RINGRADA HARRASTAJATELE 22.sept - hooaja kabelimats!!!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
RINGRADA HARRASTAJATELE 22.sept - hooaja kabelimats!!!
ajakava, juhend ilmub siia varsti
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:

-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
ÜLDKORRALDUS
1. Treeningpäeva organiseerib ja viib läbi AMÜK „SLIK“.
Kontaktisik: Mati Põlluste (tel. 55 12336)
2. Treeninglaagri vanemkohtunik - Enn Leesment
sekretär - Kristiina Pärnik
EESMÄRK
1. Anda võimalus sõita motoringrajal ühes sinna kehtestatud reeglistikega nendel kellel harilikult selline võimalus puudub,
2. Propageerida motosporti.
OSAVÕTJAD
1. Osa võivad võtta kõik täisealised vaimselt ja füüsiliselt terved motospordihuvilised, noortele on nõutav registreerija klubi ja lapsevanema nõusolek,
REGISTREERIMINE
Osaleja esitab mandaadis pildiga dokumendi ja tasub osalustasu 250.- krooni ning sõlmib omavastutuslepingu. Osalejale väljastatakse kontroll-leht ja võistlusnumber (kui võistlejal number puudub). Osaleja läbib meditsiinilise kontrolli ja võistlusrattaga tehnilise kontrolli ning esitab täidetud kontroll-lehe stardikohtunikule. Osalustasu tagastamisele ei kuulu.
LÄBIVIIMINE
1. Sõidud toimuvad EST-RING väikesel rajaosal,
2. Treeningsõitudel jagatakse osavõtjad gruppidesse vastavalt oskuste tasemele,
AJAKAVA
REEDE 22.sept
11.00 reg algus, med. ja tehn. kontrolli algus
11.30 osavõtjate koosolek, sõidukoolituse teoreetiline osa
12.00 treeningsõitude algus
Sõit päripäeva
12.00-12.20 Streetbikes (e. harrastaja C klass) sõiduõpetajaga
12.30-12.50 edasijõudnud
13.00-13.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass) sõiduõpetajaga
13.30-13.50 edasijõudnud
14.00-14.55 lõuna
Sõit vastupäeva stardiharjutustega
15.00-15.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
15.30-15.55 edasijõudnud
16.00-16.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
16.30-16.55 edasijõudnud
Sõit vastupäeva
17.00-17.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
17.30-17.55 edasijõudnud
18.00-18.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
18.30-18.55 edasijõudnud
Ajakavas võib esineda muudatusi (ilmastik, osalejate arv jms olud)
Ohutustehnika nõuded
1. TULEOHUTUS
1.1 Lahtise tule kasutamine, treeninglaagri alal, on keelatud väljaspool selleks ettenähtud kohti.
1.2 Suitsetamine kütuse ja määrdeainete vahetus läheduses on keelatud. Suitsukonisi on keelatud visata üldprahi jaoks ettenähtud prahianumatesse.
1.3 Tulekahju tekke korral on kohustatud kõik osalejad osalema kustutustöödel. Kustutustöödeks on ette nähtud tulekustutid mis asuvad a) boksialal b) ringrajal rajakohtunike vahetus läheduses c) rajaohutusautos
1.4 Tulekahju kontrolli alt väljumise korral helistatakse telefonil 112.
2. LIIKUMINE TREENINGLAAGRI TERRITOORIUMIL
2.1 Boksialal on tehnikale kehtestatud kiirusepiiranguks 10km/h
2.2 Rajale ja sealt tagasisõit ühes liikumissuundadega on tähistatud piiretega
2.3 Treeninglaagri vahetus läheduses liigeldes tuleb arvestada tavapärasest tihedama liikluse ja suurema inimeste hulgaga.
3. KÄITUMINE RAJAL
3.1 Rajale sõit on lubatud ainult rohelise lipu signaali järel. Rajale sõites jälgib osaleja, et ta oma manöövriga ei takista ega häiri rajal sõitjaid.
3.2 Lahkumiseks rajalt tuleb aegsasti aeglustada ja anda märguanne ülestõstetud käega. Rajalt lahkumine toimub välistrajektoorilt.
3.3 Osalejad peavad jälgima kohtunike märguandeid (lipu või tahvliga) ning nendele alluma.
3.4 Üle raja käimine sõitude ajal on kategooriliselt keelatud.
4. SÕIDUOHUTUS
4.1 Kõik osalejad sõidavad omal vastutusel ja nad on teadlikud võimalikest ohtudest ning riskidest mis kaasneb sõitmisega ringrajal.
4.2 Kõik osalejad on teadlikud, et nende kasutuses olev sõiduvarustus, mis ei ole ette nähtud spetsiaalselt võidusõiduks, suurendab vigastada saamise riski.
4.3 Ohtlikumad momendid ja sõidumanöövrid rajal on:
a) möödasõidud, eriti kurvi sisenemisel. Riski vähendamiseks soovitatakse aeglasematel sõitjatel säilitada oma sõidujoont ja kiirust ning mitte teha äkilisi manöövreid (pidurdamine, pööre kõrvale).
b) pidurdusmaal eessõitjale lähenemine tema trajektooril. Riski vähendamiseks peab valima omale uue trajektoori (lähemale jõudmiseks, võimalikuks möödasõiduks).
c) järsk aeglustamine ebaloomulikus kohas. Riski vähendamiseks soovitatakse seda vältida või vajadusel aeglustada sujuvalt raja välisel trajektooril.
5. ARSTIABI
5.1 Treeninglaagris on vältimatu esmaabi andmiseks kohal meditsiinitöötaja kes asub rajajulgestusautos või stardipaiga läheduses.
5.2 Tõsisema õnnetusjuhtumi korral kasutatakse avalikku meditsiiniteenistuse abi helistades numbril 112.
Lugupidamisega,
tramm
KORGITS.. õpi need kaks punkti endale PÄHE!!!! Homme küsin...tramm66 kirjutas:1.2 Suitsetamine kütuse ja määrdeainete vahetus läheduses on keelatud. Suitsukonisi on keelatud visata üldprahi jaoks ettenähtud prahianumatesse.
2.1 Boksialal on tehnikale kehtestatud kiirusepiiranguks 10km/h


