Uus liiklusseadus võib nõuda mopeedide regristreerimist
Moderaator: Moded
mõnesmõttes on hea et numbrid ja registreerimine tuleb kuna siis väheneks kõvasti neid mentide eest ära sõitjaid minuarust!
ja teine hea asi on selle juures et siis tekib ka arvatavasti rolleritele kindlustus et kui avarii on siis plekib kindlustus kinni...näiteks mul sõber sõitis yhe bemmi segi täiesti(bemm keeras veel EL posti ka
)...lõpptulemus oli see et sõber pidi kinni maksma nii posti, auto plus veel hetkel ehitab rollerit ülesse...summa oli ligi 50k 



Mitte ei mõista miks nii paljud siin tahavad registreerimist. Järjekordselt tuleb makse maksta jne. on seda meeletut paberi majandust ja muud janti vaja?Ylss kirjutas:Väga hea oleks kui saaks lõpuks mopeedi registreerida! Siis oleks ju võimalik sellele ka kindlustus teha. Siis saaks sõita Soome ning "millisele" autole oma süütõttu otsa sõites ei oleks elu pees.
Kasu saab enam-vähem ainult riik. Üks liiklus vahend võiks jääda ju nii öelda kergesti kasutatavaks.
Need, kes nii väga tahavad registreerida, kindlustada ja raha raisata võivad seda väga kenasti praegugi teha - ei ole ju mingi saladus, et enamuste roller jookseb üle 45km/h, veel enam osadel on üle 50 kuubiku. Seega ei saa numbri ostmist keelata teil keegi, kusjuures see on isegi kohustuslik sel juhul.
Muidugi eks jah, issilt-emmelt on lihtne küsida plekki kulutamiseks mõttetuste peale.
Huvitav, selle nädalasest autolehest justkui meeles, et idee järgi võimalik.oldmoped kirjutas:carlsson kirjutas:Vähemalt juba 100x jutuks olnud - registreerimine ei ole võimalik!Ylss kirjutas:Need, kes nii väga tahavad registreerida, kindlustada ja raha raisata võivad seda väga kenasti praegugi teha
Registreerimine on võimalik!!!!!!Vähemalt juba 100x jutuks olnud - registreerimine ei ole võimalik!
Ühes TV3-e saates "STOP" oli ka sellest jutu, et kui on euroopa tüübikinnitus küsitud müüa käest on võimalik mopeede ja rollereid registreerida!
http://www.tv.ee/sendmail_open.asp?id={ ... F465DC4BA1}
Registreerimine on tõesti võimalik. Endalgi oli talvel plaanis roller ära rgistreerida, aga kui kuulsin, et registreerimine maksab ca 1300 kr. siis kadus isu küll kähku ära. Eks ta muidugi hea oleks, varastamise suhtes jne, aga samas oleks tõesti hea kui mõni masin oleks lihtne sõiduk, mis ei vaja mingit registreerimist.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
TV saadet olen ise ka näinud ja nende väiteid kuulnud... samas ei ole ARK ametlikus infos sellest mittemingit juttu ja ükski sedusepunkt kah sellele ei viita. Muidugi on tore, kui mingi ajutine lahendus kuni uue seaduse jõustumiseni välja on mõeldud, et soovijaid mopeede registreerida ja kindlustada saaksid... aga kui seda saadet hoolikalt kuulata (kuigi sellised tv saated on ikkagi alati meelelahutusliku iseloomuga ja mingit juriidilist jõudu ei oma) siis see soovijatel mopeedi registreerimise võimalus kehtib ka vaid täiesti uuena poest ostetava mopeedi puhul.
hälvik
olen carlssoniga nõus. miks peaks sellist minimasinat registreerima?
olen 100% nõus nendega kellele ei meeldi väiksed kihutavad tatikad! mulle nad ka ei meeldi. aga vaadake imnu olukorda - olen peaaegu 18, sain rolleri, käin autokoolis (B kat, st et tean midagi LE-st kah), roller on selleks et ei läheks nii palju raha bensu, kindlustuse jms peale
ja mul ei ole palju yleliigset raha mida igale poole loopida.
