Kumba ratast ostmisel eelistada?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kumba ratast ostmisel eelistada?
-
Teema algataja
http://www.biketestusa.com/Article_Page ... 511&Page=1
http://www.biketestusa.com/Article_Page ... icleID=499
loed läbi ja ehk jõuad otsusele. Ise lugesin pisteliselt. Päris asjalik jutt tundub.

Dyno testid kah:
http://www.sportrider.com/features/146_ ... _10r_dyno/#
http://www.sportrider.com/features/146_ ... f_r1_dyno/#
Tundub et kawa mootor on natukene üle...
Isiklik arvamus: Eelistaksin nendest kahest yamu.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kumba ratast ostmisel eelistada?

Aga mis vahet sul on millega sa sõidad nendest ??? Rajale sa ei lähe ning tänaval sa nagunii ei kasuta kõiki hobuseid ära

Seega võtta välimuse ja selle järgi kumma peal sa tunned ennast rohkem kodusena

Yamuga on hea linna vahel naiste ees tuusata....sest see on ainuke tsikli mark mida tibid teavad une pealt.
kawa...hea tsikkel rajal ning odavam ülal pidada kui yamu ....Kuigi 04 yamu kohta ma halbu sõnu ka ei loobiks eriti

eurohulkur kirjutas:Tahaks susuki 600 vahetada võimsama vastu,Välja valitud Yamaha R1 ja Kawazaki zx10R.Kumba eelistaksid Sina ja miks?Mõlemad 2004!
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Pole mõttet tühja lahmida kui ise ei tea asjast sittagi...
bash kirjutas:Yamu võtaksin mina, sest ajalugu näitab, et peab paremini vastu kui kawad.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
Tuttavad tsiklimehaanikud räägivad, mina ei räägigi.korke kirjutas:Ise tead ka millest räägid ???
Pole mõttet tühja lahmida kui ise ei tea asjast sittagi...
bash kirjutas:Yamu võtaksin mina, sest ajalugu näitab, et peab paremini vastu kui kawad.
EDIT: 04 aasta puhul muidugi usun, et ta VEEL ei lagune.
-
Teema algataja
ma kahtlen, kas neid mehaanikud zx-10r ligi keegi lasknud on, tõenäoliselt remondivad 10-15 aastat vana GPZ-d jms saasta ja virisevad.bash kirjutas:Tuttavad tsiklimehaanikud räägivad, mina ei räägigi.korke kirjutas:Ise tead ka millest räägid ???
Pole mõttet tühja lahmida kui ise ei tea asjast sittagi...
bash kirjutas:Yamu võtaksin mina, sest ajalugu näitab, et peab paremini vastu kui kawad.
EDIT: 04 aasta puhul muidugi usun, et ta VEEL ei lagune.

10r puhul meeldib mulle ropult stock mootori hääl, tõeline ninja


-
Teema algataja
Endale ostes otsisin kah esialgu igasugu teste ja proovisõite netist välja. Kõik läbi lugedes jõudsin ikkagi otsusele nii gixxer, r1, cbr, kui ka zx10 on võrdsed.
niisiis valisingi selle mis rohkem meeldis. Ehk siis CBR Fireblade

sa esita kõigepealt mõni väide, eks siis ole näha, mis saab. "Tuttavad mehhaanikud räägivad" on vähemalt minu arvates liiga udune jutt, et selle põhjal miskit otsustada.bash kirjutas:Ah mis ma ikka vaidlen, savi mul mis keegi võõras vend ostab. Edaspidi on mõtekam vist oma arvamus tagasi hoida, sest kawa fännklubi nagunii lükkab kõik väited ümber.
-
Teema algataja

PS! Veidi küll OT, aga kas sa seda pole kaalunud, et müüd vana ratta maha, ostad rajal käimise jaoks uue zett-iks-kuue ja suvilas ning linnas käimiseks mõne vanema sport-touring'u?
-
Teema algataja
Tagumik on mul pehme küll..... selles ma probleemi ei näe.... rajal sõidan rohkem enda lõbuks.... ja oma 110kg kedagi väga noppima ei kipu ja selleks tegevuseks jätaks ol.ol. zx6r-i. Tonnised on pisut suuremad oma mõõtudelt ja see mulle meeldib, ning eks uuem ratas oleks ju "riistapikenduseks" kah... .... mõni nurga alt meeldib R1 ülesse toodud sumpad ja 4 ümargust esituld... teisalt jälle ZX10R oleks nn loogiline jätk ja ninjal on oma võlu...Suzumen kirjutas:Oled sa mõne superbaigiga kulgend otsi 100+ km ja seda kiirusel 100-120km/h? Ehk on sinu tagumik tunduvalt paksem, kuid minu oma suht kondine..... Peale esimest 50 km on istme maitse suus.![]()
Ise kulgen linnas ja sai ka Rapla kardirajal käidud GSR600. Kellelegi jalgu või maha pole veel jäänud ja kardirajal sai nii mõnigi R1 ära nopitud
asfalt kirjutas:Tundub , et mu küsimus sobib siia kõige paremini, kuna põhimõtteliselt sama teema , mis teema algatajal... Tahaks 96.a. ZX6R-le lisaks võimsamat ja uuemat. Hakkaks kasutama linnas kulgemiseks ja ~100km-iseks suvila otsaks. Rajale ilmselt sellega ei roniks (selleks jätaks zx6-e) Hetkel on silmajäänud Yamaha R1 2005 ja Kawazaki zx10R 2004. Kumba eelistaksite Teie ja miks? Igasugused ettepanekud ja mõtted on teretulnud.
ZX-10r kohta öeldakse, et ta on puhtalt rajale mõeldud, ergonoomika ebamugav.
ZX-9R on hoopis teine ratas, rohkem tänaval sõitmiseks ja pikad otsad pole probleem. Ma kyll tavalilselt kiiremini liigun aga mitte ebamugavuse pärast, kui gaasi kinni keerasin siis 100-120km/h oli täitsa hea lasta, sai selga sirutadaja käed lahti sõita

R1-ga pole sõitnud aga selle ergonoomika olevat väidetavalt pisut parem kui 10ri. Eks pead proovima.

no minul oli ka suht raske leida endale õiget ratast - lihtsalt selle pärast et nii lühike (164cm) - aga kordagi ei tekkinud küsimust minna kompromissi peale - bike tahtsin, selle ka ostsin - lihtsalt seal tuligi see, et gixxer(küll 600-ne, mitte tonnine) oli teistega võrreldes madalam ja (minu keha proportsioonide jaoks) kõige mugavam - jalad-käed, iste, kõrgus - kõik luges kokku. nii et kui oma tsikli selga istusin, oli armastus esimesest silmapilgustmella kirjutas:kui ergonoomikast rääkida, on mõistlik lisada ka sõitja pikkus ja kaal.
Mina pole leidnud veel ühtki mugavat bike-tüüpi ratast. 173/65 ja lühikesed käed.

Seega - mõtle, mis sa tahad - kui tahad lihtsalt teistele näitamiseks lühikestele maadele - siis suva, saad need vahemaad ka ebamugavusega sõita

Kui ostad tsiklit sõitmise pärast - siis juba eelnenute jutt.

Edu ostmisel!
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.