Favor Off Road II etapp NILFISK ALTO CUP
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Favor Off Road II etapp NILFISK ALTO CUP
PRESSITEADE
7. oktoobril toimub Saku-Männiku tankodroomil Baltimaade suurima kestvuskrossi Favor Off Road II etapp NILFISK ALTO CUP. Võistluspäev algab kell 11:00. Võistlus on Eesti Meistrivõistluste ja Eesti Karikavõistluste etapp.
Võistluspäev algab kell 11.00, kui stardivad võistlusklassid: Maleko külgvankritega mootorrattad, quadracerid ja standart ATV. Rada on orienteeruvalt 5-8 km pikk ning võistlus kestab tund aega.
Päeva teine start on kell 13.30, kui korraga lastakse rajale seitsme erineva soolo masinaklassi võistlejad: ECKO kuni 80 cc, 125 cc, Karjala 4-takti, NGK 500 cc, hobi kuni 35 eluaastani, hobi üle 35 eluaasta, Nivea naised ja veteraanid üle 50 eluaasta. Võistlejad on rajal kaks tundi ning ringi pikkuseks on 10 km.
Hetkel on registreerinud esimesse starti 104 võistlejat ja teise starti 276 võistlejat Eestist, Lätist ja Soomest. Pole võimatu, et 7. oktoobril tehakse taas Eesti motospordi ajalugu, kui stardijoone taga on 300 võistlejat. Võistlejate täpse nimekirja leiate siit http://www.favoroffroad.ee/registreerimine .
Kahe stardi vahepeal toimub 10min+2ringi kuni 125 kuubikut neli takti niinimetatud (bokspillid) PIT BIKE võistlus. Võistlus trass tuleb väikese raja peal ja on publikule hästi jälgitav. Orienteeruv stardi aeg oleks 12.30.
Kaks korda aastas toimuva Off Roadi esimene võistlus toimus 18. oktoobril 1998, kuhu ilma eelneva reklaamida tuli võistlema ligi 70 sõitjat. Iga aastaga on osalejate arv kasvanud: 2001 aastal oli stardis 201 võistlejat, 2002 aastal oli 222 võistlejat.
2005 aasta sügisel tehti Eesti motospordi ajalugu, kui korraga oli stardis 253 soolo klasside võistlejat.
Lisainfo:
Urmas Lass
Korraldaja
MTÜ Favor Motosport
52 51 869
E mail: ulass@hot.ee
Homepage: www.favoroffroad.ee
7. oktoobril toimub Saku-Männiku tankodroomil Baltimaade suurima kestvuskrossi Favor Off Road II etapp NILFISK ALTO CUP. Võistluspäev algab kell 11:00. Võistlus on Eesti Meistrivõistluste ja Eesti Karikavõistluste etapp.
Võistluspäev algab kell 11.00, kui stardivad võistlusklassid: Maleko külgvankritega mootorrattad, quadracerid ja standart ATV. Rada on orienteeruvalt 5-8 km pikk ning võistlus kestab tund aega.
Päeva teine start on kell 13.30, kui korraga lastakse rajale seitsme erineva soolo masinaklassi võistlejad: ECKO kuni 80 cc, 125 cc, Karjala 4-takti, NGK 500 cc, hobi kuni 35 eluaastani, hobi üle 35 eluaasta, Nivea naised ja veteraanid üle 50 eluaasta. Võistlejad on rajal kaks tundi ning ringi pikkuseks on 10 km.
Hetkel on registreerinud esimesse starti 104 võistlejat ja teise starti 276 võistlejat Eestist, Lätist ja Soomest. Pole võimatu, et 7. oktoobril tehakse taas Eesti motospordi ajalugu, kui stardijoone taga on 300 võistlejat. Võistlejate täpse nimekirja leiate siit http://www.favoroffroad.ee/registreerimine .
Kahe stardi vahepeal toimub 10min+2ringi kuni 125 kuubikut neli takti niinimetatud (bokspillid) PIT BIKE võistlus. Võistlus trass tuleb väikese raja peal ja on publikule hästi jälgitav. Orienteeruv stardi aeg oleks 12.30.
Kaks korda aastas toimuva Off Roadi esimene võistlus toimus 18. oktoobril 1998, kuhu ilma eelneva reklaamida tuli võistlema ligi 70 sõitjat. Iga aastaga on osalejate arv kasvanud: 2001 aastal oli stardis 201 võistlejat, 2002 aastal oli 222 võistlejat.
2005 aasta sügisel tehti Eesti motospordi ajalugu, kui korraga oli stardis 253 soolo klasside võistlejat.
Lisainfo:
Urmas Lass
Korraldaja
MTÜ Favor Motosport
52 51 869
E mail: ulass@hot.ee
Homepage: www.favoroffroad.ee
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Pole elus Favorit sõitnud. Ainult vaadanud.... ei oska ühtegi muud plaani omale seada kui osavõtt ja kaks tundi järjest üritada sõitaWR kirjutas:Kindlasti joonel...racerx, oled sa enne ka sõitnud ja kui siis kuidas läinud...tegu pole just lihtsa sõiduga või mis?

