Lubadeta vahelejäämine

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Aga teemasse... kui suureks rikkumiseks peetakse A4 piirangu korral lubatust suuremate kW-dega sõitmist? Kindlasti oleneb, kui palju sul üle on, aga on mingi kogemus kellelgi?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

scryth kirjutas:
Aga teemasse... kui suureks rikkumiseks peetakse A4 piirangu korral lubatust suuremate kW-dega sõitmist? Kindlasti oleneb, kui palju sul üle on, aga on mingi kogemus kellelgi?
Sama mis lubadeta sõit, aga ennast huvitaks ka, mis reaalselt sellistel puhkudel tehakse.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

See huvitaks mind ka, kuna 25 kw tsikklit annab otsida :?
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Seadusejärgi sõites A4 lubadega üle 25KW rattaga - läheb se kirja kui vastava kategooriata sõit. Tegelikult ilmselt oleneb kas ja kui karmiks asi läheb konkreetse rikkuja ja politseiniku omavahelisest läbisaamisest.
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Intruder kirjutas:
Seadusejärgi sõites A4 lubadega üle 25KW rattaga - läheb se kirja kui vastava kategooriata sõit. Tegelikult ilmselt oleneb kas ja kui karmiks asi läheb konkreetse rikkuja ja politseiniku omavahelisest läbisaamisest.
Vaat, seal on tegelikult üks konks. Nimelt ei eksisteeri kategooriat "A4". On olemas "A1" ja "A". See nn. "A4" on tegelikult üks piirangutest. Nagu ntx nõue kasutada kontaktläätsi, prille või kuuldeaparaati.

Kategooria on sul ikkagi "A", lihtsalt kehtib kitsendav tingimus. Küsimus tuligi sellest, et ühel tuttaval on see prillide nõue. Sõidab hämaras ilma, kuna tekivad mingid peegeldused. Läätsi kanda ei saa. On ka kinni peetud, aga probleemi pole tekkinud. Siis ta uuriski selle 4. piirangu kohta. Ma ka ei osanud täpselt selgitada, kuidas sellega on.

Teine küsimus tekkis kah tegelikult eelmise jätkuks. Kui sul on passis 25 kW, kas siis võidakse sind iga kell dünosse saata?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Minuga juhtus mõned aastad tagasi nii, et sõitsin oma rattaga (105 kw) A4 lubadega. Peatas kinni bmw-ga sõitev politsei. Tegi lihtsalt suulise hoiatuse. Samas oleks mul juba võinud olla ka õiged load aga unustasin eksamile minna ja ootasin uut eksamit. Teist korda peatas sama politsei mind Saaremaale minnes selle jaanipäeva paiku. Juhtis tähelepanu numbrile, mida ei olnud hästi näha, kuna see ei asunud omal kohal ning sõitsin kaasreisijaga. Tegi jälle suulise hoiatuse. Väga normaalne mees oli, rääkisime niisama ratastest ja lahkusime sõbralikult. Hiljem tõstsin numbri nähtavamale.
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee

AivarAun

Lugemata postitus Postitas AivarAun »

Kui sa liiklust ei rikkund siis saad ainult trahvi,reeglina on se esimene kord 6 tonni,lubade äravõtmisega pole siin midagi seost,ja see 6 peaks ka sel juhul olema kui sul on juhtimisõigus peatatud,aga sul pole juhtimisõigust kunagi olnud,nii et trahv peaks olema väiksem.

kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Kirja läheb ta siiski vastava kategooria juhilubadeta sõitmisena. Sain ka ise selle sama laksu eelmine aasta... A4 lubadega 74 kw.
Onudega hea läbisaamise peale ei soovita mängida. Vestlus sini-valgekirjus autos algas sõbralikult ning lõppes sellega, et trahvitegija keeras end mõnusalt ülesse ning minu kaela määriti lõppkokkuvõtteks kõigi mootorratturite koledad näod ja teod. Tüübid olid tund ennem minu peatamist mingit tsiklimeest tulemuseta taga ajanud.
Max trahv juhilubadeta sõidu eest on rõõmus 6000 eeku. Mind siis onu natsa lohutas, et maksimumi ei tee ja tegi 5200 eeki minu esimeseks trahviks. Kohtus sain 3000 peale, kuna kohtunik ei viitsinud vaadata kuidas me tatti üle laua pritsides vaidlesime ja lõi maksimum summa pooleks.
Üldjuhul kui peatatakse kiiruseületamise või muu jampsi eest kinni ja tuleb välja, et sul pole ka lube siis pole kohtusse üldse mõttet minna. Lepi saatusega...
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