niipalju veel et kuigi mu 50cc freedo võtab yle 60kmh välja sõidan tavaliselt nati alla 50. seda selleks et hoida oma rollut! kiiver on ka peas. alati.
jube oleks kui peaksin A kat load tegema ja registreerima.
mida te arvate: kui tehtaks nii et rolleriga saab sõita alates 16, ja kõlbaksid ka ntx B kat load (seda selleks et näidata et tead elementaarseid asju LE-st)?
olen 100% nõus nendega kellele ei meeldi väiksed kihutavad tatikad! mulle nad ka ei meeldi. aga vaadake imnu olukorda - olen peaaegu 18, sain rolleri, käin autokoolis (B kat, st et tean midagi LE-st kah), roller on selleks et ei läheks nii palju raha bensu, kindlustuse jms peale
ja mul ei ole palju yleliigset raha mida igale poole loopida.
niipalju veel et kuigi mu 50cc freedo võtab yle 60kmh välja sõidan tavaliselt nati alla 50. seda selleks et hoida oma rollut! kiiver on ka peas. alati.
jube oleks kui peaksin A kat load tegema ja registreerima.
mida te arvate: kui tehtaks nii et rolleriga saab sõita alates 16, ja kõlbaksid ka ntx B kat load (seda selleks et näidata et tead elementaarseid asju LE-st)?
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Uue liikluseaduseeelnõu järgi, kui see kunagi kehtima hakkab, lähevad mopeedid kõik lubade alla: 14-16 aastasel spetsiaalsed mopeediload ja üle 16 aastasel isikul kehtivad ükskõik mis kategooria juhiload.serka15 kirjutas:kui tehtaks nii et rolleriga saab sõita alates 16, ja kõlbaksid ka ntx B kat load (seda selleks et näidata et tead elementaarseid asju LE-st)?
Registreermise eelis oleks vargusriski mingigi vähendamine ja ka osaliselt anarhia lõpetamine, kus igasuguste sõidukite puhul juba nägu tehakse, et on mopeed. See annaks ka võimaluse liikluskindlustuse tegemiseks... see aga on puhtalt kasutaja enda riski vähendamise huvides - tegu ei ole mingite üüratute summadega aga vahest ikka shit happens ja seljuhul on kindlustus igati meeldiv asi.
Kõik sõltub ikkagi sellest, kas riik läheb ahneks, nagu tavaliselt, või korraldatakse kogu see registreerimiseasi loogiliselt, valutult ja minimaalsete finantskuludega ära.
hälvik
seegi hea et ma autolubadega sõita saan 
aga need saan alles sügisel... loodan et vahepeal ei võeta midagi ette. anarhia poole pealt olen täiesti nõus (kuigi ise ei ole juhtunud nägema neid hulle) aga kuidas teha nii et mõned vähesed korralikud rollerijuhid saaksid siiski seda võimalust kasutada...?
respect kõigile kes kiivriga sõidavad ja õiget kiirust hoiavad (Y)

aga need saan alles sügisel... loodan et vahepeal ei võeta midagi ette. anarhia poole pealt olen täiesti nõus (kuigi ise ei ole juhtunud nägema neid hulle) aga kuidas teha nii et mõned vähesed korralikud rollerijuhid saaksid siiski seda võimalust kasutada...?
respect kõigile kes kiivriga sõidavad ja õiget kiirust hoiavad (Y)
Juhilubade nõue on tegelt õigustatud,raskeid õnnetusi on juba liiast ja hiljem või varem see seadus ka tuleb! LE peab selge olema kõigil kes liikluses osaleda soovivad!oldmoped kirjutas:Uue liikluseaduseeelnõu järgi, kui see kunagi kehtima hakkab, lähevad mopeedid kõik lubade alla: 14-16 aastasel spetsiaalsed mopeediload ja üle 16 aastasel isikul kehtivad ükskõik mis kategooria juhiload.serka15 kirjutas:kui tehtaks nii et rolleriga saab sõita alates 16, ja kõlbaksid ka ntx B kat load (seda selleks et näidata et tead elementaarseid asju LE-st)?