Kui veel nüüd hala lasta ( see üsna popp tundub viimasel ajal ja proovin ka trenditeadlik olla

Ei kujuta ise ka ette mis saab. Nii et üsna põnev tuleb see asi.
Eesmärk on startida normaalselt, üks ring proovida enam-vähem hoogu hoida ja siis ükskõik kuidas...kasvõi esimese käiguga ja kinniteibitult tsikli seljas lõpuni

Ja ise terveks jääda

#259
Mina siis #696 ja eks ta minugi eesmärk on et sõita lõpuni ja terveks jääda, sest seal puude vahel ei ole just keeruline end ära lõhkuda...racerx, mis klassis sõidad??? See kord ju erinevatel klassidel erinevad stardikoha valiku võimalused
endalgi korra käis mõte peast läbi et paneks end kuskile Karjala 4T kirja saaks ehk parema stardikoha...aga harrastajad -35 oli kuidagi südamelähedasem 


SM
Kevadel on enduro, sügisel kestvuskrossmella kirjutas:Vaatasin juhendit - ongi. Kevadine juhend nimetas asja veel Enduroks.yammu kirjutas:Paikuse on kestvuskross.mella kirjutas:Kas paikuse on kestvuskross?

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
even if you win, you're still retarded.
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
natuke lisainffi:
Laupäeval näeb Saku-Männiku tankodroomil mitut masti meistreid.
7. oktoobril algusega kell 11:00 toimub Saku-Männiku tankodroomil Baltimaade suurim kestvuskross Favor Off Road.
18. oktoobril 1998 alguse saanud võistluse idee tekkis vajadusest valmistada ette siinseid sõitjad Rootsis toimuvaks Gotland Grand Nationaliks. Esimesel võistlusel osales 78 võistlejat. Aastast 2000 kannab võistlus peasponsori järgi nime Favor Off Road. Iga aastaga on kasvanud osalejate arv ja 7. oktoobril ootame võistlema juba üle 400 sportlase Eestist, Lätist, Soomest ja Norrast.
Hetkel on registreerunud 120 võistlejat esimesse ja 320 võistlejat teise starti. Tuntumatest võistlejatest on stardijoone taga neljakordne maailmameister autorallis Tommi Mäkineni (number 1), Eesti Meister 2006 masinaklassides 125 cc ja 500 cc Edik Kuusk (number 43), enduro Euroopa meister 2006 Jari Mattila (number 252), showmees Henrik Normann (number 0), Paris-Dakaril osalenud Taivo Luik (number 34), “enduro isa” Toivo Nikopensius (number 10) jpt. Võistluse noorim võistleja on 9 aastane Kaspar ja vanim võistleja on üle 50 aastane Pekka.
Võistluspäeva ajakava on alljärgnev:
11:00 stardivad masinaklassid ATV’d, Coffee In quadracerid ja Maleko külgvankritega mootorrattad. Võistlus kestab 1 tund.
Kell 12:30 antakse start BIT-BIKE’idele. Rada on maha märgistatud stardikoridori ja on pealtvaatajatele hästi jälgitav.
Kell 13:30 antakse start masinaklassidele DeWalt 125 cc, Karjala 4 takti, NGK 500 cc, harrastajad kuni 35 eluaastat, Camel Active harrastajad üle 35 eluaasta, veteranid üle 50 eluaasta ja Nivea naised. Võistlus kestab kaks tundi.
Kell 16:00 peaks toimuma parimate autasustamine.
Kohapeal on avatud puhvet Sidur kus pakutakse sooja süüa ja soojendavaid jooke. Oma kaupa tutvustavad ja pakuvad firmad Motomeka, Motobox, No Fear, GBF, Sinisalo. Firma Inchcape Motors Estonia OÜ tutvustab autosi Range Rover Sport ja Diccovery.
Lastele on mini ATV’de rada ja võimalus sõidutada automudeleid.
Lisa info võistluse kohta leiate http://www.favoroffroad.ee
Laupäeval näeb Saku-Männiku tankodroomil mitut masti meistreid.
7. oktoobril algusega kell 11:00 toimub Saku-Männiku tankodroomil Baltimaade suurim kestvuskross Favor Off Road.
18. oktoobril 1998 alguse saanud võistluse idee tekkis vajadusest valmistada ette siinseid sõitjad Rootsis toimuvaks Gotland Grand Nationaliks. Esimesel võistlusel osales 78 võistlejat. Aastast 2000 kannab võistlus peasponsori järgi nime Favor Off Road. Iga aastaga on kasvanud osalejate arv ja 7. oktoobril ootame võistlema juba üle 400 sportlase Eestist, Lätist, Soomest ja Norrast.
