RINGRADA HARRASTAJATELE 22.sept - hooaja kabelimats!!!

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

RINGRADA HARRASTAJATELE 22.sept - hooaja kabelimats!!!

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

niisiis REEDEL 22.sept Pärnu ringrajal "Est Ring" algusega kell 11.00 (kuni õhtuni) treeningpäev harrastajatele.

ajakava, juhend ilmub siia varsti
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

ahjah - ilm siis selline: lage päike, sooja 20-22 (rohkemaks pappi ei jätkunud :mrgreen: ) http://www.gismeteo.ru/towns/26231.htm

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Palju see kabelimats maksab ja kas aega ka võetakse? :) Endal sidur peetis aga kui enam-vähem sõita saab siis ei jää midagi muud üle kui tööpäeva lühendada .
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Treeningpäev Pärnu ringrajal EST-RING „Hooaja kabelimats“ juhend-ajakava.

ÜLDKORRALDUS
1. Treeningpäeva organiseerib ja viib läbi AMÜK „SLIK“.
Kontaktisik: Mati Põlluste (tel. 55 12336)
2. Treeninglaagri vanemkohtunik - Enn Leesment
sekretär - Kristiina Pärnik
EESMÄRK
1. Anda võimalus sõita motoringrajal ühes sinna kehtestatud reeglistikega nendel kellel harilikult selline võimalus puudub,
2. Propageerida motosporti.

OSAVÕTJAD
1. Osa võivad võtta kõik täisealised vaimselt ja füüsiliselt terved motospordihuvilised, noortele on nõutav registreerija klubi ja lapsevanema nõusolek,

REGISTREERIMINE
Osaleja esitab mandaadis pildiga dokumendi ja tasub osalustasu 250.- krooni ning sõlmib omavastutuslepingu. Osalejale väljastatakse kontroll-leht ja võistlusnumber (kui võistlejal number puudub). Osaleja läbib meditsiinilise kontrolli ja võistlusrattaga tehnilise kontrolli ning esitab täidetud kontroll-lehe stardikohtunikule. Osalustasu tagastamisele ei kuulu.

LÄBIVIIMINE
1. Sõidud toimuvad EST-RING väikesel rajaosal,
2. Treeningsõitudel jagatakse osavõtjad gruppidesse vastavalt oskuste tasemele,

AJAKAVA
REEDE 22.sept
11.00 reg algus, med. ja tehn. kontrolli algus
11.30 osavõtjate koosolek, sõidukoolituse teoreetiline osa
12.00 treeningsõitude algus
Sõit päripäeva
12.00-12.20 Streetbikes (e. harrastaja C klass) sõiduõpetajaga
12.30-12.50 edasijõudnud
13.00-13.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass) sõiduõpetajaga
13.30-13.50 edasijõudnud
14.00-14.55 lõuna
Sõit vastupäeva stardiharjutustega
15.00-15.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
15.30-15.55 edasijõudnud
16.00-16.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
16.30-16.55 edasijõudnud
Sõit vastupäeva
17.00-17.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
17.30-17.55 edasijõudnud
18.00-18.25 Streetbikes (e. harrastaja C klass)
18.30-18.55 edasijõudnud

Ajakavas võib esineda muudatusi (ilmastik, osalejate arv jms olud)



Ohutustehnika nõuded


1. TULEOHUTUS
1.1 Lahtise tule kasutamine, treeninglaagri alal, on keelatud väljaspool selleks ettenähtud kohti.
1.2 Suitsetamine kütuse ja määrdeainete vahetus läheduses on keelatud. Suitsukonisi on keelatud visata üldprahi jaoks ettenähtud prahianumatesse.
1.3 Tulekahju tekke korral on kohustatud kõik osalejad osalema kustutustöödel. Kustutustöödeks on ette nähtud tulekustutid mis asuvad a) boksialal b) ringrajal rajakohtunike vahetus läheduses c) rajaohutusautos
1.4 Tulekahju kontrolli alt väljumise korral helistatakse telefonil 112.

2. LIIKUMINE TREENINGLAAGRI TERRITOORIUMIL
2.1 Boksialal on tehnikale kehtestatud kiirusepiiranguks 10km/h
2.2 Rajale ja sealt tagasisõit ühes liikumissuundadega on tähistatud piiretega
2.3 Treeninglaagri vahetus läheduses liigeldes tuleb arvestada tavapärasest tihedama liikluse ja suurema inimeste hulgaga.