Registreermise eelis oleks vargusriski mingigi vähendamine ja ka osaliselt anarhia lõpetamine, kus igasuguste sõidukite puhul juba nägu tehakse, et on mopeed. See annaks ka võimaluse liikluskindlustuse tegemiseks... see aga on puhtalt kasutaja enda riski vähendamise huvides - tegu ei ole mingite üüratute summadega aga vahest ikka shit happens ja seljuhul on kindlustus igati meeldiv asi.
Kõik sõltub ikkagi sellest, kas riik läheb ahneks, nagu tavaliselt, või korraldatakse kogu see registreerimiseasi loogiliselt, valutult ja minimaalsete finantskuludega ära.
Tean mitmeid keda lubade nõue ja vanus veel takistab liiklusesse pääsemisel!
11aastane(ei tunne LEd) arvab,et oskab rolleriga sõita küll,ratas on juba aastaid käes olnud ja mis selles rolleris ikka nii erilist on. Seadus veel keelab sadulasse istuda!
16aastane(ei tunne LEd) võib muidugi arvata samuti kui 11aastane,kuid tema võib ka sõitma minna ja neid tegelasi võime ka õnnetustes süüdistad. Seadus ju lubab rolleriga sõita!
Mure on ka vanemate rolleri huvilistega,kes siis lihtsalt naljaks proovivad vales kohas esimest korda sõita või teevad seda joobes.
Registreerimine aitab ka kaasa varastatud rolleri avastamisele ja takistab nende taaskasutamist meie riigis.
Kui näen liikluses numbrita autot/sõidukit liiklemas helistan kohe 110!
Samas lihtsustab registreerimine tabamist riigipiiril,kohe kui avastatakse numbrita sõiduk uuritakse ka selle paberite olemasolu ja kui neid pole arestitakse.
Seadused on vajalikud meie kõigi huvides!
Jan.
BMW R1100RT
LE peab selge olema kõigil kes liikluses osaleda soovivad! - olen väga nõus! samas LE on yks ja sama kõigi jaoks - Ast kuni D kategooriani. Olen nyydseks yhes eesti suuremas linnas päris palju ringi sõitnud - loomulikult pole see naljaasi. Ma käin autokoolis (B kat) - ainult sellepärast läksin sõitma kuna suur osa LEst on teada. Ja sain hakkama.
oleks see registreerimine sama mis mopeedilubade tegemine - 20+30 eeku...milles probleem? Ainult et Eesti riik on yks paras röövel. Miks mitte tegelda just nendega kes reegleid rikuvad? Karmistame seadusi - rikkujate suhe jääb ju teoreetiliselt samaks. Ja kui seaduse vastuvõtmine muudab asja - väheneb õnnetuste arv - siis kas seda kõige paremal viisil? kas nö odavama hinnaga seda ei annaks teha? Valutumalt? Või on need väiksed kihutajad kõigi rollerijuhtide maine nii maha teinud?!
16aastane(ei tunne LEd) võib muidugi arvata samuti kui 11aastane,kuid tema võib ka sõitma minna ja neid tegelasi võime ka õnnetustes süüdistad. Seadus ju lubab rolleriga sõita!
tõesti. võiks nõuda LE teadmist kõigilt.
Mure on ka vanemate rolleri huvilistega,kes siis lihtsalt naljaks proovivad vales kohas esimest korda sõita või teevad seda joobes.
selle jaoks on juba minumeelest teatud seadused olemas. Ei ole argument!
Registreerimine aitab ka kaasa varastatud rolleri avastamisele ja takistab nende taaskasutamist meie riigis
kui see ei lähe kallimaks kui roller ise!
Seadused on vajalikud meie kõigi huvides!
kui kasutegur on piisav.
Beautiful Mind.
oleks see registreerimine sama mis mopeedilubade tegemine - 20+30 eeku...milles probleem? Ainult et Eesti riik on yks paras röövel. Miks mitte tegelda just nendega kes reegleid rikuvad? Karmistame seadusi - rikkujate suhe jääb ju teoreetiliselt samaks. Ja kui seaduse vastuvõtmine muudab asja - väheneb õnnetuste arv - siis kas seda kõige paremal viisil? kas nö odavama hinnaga seda ei annaks teha? Valutumalt? Või on need väiksed kihutajad kõigi rollerijuhtide maine nii maha teinud?!
