Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.
Mõne jaoks on puhkus igapäevarutiinist väljasaamine puhkus. autosõit= igav pleki sees liikumine.
Itaalia või austria mägiteed autoga, -pain in the ass, tsikliga fun-fun-fun!
Grossglokcnerit autoga sõita need kes on seal sõitnud teavad millest räägin.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Ideaalne reisimine oleks matkabussiga, millel tsikligaraaz kaasas. Saaks pikad ülesõidud teha soojas ja mugavas autos, kohapealsed seiklemised palju põnevama tsikliga. Niikaua kui seda endale lubada ei saa, reisin autoga või lihtsalt matkabussiga. Korduvalt Poolat läbinuna, keeldub kujutlusvõime seda tsiklile teisendama, kusjuures Poola põhjaosa oleks isegi mõeldav rattaga vallutada. Läks vist lobisemiseks, tuld minu pihta!
Olles 2 korda poolat tsikliga läbinud, keeldub minu kujutlusvõime seda autosõiduks teisendama, need ummikud mis seal teeremondi piirkonnas olid ma ei tea kui mitu kilomeetrid ma teeserval sõitsin seal, no ikka rohkem kui lihtsalt paar.. muideks aeg-ajalt olid seal teeserval asfaldil suured laigud, rekkamehed ka inimesed ja kui põis tahab tühjendamist siis ega muud üle ei jää.. Ja mitmedki möödasõidud oleks jäänud tegemata kui ei oleks olnud kahel rattal, eelis mahtumise ja kiirendamise koha pealt on sealses ülitihedas liikluses väga suur.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Olles 2 korda poolat tsikliga läbinud, keeldub minu kujutlusvõime seda autosõiduks teisendama, need ummikud mis seal teeremondi piirkonnas olid ma ei tea kui mitu kilomeetrid ma teeserval sõitsin seal, no ikka rohkem kui lihtsalt paar.. muideks aeg-ajalt olid seal teeserval asfaldil suured laigud, rekkamehed ka inimesed ja kui põis tahab tühjendamist siis ega muud üle ei jää.. Ja mitmedki möödasõidud oleks jäänud tegemata kui ei oleks olnud kahel rattal, eelis mahtumise ja kiirendamise koha pealt on sealses ülitihedas liikluses väga suur.
Ühinen eelkõnelejaga - läbi Poola ja autoga?!?! Kammoon ... Tsikliga õnnestub üsna eduliselt liigelda, eriti kui lõpuks teedel "kolmanda" raja ülesse leiad (kaherealisel teel ).
Paraku ei saa ei üle ega ümber sellest kurvast tõsiasjast, et tsiklimatkamise mõttes huvitavad maad ja teed asuvad meist paaripäevase sõidutee kaugusel (Norra on meeldiv erand). 2-3 päeva sinna ja samapalju tagasi - mahavisatud raha ja aeg. Ma ei väida et lähiriikides põnevaid vaatamisväärsusi ei oleks, aga paari aastaga vaatad need ära ja edaspidi on ainult tuim nühkimine ...
aga kas tõesti rattarenti pole olemas?
täpselt nagu autoga...
lendad kohale rendid ratta ja sõidad?
või kui mõni tuttav kohapeal on siis saadad kasvõi ette oma ratta ära postiga or smth
Ikka on, aga kordades vähem, kui auto rentimise kohti. Ja hinnad ei pruugi sugugi soodsad olla. Ise rentisin kunagi Küprosel tsiklit ja maksin sama hinna, mis viiene seltskond keskmise pereauto eest. Ma ei hakka siinkohal saadud fiilingut võrdlema autosolijate omaga. Point lihtsalt selles, et ma maksin oma liiklusvahendi eest sisuliselt 5x rohkem per naase.
Mis poolasse puutub, siis sealt on läbi saanud sõita nii ja naa. Puhkusele läheks ikka tsikliga.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Järjest rohkem hakkab moodi minema variant, kus tsiklid saadetakse rekkaga ette ja ise minnakse lennukiga järgi. Hispaania näiteks. Tiirutatakse kohapeal ringi ja tagasi sõidetakse ise.
Kui korralikult planeerida, siis ei tulegi nii müstiliselt kallim võrreldes ise sõitmisega. Küll aga jääb kohapeal sõitmiseks hea mitu päeva rohkem aega.
Kris, tead sa ka ratta kohalesaatmise hinnaklassi? Kahtlustan, et see tavainimesele päris jõukohane pole, pigem selline transpordifirma omaniku ja tema sõpruskonna lõbu rohkem..
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kris, tead sa ka ratta kohalesaatmise hinnaklassi? Kahtlustan, et see tavainimesele päris jõukohane pole, pigem selline transpordifirma omaniku ja tema sõpruskonna lõbu rohkem..
Irw, pole Maiwestilt pakkumist küsinud .
Aga aluseks võiks võtta näiteks tsikli toomise hinna Saksast. Väike ale lisaks, odavlennu piletid ostad pool aastat enne välja ja voila!
nii rayanairiga saad saksa pileti 1eur umbes plus lennujaama maksud 20euri jne jne
kokkuvõttes tuleb nii 50-150 euri kokku hind
siis sealt kasvõi rattaga tagasi nagu kris. mõtles...
see lahendus on lihtsalt siis hea kui lähed saksast ratast tooma just
sõidad ise rattaga tagasi ja saad proovida jne jne....
nii rayanairiga saad saksa pileti 1eur umbes plus lennujaama maksud 20euri jne jne
kokkuvõttes tuleb nii 50-150 euri kokku hind
siis sealt kasvõi rattaga tagasi nagu kris. mõtles...
see lahendus on lihtsalt siis hea kui lähed saksast ratast tooma just
sõidad ise rattaga tagasi ja saad proovida jne jne....
150 eur saksa pileti eest edasi-tagasi maksta peab küll olema viimase hetke pilet. sellist hinda pakub juba ka estonian air.
Simp, viimase hetke pilet sul küll 1eur +lennujaama maksud ei maksa, see siis pädeb ikka minuteada ainult Krisi mainitud skeemiga, et ostad pool aastat varem välja oma pileti.
Saksast tsikli toomise hind ca 3-5k? +lennupiletid, rahaline võit suht kahtlane imho, pigem see, et saad ilma vaevata "peaaegu sinna".
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.