Hetkel on registreerunud 120 võistlejat esimesse ja 320 võistlejat teise starti. Tuntumatest võistlejatest on stardijoone taga neljakordne maailmameister autorallis Tommi Mäkineni (number 1), Eesti Meister 2006 masinaklassides 125 cc ja 500 cc Edik Kuusk (number 43), enduro Euroopa meister 2006 Jari Mattila (number 252), showmees Henrik Normann (number 0), Paris-Dakaril osalenud Taivo Luik (number 34), “enduro isa” Toivo Nikopensius (number 10) jpt. Võistluse noorim võistleja on 9 aastane Kaspar ja vanim võistleja on üle 50 aastane Pekka.
Võistluspäeva ajakava on alljärgnev:
11:00 stardivad masinaklassid ATV’d, Coffee In quadracerid ja Maleko külgvankritega mootorrattad. Võistlus kestab 1 tund.
Kell 12:30 antakse start BIT-BIKE’idele. Rada on maha märgistatud stardikoridori ja on pealtvaatajatele hästi jälgitav.
Kell 13:30 antakse start masinaklassidele DeWalt 125 cc, Karjala 4 takti, NGK 500 cc, harrastajad kuni 35 eluaastat, Camel Active harrastajad üle 35 eluaasta, veteranid üle 50 eluaasta ja Nivea naised. Võistlus kestab kaks tundi.
Kell 16:00 peaks toimuma parimate autasustamine.
Kohapeal on avatud puhvet Sidur kus pakutakse sooja süüa ja soojendavaid jooke. Oma kaupa tutvustavad ja pakuvad firmad Motomeka, Motobox, No Fear, GBF, Sinisalo. Firma Inchcape Motors Estonia OÜ tutvustab autosi Range Rover Sport ja Diccovery.
Lastele on mini ATV’de rada ja võimalus sõidutada automudeleid.
Lisa info võistluse kohta leiate http://www.favoroffroad.ee
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
No jõudu meestele, kes stardirivis. Mõtled küll, et lähed rahulikult matkama, aga hasart tekib kohe kui stardipauk käib. Pärast starti tasub sõita kurvid suurema kaarega (ei kehti kui kohe ees minema saad:)), sisekurvides puterdab niikui keegi, ning lihtne on mitmest mehest korraga mööda saada.
Eks teid sõbrad on juba õpetanud, kuid oma kogemustest soovitan, et niipalju jaksu on, siis karjääri ääres liival püsige püsti, seal on lihtsam mööda saada kui metsa vahel. Püsti tasub ka metsa vahel olla, kui jaksu on. Istumine tõmbab ikka tempo maha. Ma ise tegin lõpus nii, et veitsa loksusin ja taastusin, siis kannatas edasi kimada. Karmiks läks teisel tunnil. Aga kui püsid sadulas pole hullu, pärast kukkumist on natuke raskem käima lüüa. Ühekorra ei jõudnudki ise, üks pealt vaadnud enduuroks mees aitas. Pärast tankimist ajasid mehaanikud peksuga rajale
. Aga lõpetamine on väääga hea tunne.
Vaprat kihutamist.
Eks teid sõbrad on juba õpetanud, kuid oma kogemustest soovitan, et niipalju jaksu on, siis karjääri ääres liival püsige püsti, seal on lihtsam mööda saada kui metsa vahel. Püsti tasub ka metsa vahel olla, kui jaksu on. Istumine tõmbab ikka tempo maha. Ma ise tegin lõpus nii, et veitsa loksusin ja taastusin, siis kannatas edasi kimada. Karmiks läks teisel tunnil. Aga kui püsid sadulas pole hullu, pärast kukkumist on natuke raskem käima lüüa. Ühekorra ei jõudnudki ise, üks pealt vaadnud enduuroks mees aitas. Pärast tankimist ajasid mehaanikud peksuga rajale

Vaprat kihutamist.
Kas Biker.ee rahvas kuskil kokku ka saab?
Igatahes, kui keegi midagi sellist näeb, siis võib ligi astuda
Igatahes, kui keegi midagi sellist näeb, siis võib ligi astuda

sain kah siis favorist tagasi ning see ,kes see esimene nüüd oligi selle rohelise tsikliga
ta igatahes oli päris pika edumaaga, lõpus olid ikka mõned päris väsinud ma vaatasin, 100g vodkat ja edasi
igatahes me käisime kasuisaga raja kõik läbi ning sai ise kah paar nipetnäpet teada kuda teatud olukordades tegutseda kui sõitmas käime
hea üritus oli eriti kui selle pitpaikide sõidu ajal hakkas mõnel mootor tossama


igatahes me käisime kasuisaga raja kõik läbi ning sai ise kah paar nipetnäpet teada kuda teatud olukordades tegutseda kui sõitmas käime

hea üritus oli eriti kui selle pitpaikide sõidu ajal hakkas mõnel mootor tossama

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.