16aastane(ei tunne LEd) võib muidugi arvata samuti kui 11aastane,kuid tema võib ka sõitma minna ja neid tegelasi võime ka õnnetustes süüdistad. Seadus ju lubab rolleriga sõita!
tõesti. võiks nõuda LE teadmist kõigilt.
Mure on ka vanemate rolleri huvilistega,kes siis lihtsalt naljaks proovivad vales kohas esimest korda sõita või teevad seda joobes.
selle jaoks on juba minumeelest teatud seadused olemas. Ei ole argument!
Registreerimine aitab ka kaasa varastatud rolleri avastamisele ja takistab nende taaskasutamist meie riigis
kui see ei lähe kallimaks kui roller ise!
Seadused on vajalikud meie kõigi huvides!
kui kasutegur on piisav.
Beautiful Mind.
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Kas lõpuks hakkab selles osas kah midagi liikuma:
http://www.epl.ee/artikkel/354638
http://www.epl.ee/artikkel/354638
Gilera 180, Suzuki Intruder 800
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
minu rolleri tehase kiirus on 25 KM/Hrolero kirjutas:Sellist rollerit polegi mis 45 km/h on tehase kiirus!! Miks siis tehakse 80km/h kui sellega sõita ei tohi? Maanteepeal ikka 45 ei sõideta sellega jääd ikka igale asjale jagu isegi traktroile

kui see regamine aka arvele võtmine palju maksma ei l2heks siis mina oleks igati asja poolt, palju kõvem tunne oleks siis ju

aga kui kalliks läheks no nii yle 500.-eesti krooni siis juba ei tahaks sellise mõtetu asja peale raha raisata.
-
- Postitusi: 164
- Liitunud: 03 Jaan 2006, 12:45
- Asukoht: Tartu
minu rollu kah täiesti arvel ja kindlustus kah tehtud. kindlustus läks 6 kuuks maksma 286 krooni ja mu riskikoefitsent on 1,20.
aga mõelge asja positiivsest küljest. kui praegu teete enda väikse kw arvuga masinale kindlustuse ära, siis hakkab ju ka teie riskikoefitsent langema ja see omakorda tähendab väiksemat kindlustuse makset ju.
aga mõelge asja positiivsest küljest. kui praegu teete enda väikse kw arvuga masinale kindlustuse ära, siis hakkab ju ka teie riskikoefitsent langema ja see omakorda tähendab väiksemat kindlustuse makset ju.
See on veel kõige väiksem mure selle asja juures.Mendid väänavad siis juba kõige eest.Ebaseaduslik ümberehitamine, Lubade puudumine, kindlustuse puudumine, paberite puudumine, Kindlasti ületad kiirust jneMOMO kirjutas:Kubu siis vaadatakse ,et sul 70cc silinder ja ei lubata sul sõita ilma A1 lubadeta ja kui kiirus ületab 45kmh ja mõni autojuht politseisse su numbri teatab siis on ka ju jama , ise ei oota absoluutselt ..
Ühesõnaga P****S.
-
- Postitusi: 164
- Liitunud: 03 Jaan 2006, 12:45
- Asukoht: Tartu
Mis ülevaatusel tehti?siim118 kirjutas:minu rollu kah täiesti arvel ja kindlustus kah tehtud. kindlustus läks 6 kuuks maksma 286 krooni ja mu riskikoefitsent on 1,20.
aga mõelge asja positiivsest küljest. kui praegu teete enda väikse kw arvuga masinale kindlustuse ära, siis hakkab ju ka teie riskikoefitsent langema ja see omakorda tähendab väiksemat kindlustuse makset ju.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Sellest, mis seal tehakse on räägitud siin: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... torder=asckasutajanimi kirjutas:Mis ülevaatusel tehti?
Minumeelest see, et rollerid arvele võetakse, ei takista ju juhmardeid rolleriga liiklusesse minemast. Minumeelest saadakse asjast natuke valesti aru. Tuleks nõuda kõikidelt inimestelt mingisugust juhiluba või tõendit, mis näitab ära et ta vähemalt teab mis on parema käe reegel ja mida liiklusmärgid tähendavad..
Mina muud lahendust selles kaoses hetkel ei näe...
Mina muud lahendust selles kaoses hetkel ei näe...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.