Kahju et Toomas kukkus aga vähemalt ühtegi "kabelimatsu" ei tulnud.
Suured tänu Ronnyle ja Aadule, et katki läinud käiguhoob sai kiiresti korda!

Jääme video- ja pildimaterjali ootama


-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
1. Ilm perfektne
2. Sõitjaid oli väikse raja jaoks parajalt. Ei tundnud, et ise kellegile ette oleks jäänud ja mind ei häirinud aeglasemad sõitjad.
3. sõita sai palju, mingi 5 korda vist sai peal käidud ja ma tulin lõuna ajal. Käed surisevad

4. Hüva nõu kogenud sõitjatelt ja sõbralik seltskond.
jne
Mingit karika jagamist seekord ei olnud aga mina ei tulnud sõitma selleks.
BTW: kes ütles, et MotoGP jaapani etapp oli täna ära? Ikka pühapäeva tuleb, ma ei tea mida te vaatasite


-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Nüüd natukene eilseid muljeid seeditud. Päris palju, mida sai esimene kord proovitud - ongi talveks mõtlemist...
1. korda sai põllul käidud (2x tagurpidi uues kurvis

1. korda slikkidega (küll lõigatud, aga) rajal - vahe oli ikka vägagi tuntav(tänu rehvidele oli ka kiisu kõrgem), algselt ebamugav, hiljem aga 5+.
1. korda kiirused sellised, et kiisu hoopis teistmoodi käituma hakkas. Nagu teise rattaga oleks sõitnud

1. korda põlve maha - suht kaua seda oodatud, sai ka selle korda


1. korda möödumisi rajal proovitud - kuna situatsioon tuli natsa üllatavalt, siis ei osanud esimese hooga kuidagi reageerida - nokkisin-nokkisin, aga lõpus tuli juba suht ok.
Õpetamise osas suured tänud Osale, kes võttis sappa ja näitas trajektoore -

Jah, mõtlemist tekitas ka minu enda kehakaal vs poiste oma. Kohati oli kiirendusele ikka huvitavavaid momente.
Tesiti moment saabus ka siis kui esilenks kurvist välja kiirendades hakkas tõsiselt vibama ja hetk hiljem Osa slider lendas otse minu kiisu alla...



joel:Adreka laks pidi ikka kõva olema. 200 ligi pulss ei ole mitte naljaasi enam...


