Suur enduuro!!!

Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Rahu ainult rahu. Igaühe vajadused on puhtalt individuaalsed.

Täiesti normaalne on kui mõni tahab rohkem "peetivamat" suurt matkaenduurot mida Tiger esindab, sest tean nii mõndagi vuntsi kes ostavadki just sellise ratta n.ö. sport-touring moodi matkamise pärast, puhtalt asfalteedel sealjuures: põhjus on isteasendis-mugavuses, mis paneb ka sport-toureritele ära nii mõnegi mehe eelistustele - jalad on mugavamalt, keha sirgelt, kätelt surve ära võetud, kõrgem nägemine üle liikluse jms. Lisa sellele veel sportlik Triumph triple mootor kui thad omale n.ö. ülihead-sporttourerit, rääkimata maarjamaa peateede oludest ja linnatänavatest, mis hambad välja lööb kohati.

Küll aga ka mina esindan ka seda sorti sõitjat, kes eelistab alt käivaid mootoried pika puuga üle kõrge noodiga karjujate. Ja asi ei peagi maastikusõidus või lahtisel pinnasel olema, leian, et selline traktori-vedu annab oluliselt mugavama kulgemise ka igapäevaoludes, linnas-maanteel ja veel eriti hea kahekesi täislastis. N.ö. "hommikul paned käigu sisse, õhtul võtad välja" juhtum. Aga no maitsed on erinevad, teised tahavad just teravust, pööret, käiku tampida ja raju panna jällegi. Maitse üle ei vaielda.

Miks need suured kahepütised matkaendurod hästi alt käivad on kompromiss n.ö. "de-tuunimiselt", peamiselt surveastme arvelt. KW on neil tegelt suht vähe kui vaatad, üks uus sportlik 600cc ridaneli paneb kilovattides pika puuga ühele vanale 1000cc matkakale, aga no pöörete vahemik on Kuupeale välja muidugi, vääne@mis rpm rääkimata. Seega tõesti, kui kahekesti ja täislasti lased, üks 1000cc+ suur matkakas ei ole küll mingi surmariist päris kindlasti, täiesti adekvaatne, võrreldav mõne 600cc teise klassi rattaga ja minumeelest oluliselt turvalisem-kontrollitavam sõita kui bike või rajum sport-tourer just tänu heale alt käimisele.

Ka minul oli omal ajal valik Affy Twinni, Capo Nordi, Varadero, V-Stromi ja GSi vahel. Finishisse said vaid kaks, "võistlus" oli AT ja GSi vahel. Peale jäi GS.

Igaüks särab mingis asjas. Eks rahakoti suurus ja individuaalsed vajadused aitavad välja sortida selle kõige õigema pilli.

Jõudu valimisel-uurimisel-proovimisel-ostmisel! :)
.::: R1100 boGSer :::.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”