kohvikslastudklapipesa kirjutas:
Kirja läheb ta siiski vastava kategooria juhilubadeta sõitmisena. Sain ka ise selle sama laksu eelmine aasta... A4 lubadega 74 kw.
Aga mis siis saab, kui passis 25kW, aga tegelikkuses rohkem? Saadavad kahtluse korral dünosse vms?

Natuke teoretiseerides...
Oletame, et ratta eelmine omanik on piirajad maha võtnud, kuid muutuse registreerimata jätnud. Ratast ostes saad sa ju juhinduda ainult ametlikust dokumendist, mida tehn. pass kindlasti ka on. Seetõttu võib sind ju "heauskseks" ostjaks nimetada? Kas sel juhul saab sind mingi pügala alusel süüdi mõista? Millise? Et ei ole kontrollinud sõiduki vastavust tema tehnilisele passile? Kas ma üldse pean seda tegema?

confusing...
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

Karutapja
Postitusi: 157
Liitunud: 26 Apr 2006, 22:03
Tsikkel: EuroPannoonia
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Karutapja »

Teemale veel pisut vürtsi (loodan, et ei eksi)- kaks erinevat asja on a) juhilubadeta sõitmine (trahv kuni 600) ja b) juhtimisõiguseta sõitmine (trahv kuni 6000).
Ise küll kogenud ei ole, kuid küsisin oma sõiduõpetajalt igaks juhuks üle kui A kat ära tegin ja nädal aega ootama pidin lubade trükkimise tõttu (varasemast olemas BCE kat). Need kes teevad A kat tühjale kohale, saavad eksami järel paberilipiku, millega võib sõita ka enne lubade kätte saamist, kuid teiste kat-de varasemal olemasolul selle lipikuga ametlikult sõita ei tohi (seletus stiilis, et siis oleks sul 2 erinevat juhtimisõigust tõendavat dokumenti). Viimane seletus muidugi ajastul, kui liimitsad saavad koheselt andmebaasist kontrollida, kõlab natuke kivikirvena, aga olla peale.
Igatahes ma sõitsin siis selle nädala selle nö sooduskupongiga, kuna ei tihanud ju nädalat oodata. Õnnestus tol nädalal (ja tegelikult siiamaani) tsiklidokumente taskust võtmata ära sõita.
PS aga lubadeta sõitu ma tegelikult ei soosi

kanajuurikas

Lugemata postitus Postitas kanajuurikas »

Karutapja kirjutas:
... kui liimitsad saavad koheselt andmebaasist kontrollida, kõlab natuke kivikirvena, aga olla peale.
Politsei pardakompuuter A4 piirangut ei näita, seal on puhas A kirjas. Kontrollitud Motorex 2006 politsei boxis.

kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Ja täpselt nii ongi. Andmebaas näitab kategooriaid aga eritingimusi ei kajasta.
Kasutaja avatar

seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas seroi »

kohvikslastudklapipesa kirjutas:
Ja täpselt nii ongi. Andmebaas näitab kategooriaid aga eritingimusi ei kajasta.
Seega oleks mõistlik A4 lubade olemasolul juhiluba "koju unustada" ning piirduda nt ID-kaardiga. Või mis?
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

seroi kirjutas:
kohvikslastudklapipesa kirjutas:
Ja täpselt nii ongi. Andmebaas näitab kategooriaid aga eritingimusi ei kajasta.
Seega oleks mõistlik A4 lubade olemasolul juhiluba "koju unustada" ning piirduda nt ID-kaardiga. Või mis?
Lubadeta sõit on siiski seadusevastane. Plastik peab kaasas olema.
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas seroi »

