selle talve projektid
Moderaator: Moded
nii kõigepealt siis:
70 malossi koos ajuga.
polini 9 rulliline vario.
klapid malossi.
yle värvimine must ja valge.
kõlarid esi kondli* [Motobot: õige on "gondli*"].
polsterdan pagassis kõlari kasti
karvase riidega. strobod suundade sisse.
neoon põhja alla.
downhill lenks koos näidikutega.
istme nahk.
taga istuja istme asemele
scootercentrist plastik.
taga tulede alla samuti.
taga valged klaasid.
siis vist kõik. loodan et tulen rahadega toime
kõik rahad investeerin sinna.
loodetavasti tuleb
kena
kui muidugi koik valmis saan 
70 malossi koos ajuga.
polini 9 rulliline vario.
klapid malossi.
yle värvimine must ja valge.
kõlarid esi kondli* [Motobot: õige on "gondli*"].
polsterdan pagassis kõlari kasti
karvase riidega. strobod suundade sisse.
neoon põhja alla.
downhill lenks koos näidikutega.
istme nahk.
taga istuja istme asemele
scootercentrist plastik.
taga tulede alla samuti.
taga valged klaasid.
siis vist kõik. loodan et tulen rahadega toime
kõik rahad investeerin sinna.

kena


-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
mina ei kavatse endale rollerit osta aga võibolla ikka ostan kah aga võibolla müün maha kah kui ikka ostan et midagi müüa olex aga võibolla hakkan hoobis 125 ostma ja enam ei hakkagi rollerigasõitma aga selliseid vingeid projekte teen kindlasti kogu talve ja igaksjuhuks ostan mutivari kah kui pappi on ja sportsumpa ja tümaka et kui ikkagi rolleri ostan siis saaks tuunima hakata
hälvik
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
oldmoped kirjutas:mina ei kavatse endale rollerit osta aga võibolla ikka ostan kah aga võibolla müün maha kah kui ikka ostan et midagi müüa olex aga võibolla hakkan hoobis 125 ostma ja enam ei hakkagi rollerigasõitma aga selliseid vingeid projekte teen kindlasti kogu talve ja igaksjuhuks ostan mutivari kah kui pappi on ja sportsumpa ja tümaka et kui ikkagi rolleri ostan siis saaks tuunima hakata
Mõnele pandi siin haledalt ära