3. KÄITUMINE RAJAL
3.1 Rajale sõit on lubatud ainult rohelise lipu signaali järel. Rajale sõites jälgib osaleja, et ta oma manöövriga ei takista ega häiri rajal sõitjaid.
3.2 Lahkumiseks rajalt tuleb aegsasti aeglustada ja anda märguanne ülestõstetud käega. Rajalt lahkumine toimub välistrajektoorilt.
3.3 Osalejad peavad jälgima kohtunike märguandeid (lipu või tahvliga) ning nendele alluma.
3.4 Üle raja käimine sõitude ajal on kategooriliselt keelatud.

4. SÕIDUOHUTUS
4.1 Kõik osalejad sõidavad omal vastutusel ja nad on teadlikud võimalikest ohtudest ning riskidest mis kaasneb sõitmisega ringrajal.
4.2 Kõik osalejad on teadlikud, et nende kasutuses olev sõiduvarustus, mis ei ole ette nähtud spetsiaalselt võidusõiduks, suurendab vigastada saamise riski.
4.3 Ohtlikumad momendid ja sõidumanöövrid rajal on:
a) möödasõidud, eriti kurvi sisenemisel. Riski vähendamiseks soovitatakse aeglasematel sõitjatel säilitada oma sõidujoont ja kiirust ning mitte teha äkilisi manöövreid (pidurdamine, pööre kõrvale).
b) pidurdusmaal eessõitjale lähenemine tema trajektooril. Riski vähendamiseks peab valima omale uue trajektoori (lähemale jõudmiseks, võimalikuks möödasõiduks).
c) järsk aeglustamine ebaloomulikus kohas. Riski vähendamiseks soovitatakse seda vältida või vajadusel aeglustada sujuvalt raja välisel trajektooril.

5. ARSTIABI
5.1 Treeninglaagris on vältimatu esmaabi andmiseks kohal meditsiinitöötaja kes asub rajajulgestusautos või stardipaiga läheduses.
5.2 Tõsisema õnnetusjuhtumi korral kasutatakse avalikku meditsiiniteenistuse abi helistades numbril 112.

Lugupidamisega,
tramm
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

tramm66 kirjutas:
1.2 Suitsetamine kütuse ja määrdeainete vahetus läheduses on keelatud. Suitsukonisi on keelatud visata üldprahi jaoks ettenähtud prahianumatesse.

2.1 Boksialal on tehnikale kehtestatud kiirusepiiranguks 10km/h
KORGITS.. õpi need kaks punkti endale PÄHE!!!! Homme küsin... :twisted:
Viimati muutis Kommionu, 21 Sept 2006, 12:56, muudetud 1 kord kokku.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

ja kellel on rehve garaazinurgas - võtke kindlasti kaasa... minu varud otsas ja täna on juba 5-6 inimest küsinud...

vahetusvidinad, suruõhk jms rajal olemas
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

tere hommikut kõigile mehaanikutele! korke, sa ikka said öösel magada? :mrgreen:

KOHTUMISENI SAUGA RAJAL SIIS ALATES 11.00-st!!!
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

ilm on super nii, et vedage ennast aga kohale kes veel pole - sõita saab õhtuni välja...

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

perfect! Eelmisest korrast jäänud pisut negatiivne emotsioon kadus täielikult. :)

Kahju et Toomas kukkus aga vähemalt ühtegi "kabelimatsu" ei tulnud.

Suured tänu Ronnyle ja Aadule, et katki läinud käiguhoob sai kiiresti korda! (w)

Jääme video- ja pildimaterjali ootama ;)
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

...krrt.
kadedaks teeb...
siin ssspaanias polegi nii lahe....

jagage muljeid. :)
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

ilma teadust panemiseta ei ole üldse mõtet rajale minna.

Siin kahe sujuvama soo esindaja graafikud: ülemine on südamelöögid ja alumine on hingamissagedus (korda minutis)
Alguses laiati niisama piti alas ja siis kui graafik üles läheb, siis mindi rajale.

Pilt

joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

:shock:
Adreka laks pidi ikka kõva olema. 200 ligi pulss ei ole mitte naljaasi enam...
Joel

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

lihtsalt hea treeningpäev oli:

1. Ilm perfektne
2. Sõitjaid oli väikse raja jaoks parajalt. Ei tundnud, et ise kellegile ette oleks jäänud ja mind ei häirinud aeglasemad sõitjad.
3. sõita sai palju, mingi 5 korda vist sai peal käidud ja ma tulin lõuna ajal. Käed surisevad :)
4. Hüva nõu kogenud sõitjatelt ja sõbralik seltskond.

jne

Mingit karika jagamist seekord ei olnud aga mina ei tulnud sõitma selleks.