Karupoiss kirjutas:
seroi kirjutas:
kohvikslastudklapipesa kirjutas:
Ja täpselt nii ongi. Andmebaas näitab kategooriaid aga eritingimusi ei kajasta.
Seega oleks mõistlik A4 lubade olemasolul juhiluba "koju unustada" ning piirduda nt ID-kaardiga. Või mis?
Lubadeta sõit on siiski seadusevastane. Plastik peab kaasas olema.
Nojah, aga kui tuleb valida kahest halvast parem, siis ID-kaardiga saadav maksimaalne 600 krooni kõlab märksa hellemalt kui juhtimisõiguseta sõitmise eest saadav 6000 krooni.
Kasutaja avatar

seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas seroi »

Kuzmitz kirjutas:
Huvitav, miks mina ei lähe 25-meetrise rekkaga sõitma? SEST MUL POLE vastvaid lubasid!!!!!!
Sa ei lähe sõitma, sest sa ei oska sellise imeloomaga vist liigelda. Mina ka mitte. Samas ei saa lubade puudumise ja juhtimisõiguse puudumise vahele siiski võrdusmärki tõmmata. Mul on kuskilt nagu meelde jäänud, et näiteks heitikenderil nagu A-kategooria juhiluba pole. Võib-olla ka eksin. Samas ei saaks nagu öelda, et mees sõita ei oska...

PS. tegelt ma ei propageeri liikluseeskirja rikkumist. Ise lähen juba laupäeval A4 lube A-ks tegema.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

seroi kirjutas:
Sa ei lähe sõitma, sest sa ei oska sellise imeloomaga vist liigelda.
Täpselt samad liikluseeskirjad kehtivad imeloomale nagu sõiduautole või 125ccm võrrilegi. Mis siis et osa märke on võrrimehele mitteolulised, eksamil peab ta sellest hoolimata nii teljekoormusest kui veokite sõidu keelu märgist teadma.
Samas on igal vaba maailma kodanikul võimalus ju kodakondsust vahetada. Minna kuskile, kus ühiskondlikud normid on rohkem meelepärased. Üldiselt see teema, kas load on vajalikud või mõtetud meenutab üha enam seda teemat, et kas eestis elavad muulased peaksid eesti keelt oskama või mitte. Tegelikult saavad nad ju oma elu vene keeles suurepäraselt elatud. Milleks neile seda eesti keelt vaja ?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

spinna kirjutas:
Samas on igal vaba maailma kodanikul võimalus ju kodakondsust vahetada. Minna kuskile, kus ühiskondlikud normid on rohkem meelepärased.
Põhimõtteliselt nõus. Kui on reeglid, siis on reeglid. Kellele ei meeldi, mingu mujale. Lisaks aga veel ühe tähelepaneku selle "A" ja "A4" kohta. Äkki kehtib see ka "A1" taotlejate kohta? Ei tea. Aga...

Need, kes saavad endale "A" load piiranguga 4, ei tee õppesõitu ja eksamit tihtipeale sellele nõudele vastava masinaga. Ehk siis, ARK tunnistab minu liiklemise eksamil piiramata rattaga küll täiesti kõlbulikuks, kuid igapäevase sõidu keelab ära.

Tänan tähelepanu eest (w)
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Pigem peaks nüüd antud teema puhul, mis eniway teemast väljas hakkama arutame teemaüle, et mis puhul me siis sõita oskame...
heitikender tõesti sõidab ringrada, olen teda ka seal sõitmas näinud, kuid ma ei tea kas ta ka linnas sõita oskab, kas ta LE'd tunneb...
Juhiluba koosneb kahest osast ärgem seda unustage üks on teooria ning teine on sõiduvahendi käsitlemis oskus. Emme kumma kehvasti tundmisel sa ju ei oska igapäeva linnaliikluse liigelda, ehk sõita.
Seega peaksime äkki esitama küsimuse endale, kas me kellel on ka olemas juhiload oskame ikka ka tegelikult sõita? See, et me igapäev linnaks autode ja mootorratastega liikleme ei näita ju seda kui hästi me tegelikult LE'd tunneme. Mina julgen küll tunnistada, et kui peksin täna kohe nüüd minema ARK'i teooria eksamile - siis ma kukuksin läbi, sõidu suudaksin ilmelt sooritada. Järelikult mida ma nüüd ei oska.... liigelda vist, kuid ilmselt samas selle, et mingit loodetavasti mitteolulised LE punktid on ebaselged ei tee mind ohtlikuls liikluses eelkõike iseendale. Mille pärast siis seda juhiluba meil vaja on? Et me jääksime ise liikluses ellu ja suudaksime ka teised ellu jätte, või mis?
Üldiselt rekkajuhid minu arust teevad iga aasta mingi juhi kutsemeisterlikkuse väljaselgitamise võistluse, kus on piiavalt teooriat ja piisavalt praktikat, autojuhtidel korraldab ka mingi organisatsioon sarnast võistlust...tegelikult võiks selline ka mootorratturitele tulla...siis oleme ju vähem ohtlikud..... Asi kisub läbuks...
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

