käima ja ise tahaks kohe kohapealt ära minna. Milles võiks probleem olla?

Lisaks veel et eile sõitis roller ilusti,siis tõin ta autoga pool-külili maale,ja nüüd jamab

zootz

Lugemata postitus Postitas zootz »

proovi tühikäiku madalamaks keerata äkki
teine võimalus on see kah et se tross poob kuskilt

Teema algataja
Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Kas ma pean seda tühikäigu kruvi lahti keerama? Muidu sain juba sõita aga ikkagi jätab nats gaasi peale,mitte palju aga ikkagist

zootz

Lugemata postitus Postitas zootz »

jah kui lahti keerad lähevad tyhikäige pöörded madalamale ja kui kinni siis kõrgemale

max76

Lugemata postitus Postitas max76 »

kas kellegil on täpset pilti kus cpil tühikäigu kruvi asub ?kas peab karpa maha võtma või pääseb kuidagi ligi ? endal halvasti karpa regullitud, tühikäigul kipub välja surema...ja kui tühikäigu kruvi keeran kõrgemaks ja pöörded tõusevad, kas siis peab midagi veel reguleerima ?

SUUR TÄNU SELLELE KES PILDIGA AITAB !
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

max76 kirjutas:
kas kellegil on täpset pilti kus cpil tühikäigu kruvi asub ?kas peab karpa maha võtma või pääseb kuidagi ligi ? endal halvasti karpa regullitud, tühikäigul kipub välja surema...ja kui tühikäigu kruvi keeran kõrgemaks ja pöörded tõusevad, kas siis peab midagi veel reguleerima ?
Ma ei tea kui erinevaid karburaatoreid nüüd CPI-d kasutavad, aga ise panin ZID-le peale CPI-lt pärilt 14mm Mikuni karburaatori. Sellel tühikäigupöörete kruvi selgelt eristatav segukruvist. Võimalik keerata ka sõrmedega. Kruvi sissepoole keerates ikka pöörded suurenevad ja vastupidi vähenevad. Muud midagi reguleerima ei pea. Ülesleidmine ei tohiks küll mingi probleem olla ja maha võtma karburaatorit küll ei pea.

max76

Lugemata postitus Postitas max76 »

aga oskad vahet teha kumb on segukruvi, kumb tühikäigukruvi ? et nagu kust vaatan, rolleri alt või võtan istme ära ? et oskad näiteks öelda kas vasakpoolne või parempoolne vms `?

tänud ette
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Tühikäigupöörete kruvi siis karburaatorikülje keskosas.(nii 1cm pikkune ´pulk´) Segukruvi õhu sissevõtuava läheduses.(karburaatrikorpusessse praktiliselt jääb)
Kas nüüd just sinu karburaatoril samamoodi asetsevad. Võimalik.

max76

Lugemata postitus Postitas max76 »

kas seda võib keerata siis kui mootor töötab ka ?et saaks nagu aru kas on õige kruvi ja pöörded tõusevad :lol:
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

max76 kirjutas:
kas seda võib keerata siis kui mootor töötab ka ?et saaks nagu aru kas on õige kruvi ja pöörded tõusevad :lol:
Töötava mootoriga seda reguleeritaksegi.

max76

Lugemata postitus Postitas max76 »

võite teema lukku panna kuna homme üritan probleemi lahendada. tänud holma !

Teema algataja
Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Ma sain enam-vähem korda nüüd teisipäev hakkan õigeks siis seadistama,koonusfilter nüüd kah peal ja juba praegu minek tunduvalt parem aga ikkagi mitte õige,gaasiga on nii et kui annad siis ise tagasi ei lähe käega paned ise

kawa-82

Lugemata postitus Postitas kawa-82 »

Siis sul on gaasitrossil mõni kiud katki äkki.

Teema algataja
Heikster
Postitusi: 225
Liitunud: 07 Sept 2006, 17:25
Asukoht: Tallin,Mustamäe

Lugemata postitus Postitas Heikster »

Mõtlesin kah nii,kuigi praegu töötab aga mitte hästi

98euro

ee...

Lugemata postitus Postitas 98euro »

niipalju ma tean, et segukruvi juurde cpi-l peaks pääsema nii, kui võtad selle kaane maha, mille taga on õlipaak, siis pmst sealt vaadates on näha seda...aga sinna näppudega vist eriti hästi ligi ei pääse....mingit pikemat kruvikeerajat on vaja..... (võin ka eksida, päris kindel pole;D)
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Re: ee...

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

98euro kirjutas:
niipalju ma tean, et segukruvi juurde cpi-l peaks pääsema nii, kui võtad selle kaane maha, mille taga on õlipaak, siis pmst sealt vaadates on näha seda...aga sinna näppudega vist eriti hästi ligi ei pääse....mingit pikemat kruvikeerajat on vaja..... (võin ka eksida, päris kindel pole;D)
võtad istme maha ja timmid palju tahad...
DiTech :ner:
Pilt
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: ee...

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Al-Kharid kirjutas:
võtad istme maha ja timmid palju tahad...
Uuemaid ei tea aga vanematel aastaarvudel ei pea isegi istet maha võtma - istmaaluse põhjas on spetsiaalselt selleks väike 1 kruviga avatav luuk.
hälvik
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”