CZ-idest üldiselt → :D
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Võtsin kätte lugesin läbi tegin omad märkmed ja minuarvamus !
Minul on 3 remontmõõtu kolb mitte kunagi ei ole mul olnud kolvi saamisega probleeme ma ei tea kus teil need probleemid tulevad! Kuna mootor oli algul veaga ja sain peaaaegu ilma rahata kuigi olen pannud sinna korras masina raha sisse, et saada tööle korralikult. Kolbe on terve kapiäär täis!
Siis veel minu masin on 89 a ma ei tea kus teie need 60ndate hullud pillid on
nojah vanemad mudelid ja tõesti selliste masinate põhiaeg oli 60ndatel aga ikkagi minumasin on noorem.
Minuarust ei saa cž 1 h sissesõitugi teha nii, et racerx kas peenestas sissesõidu ajal mille tõttu on loogiline, et kolb ei kesta kaua. Kui oled pikemalt sõitnud siis ühel hetkel on väga hästi tunda mis tähendab cžil sissesõit ja mis mitte aga loomulikult siis kui hakkab kõige paremini liikuma siis hakkab ka lagunema.
Inimesed palun ÄRGE OSTKE Cž originaal küünalt! See on täiesti mõttetu ja kulukas. Cž orig küünal läheb kohe p--se kui täis läheb või kui liiga madala pöördega sõidad, kuigi on cž küünlaga kõrgetel pööretel väga hea minek
Tavalise küünlaga on ka väga hea minek ja madalamal parem ja sure ära ka kohe! Kui oskad sõitta ja oled sõitnud selle masinaga kaua siis tunned ta hingeelu ja tead mida ei tohi teha. Sõbrad on 1 proovisõidu ajal kohe küünla p--se keeranud.
Cž minuomal on raamipeal kirjas 18kw aga arvata võib, et kuna on 3 remont siis veab 20 kw ära.
Minek jõukõver järsk. Mul on hetkel ka NSR125R. Kui ma keeran nüüd cž gaasi põhja siis on tunda, et hakkaks nagu karmimalt vedam, kuigi NSR vahe lihsalt on selles, et sõiduasend on niivõrd teine. Cž oled nii püsti, et tõmme tuleb korraga ja seda on suht palju ja tundub nagu oleks vägapalju. Nsril tuleb ka väga järsult 7000 + juures. Tõesti ma ei ole sõitnud lääne 125 2t pilliga, et ei oska võrrelda sellised masinaga. Minuarust ei ole järsk.
Lõpetuseks tänapäeva noored kõik, kes ostavad endale lääne pilli siis ei hakka seda kohe ise parandama, kuna läänekad on juba suht keerulised ja neid on ültse juba raskem lahti ja kokku panna. Miks küsivad noored kes on sõitnud juba mõnda aega ja ei tea kuidas mootor täpselt töötab seda kuidas see töötab, sest neil ei ole olnud sellist pilli mida ise põlveotsas lahti ja kokku panna. Ma olen cž mootori igatpidi pooleks võtnud ja juppe vahetanud ja arvan, et alati ei ole asi materjaalne ka teadmised ja tehniline taip maksab midagi. Kui alustad vanematest masinatest ja liigud ülesepoole koguaeg kuni pritseni siis saad aru mis mõte on vesijahutusel, väljalaske klapil, sisselaskeklapil ja paljudel muudel asjadel. Võibolla olen mina imelik, et mulle meeldib teada saada kõikke kuidas töötab miks töötab ja seda täpselt mitte, et amordi põhimõte on see ja ta liigub niimoodi
no väga tore aga ma tahaks ikkagi täpsemalt teada.
Ma võin öelda, et mina olen cž ehitamisest saanud igasugu kogemusi nii mootori hääle suhtes, et ütled kohe ära mis viga, isegi hea jõutrenn on olnud, kuna ta kaalub ikkagi 100 kg, ja kõvasti targemaks olen saanud tehnika mootori tööpõhimõtete ja tehnilise taibu juures.
Võtke tehke arvamused minuarvamus on selline ja teoorija on üks praktika teine!
Minul on 3 remontmõõtu kolb mitte kunagi ei ole mul olnud kolvi saamisega probleeme ma ei tea kus teil need probleemid tulevad! Kuna mootor oli algul veaga ja sain peaaaegu ilma rahata kuigi olen pannud sinna korras masina raha sisse, et saada tööle korralikult. Kolbe on terve kapiäär täis!
Siis veel minu masin on 89 a ma ei tea kus teie need 60ndate hullud pillid on

Minuarust ei saa cž 1 h sissesõitugi teha nii, et racerx kas peenestas sissesõidu ajal mille tõttu on loogiline, et kolb ei kesta kaua. Kui oled pikemalt sõitnud siis ühel hetkel on väga hästi tunda mis tähendab cžil sissesõit ja mis mitte aga loomulikult siis kui hakkab kõige paremini liikuma siis hakkab ka lagunema.
Inimesed palun ÄRGE OSTKE Cž originaal küünalt! See on täiesti mõttetu ja kulukas. Cž orig küünal läheb kohe p--se kui täis läheb või kui liiga madala pöördega sõidad, kuigi on cž küünlaga kõrgetel pööretel väga hea minek

Cž minuomal on raamipeal kirjas 18kw aga arvata võib, et kuna on 3 remont siis veab 20 kw ära.
Minek jõukõver järsk. Mul on hetkel ka NSR125R. Kui ma keeran nüüd cž gaasi põhja siis on tunda, et hakkaks nagu karmimalt vedam, kuigi NSR vahe lihsalt on selles, et sõiduasend on niivõrd teine. Cž oled nii püsti, et tõmme tuleb korraga ja seda on suht palju ja tundub nagu oleks vägapalju. Nsril tuleb ka väga järsult 7000 + juures. Tõesti ma ei ole sõitnud lääne 125 2t pilliga, et ei oska võrrelda sellised masinaga. Minuarust ei ole järsk.
Lõpetuseks tänapäeva noored kõik, kes ostavad endale lääne pilli siis ei hakka seda kohe ise parandama, kuna läänekad on juba suht keerulised ja neid on ültse juba raskem lahti ja kokku panna. Miks küsivad noored kes on sõitnud juba mõnda aega ja ei tea kuidas mootor täpselt töötab seda kuidas see töötab, sest neil ei ole olnud sellist pilli mida ise põlveotsas lahti ja kokku panna. Ma olen cž mootori igatpidi pooleks võtnud ja juppe vahetanud ja arvan, et alati ei ole asi materjaalne ka teadmised ja tehniline taip maksab midagi. Kui alustad vanematest masinatest ja liigud ülesepoole koguaeg kuni pritseni siis saad aru mis mõte on vesijahutusel, väljalaske klapil, sisselaskeklapil ja paljudel muudel asjadel. Võibolla olen mina imelik, et mulle meeldib teada saada kõikke kuidas töötab miks töötab ja seda täpselt mitte, et amordi põhimõte on see ja ta liigub niimoodi

Ma võin öelda, et mina olen cž ehitamisest saanud igasugu kogemusi nii mootori hääle suhtes, et ütled kohe ära mis viga, isegi hea jõutrenn on olnud, kuna ta kaalub ikkagi 100 kg, ja kõvasti targemaks olen saanud tehnika mootori tööpõhimõtete ja tehnilise taibu juures.
Võtke tehke arvamused minuarvamus on selline ja teoorija on üks praktika teine!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.