mõte kuldaväärt, mootorratturite sõidumeisterlikkuse ja LE tundmise turniir või festival oleks igati äge asi. Kuskil siin foorumis olid ka videod kus jaapani politseitsiklistid oskusi näitasid. Ralli juba on olemas, selle raames. Või kas juba seal mingit kurikate vahel slaalomit ei olnud?
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Minu arvamus jäi pisut ühekülgseks. Reeglid on reeglid ja demokraatlikus riigis peaksid reeglid kehtima kõikidele ühtviisi. Tobedate reeglite vastu ei tohiks võidelda mitte neid ignoreerides vaid hoopis tehes midagi selle ette, et asjad muutuksid mõistlikuks ( mitte anarhiaks). Väga hea näide reeglitega tegelemisest on Edeku poolt reaalselt ellu võidetud mootorrataste numbrimärkide teema. Seda nimetaks mina asjade mõistlikuks lahendamiseks. Mina näiteks pooldan A-kati puhul samuti eksternina eksamite sooritamist nagu see oli ka nõuka ajal. Milleks koolipinki nühkida, kui võiks teha teooria+sõidueksam ja asi korras. Liiklemine on ju ikkagi sama mis sõiduautoga või rekkaga. Liiklus on liiklus. Mind see A.kati probleem ei morjenda , kuna on täiesti olemas, aga näiteks "pisi-E" on mul küll probleemiks. Kusjuures jõudsin vanade reeglite aegu 90-datel sõita Lancruiser+3,5T piduritega paadikäru küll ja küll. Aga enam ei sõida, sest kategooriat ei ole ja reeglid on reeglid. Eksternina teha ka ei lasta ja kooli ei viitsi-ei jõua minna. Aga kui väga vaja oleks, siis leiaksin võimaluse kindlasti. Seni istutan vajadusel rooli kellegi teise, kel paberid selles osas korras.
Vot see seisukoht liitke mu eelmise postituse sisule veel otsa.
Suzuki GSX 750 Inazuma

ergi

Lugemata postitus Postitas ergi »

No kui isegi 20 a. tüdruk teeb laksust A kati ära, siis ei tohiks küll probleemiks olla. Teeme ikka load ära, seda kindlam on endal.

Cocafantasprite
Postitusi: 19
Liitunud: 21 Mär 2006, 10:03
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Cocafantasprite »