Kuigi jah, terve päev võttis ikka nii läbi, et viimasel trennil lihased enam lihtsalt ei kuulanud sõna, siis tulin ka rajalt ära - polnud mõtet ka üle pingutada.
Ring hiljem pani ka Toomas õnnetult välja ja siis juba Margus otsa. Esimesel mitte nii õnnelikult, teine niitis vaid natsa muru...
Aga loodab, et ka see tsikkel saab talve jooksul ilusti korda ja kevadel ta taas korralikult uriseb....
Kokkuvõttes: SUURED TÄNUD TRAMM ja CO-le, kes viitsisid asja ikkagi kokku panna ja meiega vaeva näha


-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Tubli!!!viirastus kirjutas:1. korda kiirused sellised, et kiisu hoopis teistmoodi käituma hakkas. Nagu teise rattaga oleks sõitnudväga huvitav ja mõtlemistandev
1. korda põlve maha - suht kaua seda oodatud, sai ka selle korda![]()
![]()
1. korda möödumisi rajal proovitud - kuna situatsioon tuli natsa üllatavalt, siis ei osanud esimese hooga kuidagi reageerida - nokkisin-nokkisin, aga lõpus tuli juba suht ok.
KX250F '14
www.zone.ee/ferre
Edu sõitjaile ja au ja kuulsus Mati Põllustele
Sverre

Minu tehtud vähene pildimaterjal -> http://rene.estpak.ee/public/list/sauga_22-09-2006/
Värvikuse mõttes ka väike näide tagajärgedest...

PS. Kui keegi tahab täismõõdus pilte, siis ES abiks.
Sverre kirjutas:Videokokkuvõte asub aadressil:
www.zone.ee/ferre
Edu sõitjaile ja au ja kuulsus Mati Põllustele
Sverre
väga hea kaameratöö ja montaaz

Kas pikem versioon ka saadaval on?

www.zone.ee/ferre
- sooviks jah seda lõikamata versiooni näha... ehk saad ka selle üles panna?
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Lahe operaatoritöö ja montaaz! Tahaks lõikamata materjali ka näha.Sverre kirjutas:Videokokkuvõte asub aadressil:
www.zone.ee/ferre
KX250F '14
Musta materjali on vaid kaheksa-üheksa minutit rohkem. Sellest kaks minutit on keset objektiivi suur sitalarakas ja seitse minutit Korke sõitu, sest ootasin, millal ta oma saaniga põllule kupatab, sest "tagaamort ei töötanud..." ja "sidur libises"... a vaata imet, seda ei juhtunud.
Korke, sedasi õpid sa lõpuks sõitmagi.

Järgmine kord kuulub rütmigruppi juba uus bänd, eellepe on saavutatud Meie Mehega, reservis ERSO sümfooniaorkester ja Hortus Musicus, juhtab Paavo Järvi.

Sverre
Sul siis kohe üldse ei vedanud, minu ees käis korke vist kahel ringil järjest põldu uudistamasSverre kirjutas:Hello
Musta materjali on vaid kaheksa-üheksa minutit rohkem. Sellest kaks minutit on keset objektiivi suur sitalarakas ja seitse minutit Korke sõitu, sest ootasin, millal ta oma saaniga põllule kupatab, sest "tagaamort ei töötanud..." ja "sidur libises"... a vaata imet, seda ei juhtunud.
Korke, sedasi õpid sa lõpuks sõitmagi.
![]()


Muide muusika valik oli väga sobiv ja hästi kokku monteeritud.


-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Aga jah....Stonefree seekord ei viitsinud lihtsalt näidata klassi. Pole hullu Järgmise aasta kõik karikad on juba stonefree nimega

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
korke kirjutas:Mis ma ikka oskan öelda.....suured tänud Matile & Co'le suurepärase ringraja hooaja eest, et viitsis sellise asjaga jamada ja oma aega raisata![]()
Aga jah....Stonefree seekord ei viitsinud lihtsalt näidata klassi. Pole hullu Järgmise aasta kõik karikad on juba stonefree nimega
Järgmiseks aastaks on mul nii kõvad plaanid kui sõita väikest ringi alla 40 sek ja siis võibolla ka rookie klassis naistele konkurentsi pakkuda



Aga eks näeb, mis järgmine aasta saab, elus muudki asju peale ringrajasõidu.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.