BTW: kes ütles, et MotoGP jaapani etapp oli täna ära? Ikka pühapäeva tuleb, ma ei tea mida te vaatasite :?
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

See on pigem hea, et karikaid ei jagatud. Vahepeal pandi ikka kõvasti üle treeningpiiri :) Trenn on trenn - kõigepealt õigesti, siis kiiresti.
Kasutaja avatar

viirastus
Postitusi: 57
Liitunud: 31 Jaan 2006, 15:47

Lugemata postitus Postitas viirastus »

Muljeid üha sõnaga: super :D

Nüüd natukene eilseid muljeid seeditud. Päris palju, mida sai esimene kord proovitud - ongi talveks mõtlemist...

1. korda sai põllul käidud (2x tagurpidi uues kurvis :roll: ) - huvitav kogemus - aga enda viga täiesti - taas midagi õppimist.

1. korda slikkidega (küll lõigatud, aga) rajal - vahe oli ikka vägagi tuntav(tänu rehvidele oli ka kiisu kõrgem), algselt ebamugav, hiljem aga 5+.

1. korda kiirused sellised, et kiisu hoopis teistmoodi käituma hakkas. Nagu teise rattaga oleks sõitnud :D väga huvitav ja mõtlemistandev

1. korda põlve maha - suht kaua seda oodatud, sai ka selle korda :twisted: :P

1. korda möödumisi rajal proovitud - kuna situatsioon tuli natsa üllatavalt, siis ei osanud esimese hooga kuidagi reageerida - nokkisin-nokkisin, aga lõpus tuli juba suht ok.

Õpetamise osas suured tänud Osale, kes võttis sappa ja näitas trajektoore - :D sõit läks ikka kohe teise tunde peale....

Jah, mõtlemist tekitas ka minu enda kehakaal vs poiste oma. Kohati oli kiirendusele ikka huvitavavaid momente.
Tesiti moment saabus ka siis kui esilenks kurvist välja kiirendades hakkas tõsiselt vibama ja hetk hiljem Osa slider lendas otse minu kiisu alla... :roll: Aga sai ka see läbi proovitud - ja tunne oli ikka mega :D :D

joel:Adreka laks pidi ikka kõva olema. 200 ligi pulss ei ole mitte naljaasi enam...
:twisted: :D milleks sinna rajale siis ikka ronitakse. Kuigi jah, Heitil õigus - palju asju mida tuleks jälgida. Tuleb ka selle peale mõelda ...

Kuigi jah, terve päev võttis ikka nii läbi, et viimasel trennil lihased enam lihtsalt ei kuulanud sõna, siis tulin ka rajalt ära - polnud mõtet ka üle pingutada.
Ring hiljem pani ka Toomas õnnetult välja ja siis juba Margus otsa. Esimesel mitte nii õnnelikult, teine niitis vaid natsa muru...
Aga loodab, et ka see tsikkel saab talve jooksul ilusti korda ja kevadel ta taas korralikult uriseb....

Kokkuvõttes: SUURED TÄNUD TRAMM ja CO-le, kes viitsisid asja ikkagi kokku panna ja meiega vaeva näha :wink: ...ja näeb esimeste soojadega taas :wink:
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

Tänud korraldajatele!

Endale tundus, et alles nüüd sain lõpuks õige tunde sisse ja kiiruse üles. Stardiharjutusega trenn ja väike "kangutamine" rajal oli eriti lahe.
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

viirastus kirjutas:
1. korda kiirused sellised, et kiisu hoopis teistmoodi käituma hakkas. Nagu teise rattaga oleks sõitnud :D väga huvitav ja mõtlemistandev

1. korda põlve maha - suht kaua seda oodatud, sai ka selle korda :twisted: :P

1. korda möödumisi rajal proovitud - kuna situatsioon tuli natsa üllatavalt, siis ei osanud esimese hooga kuidagi reageerida - nokkisin-nokkisin, aga lõpus tuli juba suht ok.
Tubli!!!
ZX10R '12
KX250F '14

Sverre
Postitusi: 341
Liitunud: 19 Mär 2004, 11:49
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas Sverre »

Videokokkuvõte asub aadressil:
www.zone.ee/ferre

Edu sõitjaile ja au ja kuulsus Mati Põllustele

Sverre ;)

Rene
Postitusi: 190
Liitunud: 06 Okt 2005, 12:40
Asukoht: Tln/Prn

Lugemata postitus Postitas Rene »

Igati lahe üritus oli ning aplaus korraldajatele!