Sain A kat load 1990 ja BC 1991. Sel kevadel läksin autokooli D ja E kursustele lihtsalt huvi tõttu ja kuigi olen igapäevane Tallinnas liikleja ja suht korralik, pidin tõdema, et sõit LE-d järgides on päris keeruline...
Ilma sõidutundideta ei oleks kindlasti esimese korraga eksamit ära teinud! Soovitan soojalt vahepeal ka ARK kodukal mõni liiklustest teha - on abiks mälu värskendamisel LE tundmisel! Äkki aitab pisut liikluskultuuri parandamisele kaasa...
Siis õhtul koju lähen ma
Ja pudeli absinti
Taas lahti teen ja üksinda
Ma võtan ennast vinti.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Cocafantasprite kirjutas:
Sain A kat load 1990 ja BC 1991. Sel kevadel läksin autokooli D ja E kursustele lihtsalt huvi tõttu ja kuigi olen igapäevane Tallinnas liikleja ja suht korralik, pidin tõdema, et sõit LE-d järgides on päris keeruline...
Ilma sõidutundideta ei oleks kindlasti esimese korraga eksamit ära teinud! Soovitan soojalt vahepeal ka ARK kodukal mõni liiklustest teha - on abiks mälu värskendamisel LE tundmisel! Äkki aitab pisut liikluskultuuri parandamisele kaasa...
Mul ka samal ajal saadud B ja C ja A isegi varem
ei võtnud mingeid sõidutunde kui taastama läksin A d .Piisas netis olevate testide lahendamisest 3-4 tundi.
Linnasõidul oli ainuke raske osa püsida lubatud 50 km/h piires ja kiirendamisel gaasi tagasihoidmisel.

Muidugi mõjub alati eksamineerijale sümpaatselt kui ei lähe sõitu tegema teksade ja "T" särgiga vaid korraliku kaitsmetega sõiduvarustusega.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Muide nende "A4" lubade teema,kus saime selgeks,et politsei andmebaas näitab vaid kategooriat A,siiski nooremate juhtide puhul piisab politseil vaid vanuse vaatamisest,kui oled alla 18,ei saa ju võimsamaga kui 125 sõita,kui alla 21a vana,ei saa sõita võimsamaga kui 25kw tsikkel.Seda siis minusugustele noortele karjääri alustajatele. :lol:

dirtyboy18

Lugemata postitus Postitas dirtyboy18 »

aga kui teil ongi võimsam nt r1 ja ei taha polleriga vaielda siis on ju yks teatud rull mida siis peale v22natakse:D
või j22d seisma ja saad mis saad siis ja siis ei ole mõttet enam halada:D
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Lugemata postitus Postitas sepp »

dirtyboy18 kirjutas:
aga kui teil ongi võimsam nt r1 ja ei taha polleriga vaielda siis on ju yks teatud rull mida siis peale v22natakse:D
või j22d seisma ja saad mis saad siis ja siis ei ole mõttet enam halada:D
ten points ;)
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

Suzumen kirjutas:
Eile sai sõbralikult suheldud politseiga. Ja vennad rääkisid, kuidas paar teada tuntud baikerit (nimed jätaks nimetamata :D ) panid neist mööda möödetud kiirusel 294km/h :twisted:
kuidas nad teada said, KES neist mööda sõitsid? :D
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

need4beat kirjutas:
Muide nende "A4" lubade teema,kus saime selgeks,et politsei andmebaas näitab vaid kategooriat A,siiski nooremate juhtide puhul piisab politseil vaid vanuse vaatamisest,kui oled alla 18,ei saa ju võimsamaga kui 125 sõita,kui alla 21a vana,ei saa sõita võimsamaga kui 25kw tsikkel.Seda siis minusugustele noortele karjääri alustajatele. :lol:
Minule on näiteks senini selgusetu:
Kui on "A4" ja sa oled ostnud ühe neist "passis 25kW, tegelikult xx kW", milles saab sind süüdistada? OK, süüdistada saab kõiges, aga süüdi mõista?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

scryth kirjutas:
need4beat kirjutas:
Muide nende "A4" lubade teema,kus saime selgeks,et politsei andmebaas näitab vaid kategooriat A,siiski nooremate juhtide puhul piisab politseil vaid vanuse vaatamisest,kui oled alla 18,ei saa ju võimsamaga kui 125 sõita,kui alla 21a vana,ei saa sõita võimsamaga kui 25kw tsikkel.Seda siis minusugustele noortele karjääri alustajatele. :lol:
Minule on näiteks senini selgusetu:
Kui on "A4" ja sa oled ostnud ühe neist "passis 25kW, tegelikult xx kW", milles saab sind süüdistada? OK, süüdistada saab kõiges, aga süüdi mõista?
Politsei saab tõsise kahtluse korral saata sind erakorralisele ülevaatusele ja siis pannakse düno peale ning vot ongi pekkis. Kuigi ei tea, mis süüdistus selle eest välja kirjutataks...
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”