RINGRADA HARRASTAJATELE 22.sept - hooaja kabelimats!!!

Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Treeningpäev Pärnu ringrajal EST-RING „Hooaja kabelimats“ juhend-ajakava.

ÜLDKORRALDUS
1. Treeningpäeva organiseerib ja viib läbi AMÜK „SLIK“.
Kontaktisik: Mati Põlluste (tel. 55 12336)
2. Treeninglaagri vanemkohtunik - Enn Leesment
sekretär - Kristiina Pärnik
EESMÄRK
1. Anda võimalus sõita motoringrajal ühes sinna kehtestatud reeglistikega nendel kellel harilikult selline võimalus puudub,
2. Propageerida motosporti.

OSAVÕTJAD
1. Osa võivad võtta kõik täisealised vaimselt ja füüsiliselt terved motospordihuvilised, noortele on nõutav registreerija klubi ja lapsevanema nõusolek,

REGISTREERIMINE
Osaleja esitab mandaadis pildiga dokumendi ja tasub osalustasu 250.- krooni ning sõlmib omavastutuslepingu. Osalejale väljastatakse kontroll-leht ja võistlusnumber (kui võistlejal number puudub). Osaleja läbib meditsiinilise kontrolli ja võistlusrattaga tehnilise kontrolli ning esitab täidetud kontroll-lehe stardikohtunikule. Osalustasu tagastamisele ei kuulu.

LÄBIVIIMINE
1. Sõidud toimuvad EST-RING väikesel rajaosal,
2. Treeningsõitudel jagatakse osavõtjad gruppidesse vastavalt oskuste tasemele,

AJAKAVA
REEDE 22.sept
11.00 reg algus, med. ja tehn. kontrolli algus
11.30 osavõtjate koosolek, sõidukoolituse teoreetiline osa
12.00 treeningsõitude algus
Sõit päripäeva
12.00-12.20 Streetbikes (e. harrastaja C klass) sõiduõpetajaga
12.30-12.50 edasijõudnud
13.00-13.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass) sõiduõpetajaga
13.30-13.50 edasijõudnud
14.00-14.55 lõuna
Sõit vastupäeva stardiharjutustega
15.00-15.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
15.30-15.55 edasijõudnud
16.00-16.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
16.30-16.55 edasijõudnud
Sõit vastupäeva
17.00-17.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
17.30-17.55 edasijõudnud
18.00-18.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
18.30-18.55 edasijõudnud

Ajakavas võib esineda muudatusi (ilmastik, osalejate arv jms olud)



Ohutustehnika nõuded


1. TULEOHUTUS
1.1 Lahtise tule kasutamine, treeninglaagri alal, on keelatud väljaspool selleks ettenähtud kohti.
1.2 Suitsetamine kütuse ja määrdeainete vahetus läheduses on keelatud. Suitsukonisi on keelatud visata üldprahi jaoks ettenähtud prahianumatesse.
1.3 Tulekahju tekke korral on kohustatud kõik osalejad osalema kustutustöödel. Kustutustöödeks on ette nähtud tulekustutid mis asuvad a) boksialal b) ringrajal rajakohtunike vahetus läheduses c) rajaohutusautos
1.4 Tulekahju kontrolli alt väljumise korral helistatakse telefonil 112.

2. LIIKUMINE TREENINGLAAGRI TERRITOORIUMIL
2.1 Boksialal on tehnikale kehtestatud kiirusepiiranguks 10km/h
2.2 Rajale ja sealt tagasisõit ühes liikumissuundadega on tähistatud piiretega
2.3 Treeninglaagri vahetus läheduses liigeldes tuleb arvestada tavapärasest tihedama liikluse ja suurema inimeste hulgaga.

3. KÄITUMINE RAJAL
3.1 Rajale sõit on lubatud ainult rohelise lipu signaali järel. Rajale sõites jälgib osaleja, et ta oma manöövriga ei takista ega häiri rajal sõitjaid.
3.2 Lahkumiseks rajalt tuleb aegsasti aeglustada ja anda märguanne ülestõstetud käega. Rajalt lahkumine toimub välistrajektoorilt.
3.3 Osalejad peavad jälgima kohtunike märguandeid (lipu või tahvliga) ning nendele alluma.
3.4 Üle raja käimine sõitude ajal on kategooriliselt keelatud.

4. SÕIDUOHUTUS
4.1 Kõik osalejad sõidavad omal vastutusel ja nad on teadlikud võimalikest ohtudest ning riskidest mis kaasneb sõitmisega ringrajal.
4.2 Kõik osalejad on teadlikud, et nende kasutuses olev sõiduvarustus, mis ei ole ette nähtud spetsiaalselt võidusõiduks, suurendab vigastada saamise riski.
4.3 Ohtlikumad momendid ja sõidumanöövrid rajal on:
a) möödasõidud, eriti kurvi sisenemisel. Riski vähendamiseks soovitatakse aeglasematel sõitjatel säilitada oma sõidujoont ja kiirust ning mitte teha äkilisi manöövreid (pidurdamine, pööre kõrvale).
b) pidurdusmaal eessõitjale lähenemine tema trajektooril. Riski vähendamiseks peab valima omale uue trajektoori (lähemale jõudmiseks, võimalikuks möödasõiduks).
c) järsk aeglustamine ebaloomulikus kohas. Riski vähendamiseks soovitatakse seda vältida või vajadusel aeglustada sujuvalt raja välisel trajektooril.

5. ARSTIABI
5.1 Treeninglaagris on vältimatu esmaabi andmiseks kohal meditsiinitöötaja kes asub rajajulgestusautos või stardipaiga läheduses.
5.2 Tõsisema õnnetusjuhtumi korral kasutatakse avalikku meditsiiniteenistuse abi helistades numbril 112.

Lugupidamisega,
tramm

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”