Minu tehtud vähene pildimaterjal -> http://rene.estpak.ee/public/list/sauga_22-09-2006/

Värvikuse mõttes ka väike näide tagajärgedest...
Pilt

PS. Kui keegi tahab täismõõdus pilte, siis ES abiks.

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Sverre kirjutas:
Videokokkuvõte asub aadressil:
www.zone.ee/ferre

Edu sõitjaile ja au ja kuulsus Mati Põllustele

Sverre ;)

väga hea kaameratöö ja montaaz :)

Kas pikem versioon ka saadaval on?
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

viirastus
Postitusi: 57
Liitunud: 31 Jaan 2006, 15:47

Lugemata postitus Postitas viirastus »

[quote="Sverre"]Videokokkuvõte asub aadressil:
www.zone.ee/ferre

- sooviks jah seda lõikamata versiooni näha... ehk saad ka selle üles panna?

Kristoferr

Lugemata postitus Postitas Kristoferr »

tubli töö kaameramees!
Hea et keegi ka filmida viitsib :P
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

Sverre kirjutas:
Videokokkuvõte asub aadressil:
www.zone.ee/ferre
Lahe operaatoritöö ja montaaz! Tahaks lõikamata materjali ka näha.
ZX10R '12
KX250F '14
Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas westel »

seda muusikat poleks kyll vaja olnud sinna video peale.
Rikub asja mõtte :D

Sverre
Postitusi: 341
Liitunud: 19 Mär 2004, 11:49
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas Sverre »

Hello

Musta materjali on vaid kaheksa-üheksa minutit rohkem. Sellest kaks minutit on keset objektiivi suur sitalarakas ja seitse minutit Korke sõitu, sest ootasin, millal ta oma saaniga põllule kupatab, sest "tagaamort ei töötanud..." ja "sidur libises"... a vaata imet, seda ei juhtunud.
Korke, sedasi õpid sa lõpuks sõitmagi.
;)

Järgmine kord kuulub rütmigruppi juba uus bänd, eellepe on saavutatud Meie Mehega, reservis ERSO sümfooniaorkester ja Hortus Musicus, juhtab Paavo Järvi.
:D

Sverre

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Sverre kirjutas:
Hello

Musta materjali on vaid kaheksa-üheksa minutit rohkem. Sellest kaks minutit on keset objektiivi suur sitalarakas ja seitse minutit Korke sõitu, sest ootasin, millal ta oma saaniga põllule kupatab, sest "tagaamort ei töötanud..." ja "sidur libises"... a vaata imet, seda ei juhtunud.
Korke, sedasi õpid sa lõpuks sõitmagi.
;)
Sul siis kohe üldse ei vedanud, minu ees käis korke vist kahel ringil järjest põldu uudistamas :D Crashide kohapealt oli aga videol materjali piisavalt :?
Muide muusika valik oli väga sobiv ja hästi kokku monteeritud. (w) Peaks vist ise ka kaamera ostma, väga kasuks asi sõidu analüüsimisel ..
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Mis ma ikka oskan öelda.....suured tänud Matile & Co'le suurepärase ringraja hooaja eest, et viitsis sellise asjaga jamada ja oma aega raisata (w)


Aga jah....Stonefree seekord ei viitsinud lihtsalt näidata klassi. Pole hullu Järgmise aasta kõik karikad on juba stonefree nimega :lol:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

thnx Tramm and CO.
Järgmine aasta sama hooga edasi ja loodetatvasti huvi rahval veel suurem :bsmile:

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

korke kirjutas:
Mis ma ikka oskan öelda.....suured tänud Matile & Co'le suurepärase ringraja hooaja eest, et viitsis sellise asjaga jamada ja oma aega raisata (w)


Aga jah....Stonefree seekord ei viitsinud lihtsalt näidata klassi. Pole hullu Järgmise aasta kõik karikad on juba stonefree nimega :lol:

Järgmiseks aastaks on mul nii kõvad plaanid kui sõita väikest ringi alla 40 sek ja siis võibolla ka rookie klassis naistele konkurentsi pakkuda :D Selleks tuleb tsiklit pisut uuendada. Korke vastu sellest muidugi ei piisa, sest tal on selleks ajaks super-hüper tuunitud ZX-10r või K6 istumise all ja sellega paneb ta minust ikka nagu kusepostist mööda :mrgreen: :wack:
Aga eks näeb, mis järgmine aasta saab, elus muudki asju peale ringrajasõidu.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”