-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Vabandan väga, kui olen valesti aru saanud. Lihtsalt võibolla on rollerimaailmas projekti mõiste natukene teistsugune, kui muuude masinate juures. Aga "projekt" peaks ikkagi olema mingi asja ehitamine või rohkem ikkagi mingi võetud eesmärgi saavutamine.
Antud kontekstis ei saa vist projektiks kuidagi lugeda neid ostan-müün-vahetan äriprojektide kirjeldusi ega ka seda, kui üldse antud masinaklassiga tegelemine lõpetatakse.
Samuti tõrgub minu hing lugema projektiks grippide vahetust, rehvirõhu kontrollimist, rihma vahetust, paagi bensiiniga täitmist jne.
Päriselt on minu haige mõtlemise ja loogika kohapealt imelikud isegi igasugused "ostan sportvariaatori ja yasuni" projeketid - asi peaks hakkam ikkagi eesmärgi püstitusest - näiteks "tahaks saavutada ilma kubatuuri muutmata 49cc masinast 18kw", "tahaks paigaldada NOS ülelaadimise", "eesmärk saavutada tippkiirus 133kmh" jne jne ... ja sealt edasi tuleb juba töö või plaanide tegemise käigus, et kuidas see saavutada ja mis osasid selleks kasutada jne.
Samuti ei oska ma kuidagi nimetada projektiks seda, kui roller värvitakse kollase asemel lihtsalt punaseks... samas korralik mingi konkreetse kuulsa masina replica tegemine või gondlite ümberehitus, raami muutmine jne on juba väga arvestatavad.
Vabandan veelkord, kui olen valesti aru saanud... aga võibolla oleks pidanud sõnastama teema lihtsalt "mida talvel oma masinaga teete?"
P.S. Palun ärge hakake siin teemas arutama ka oma siduri ja survevedrude värvide ja rullide kaalude üle, selleks teisi teemasid piisavalt juba.
Antud kontekstis ei saa vist projektiks kuidagi lugeda neid ostan-müün-vahetan äriprojektide kirjeldusi ega ka seda, kui üldse antud masinaklassiga tegelemine lõpetatakse.
Samuti tõrgub minu hing lugema projektiks grippide vahetust, rehvirõhu kontrollimist, rihma vahetust, paagi bensiiniga täitmist jne.
Päriselt on minu haige mõtlemise ja loogika kohapealt imelikud isegi igasugused "ostan sportvariaatori ja yasuni" projeketid - asi peaks hakkam ikkagi eesmärgi püstitusest - näiteks "tahaks saavutada ilma kubatuuri muutmata 49cc masinast 18kw", "tahaks paigaldada NOS ülelaadimise", "eesmärk saavutada tippkiirus 133kmh" jne jne ... ja sealt edasi tuleb juba töö või plaanide tegemise käigus, et kuidas see saavutada ja mis osasid selleks kasutada jne.
Samuti ei oska ma kuidagi nimetada projektiks seda, kui roller värvitakse kollase asemel lihtsalt punaseks... samas korralik mingi konkreetse kuulsa masina replica tegemine või gondlite ümberehitus, raami muutmine jne on juba väga arvestatavad.
Vabandan veelkord, kui olen valesti aru saanud... aga võibolla oleks pidanud sõnastama teema lihtsalt "mida talvel oma masinaga teete?"
P.S. Palun ärge hakake siin teemas arutama ka oma siduri ja survevedrude värvide ja rullide kaalude üle, selleks teisi teemasid piisavalt juba.
hälvik
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Mina tahaks lõpule jõuda eelmine talv alustatud kolmerattalise postiveorolleri renoverimisega ja plaanis alustada vanema Vespa PX125 tehaseoriginaali taastamist (kardetavasti kergete tänapäevaste mööndustega). Loodaks masina järgmiseks suveks valmis saada... aga eks aeg näitab kuidas asi sujub ja vana masina tegemisel võib alati ette tulla üllatusi... ja rahakoti seisu ei tea kahjuks kah kunagi ette.
Viimati muutis oldmoped, 18 Sept 2006, 00:16, muudetud 1 kord kokku.
hälvik
No võib ka siis nii öelda, et:
Plaan on ülevärvida, et SAAVUTADA ilusam roller ?:D
Siis panna suurem karburaator, uus väntvõll, uus survevedru ja uued sidurivedrud . Kui raha üle jääb siis võibolla uue ülekande ja uue siduri .
Eesmärgiks on hea ja ühtlane kiirenuds, loodetavasti nii hea et väga vähese aitamisega tuleb nokk püsti ja tippkiirust tahaks saavutada vähemalt mingi 125-130 km/h minu Aeroxi SPIDOKA järgi .
nii sobib ?
Plaan on ülevärvida, et SAAVUTADA ilusam roller ?:D
Siis panna suurem karburaator, uus väntvõll, uus survevedru ja uued sidurivedrud . Kui raha üle jääb siis võibolla uue ülekande ja uue siduri .
Eesmärgiks on hea ja ühtlane kiirenuds, loodetavasti nii hea et väga vähese aitamisega tuleb nokk püsti ja tippkiirust tahaks saavutada vähemalt mingi 125-130 km/h minu Aeroxi SPIDOKA järgi .
nii sobib ?
Mida sa ajad ?;D Sinu kahjuks ma pole nii lame vend, anna andeks .GP1 kirjutas:Seda pole mõtet just eriti talveprojektiks võtta. Kõigest natukene fotoshopi abil spidotaustu tuunida ja sa võid kergesti saada endale maailma kiirema SINU Aeroxi.H. kirjutas:No võib ka siis nii öelda, et:
vähemalt mingi 125-130 km/h minu Aeroxi SPIDOKA järgi .

Aga miks mitte laenutada projekti raames kuskilt GPS ja mõõta reaalset kiirust, mitte mõõta joonlauaga palju seier spidomeetrist üle jookseb?H. kirjutas:Mida sa ajad ?;D Sinu kahjuks ma pole nii lame vend, anna andeks .GP1 kirjutas:Seda pole mõtet just eriti talveprojektiks võtta. Kõigest natukene fotoshopi abil spidotaustu tuunida ja sa võid kergesti saada endale maailma kiirema SINU Aeroxi.H. kirjutas:No võib ka siis nii öelda, et:
vähemalt mingi 125-130 km/h minu Aeroxi SPIDOKA järgi .
Derbi-The RED power
-
- Postitusi: 227
- Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
- Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125
endalgi mõttes see järgmise suve lõpus ostaRoby kirjutas:kas jäi silma või Justice rääkis ??-lammutaja- kirjutas:plaan siis 125 ccm3 bike osta ja hetkel jäi silma Cagiva Mito![]()
endal oleks plaan enne 125peale yleminemist ajada yx roller ikkka mõnusalt vilesse...et ikka liikuks...siis olen rahul ja võin rahus 125 peale yle minnna..

DiTech 



no nii mina siin enda projektist ka natuke mõtlesin kirjutada:
aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad)
. aga see projekt saab käesoleva nädalaga valmis 
aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad)


Viimati muutis oltc1100, 19 Sept 2006, 16:58, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.