Cpi Tuunimis alustus
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
Cpi Tuunimis alustus
Oleks küsimus millest alustada tuunimist eel nimetatud rolleril.
Roller on muidu täitsa stock.
Kas kõigepealt varioga midagi ette võtta või mis?
Rullid kergemad ja...?
Ette tänades.
Roller on muidu täitsa stock.

Kas kõigepealt varioga midagi ette võtta või mis?
Rullid kergemad ja...?
Ette tänades.

-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
- Asukoht: tallinn/luige
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Leegikas ongi peamine piiraja CPI sumpal btw. Muidugi see sumpa on ise ka paras käkerdis aga leegika vahetamisest piisab. Kui keegi tahab asja paremaks teha natuke kui lihtsalt leegika vahetus, siis oleks mul pakkuda stock tutikas Aeroxi sumpa(sobib CPIle), millega sõber sai 80 km/h muidu stock CPIga.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
1. Eemalda variaatori piiraja. Ise tehtav
2. Pane suurem düüs (75-80ne) 45 kr ja eemalda õhufiltrilt see kummitoru kust õhk filtrisse sisse tuleb. Ise tehtav
3. Tõsta karpa nõela ühe astme võrra kõrgemale. Ise tehtav
Kiirus peaks olema juba 70 km/h spido järgi.
Kui vahetada ära leegitoru siis tõuseb kiirus 80km/h-ni aga kui on plaanis panna sportsummuti kunagi siis ei ole mõtet seda raha välja käia.
4. Pane alla sportsummti näiteks: Next-R , mis annab CPI all head performancit. 1800kr
Kiirus on spido jägi juba 100km/h (loe numbreid spidost edasi)
Kiirendus on kehv aga parem kui stock masinal. Sportsummti tahab saada kõrgemaid pöördeid, et korralikult tööle hakkata.
5. Vaheta ära Rullikud CPi stock variaatorile võib kohe julgelt 4g rullid panna. Nendega saavutad sa kohe alguses kõrged pöörded, mida sportsummuti vajab.
Kiirendus on JUba enam vähem. Rullikud maksavad 200kr.
6. Pane jäigemad sidurivedrud 150kr. Kiirendus on juba Cpi kohta väga hea. (võid ka survevedru ära vahetada) 7% u. jäigema vastu.
7. Tahad veel paremat kiirendust Osta 17,5mm karburaator 1200kr.
Kiirendus on hea ja max kiirus küündib 110 km/h spido järgi.
8. Ihkad paremat lõppkiirust, vaheta ära variaator. 1200kr
Kiirus on umbes 120km/h spido järgi.
9. Kui jääb lahjaks siis osta 50cc spotsilinder, sellega ei pea kohe koos väntvõlli vahetama.
Siis on kiirendus väga hea ja tippkiirust ei oska öelda kuna ei ole kogemust.
10. Pane 70cc sportsilinder. Athena racinguga tõuseb tipp kiirus spido järgi 160km/h. (seal jääb ette spido plastik, mis tuleb ära lõigata, et spidomeetri seier saaks edasi liikuda. Väntvõll.
Kiirenuds on jõhker!
11. Pane 70cc sportsummuti saad veel parema mineku ja lõppkiiruse.
12. Kui jääb veel tippkiirusest puudu siis vaheta ära reduktor ülekanded.
13. Pane Sportsidur. Pole kogemust
Need kiirused on välja toodud ainult ÕIGE sedistusega.
GPS-i on need kiirused u. 110 km/h -115km/h
Kõik on kogemuste põhjal välja toodud.
Edu Raha kulutamisel.
2. Pane suurem düüs (75-80ne) 45 kr ja eemalda õhufiltrilt see kummitoru kust õhk filtrisse sisse tuleb. Ise tehtav
3. Tõsta karpa nõela ühe astme võrra kõrgemale. Ise tehtav
Kiirus peaks olema juba 70 km/h spido järgi.
Kui vahetada ära leegitoru siis tõuseb kiirus 80km/h-ni aga kui on plaanis panna sportsummuti kunagi siis ei ole mõtet seda raha välja käia.
4. Pane alla sportsummti näiteks: Next-R , mis annab CPI all head performancit. 1800kr
Kiirus on spido jägi juba 100km/h (loe numbreid spidost edasi)
Kiirendus on kehv aga parem kui stock masinal. Sportsummti tahab saada kõrgemaid pöördeid, et korralikult tööle hakkata.
5. Vaheta ära Rullikud CPi stock variaatorile võib kohe julgelt 4g rullid panna. Nendega saavutad sa kohe alguses kõrged pöörded, mida sportsummuti vajab.
Kiirendus on JUba enam vähem. Rullikud maksavad 200kr.
6. Pane jäigemad sidurivedrud 150kr. Kiirendus on juba Cpi kohta väga hea. (võid ka survevedru ära vahetada) 7% u. jäigema vastu.
7. Tahad veel paremat kiirendust Osta 17,5mm karburaator 1200kr.
Kiirendus on hea ja max kiirus küündib 110 km/h spido järgi.
8. Ihkad paremat lõppkiirust, vaheta ära variaator. 1200kr
Kiirus on umbes 120km/h spido järgi.
9. Kui jääb lahjaks siis osta 50cc spotsilinder, sellega ei pea kohe koos väntvõlli vahetama.
Siis on kiirendus väga hea ja tippkiirust ei oska öelda kuna ei ole kogemust.
10. Pane 70cc sportsilinder. Athena racinguga tõuseb tipp kiirus spido järgi 160km/h. (seal jääb ette spido plastik, mis tuleb ära lõigata, et spidomeetri seier saaks edasi liikuda. Väntvõll.
Kiirenuds on jõhker!
11. Pane 70cc sportsummuti saad veel parema mineku ja lõppkiiruse.
12. Kui jääb veel tippkiirusest puudu siis vaheta ära reduktor ülekanded.
13. Pane Sportsidur. Pole kogemust
Need kiirused on välja toodud ainult ÕIGE sedistusega.
GPS-i on need kiirused u. 110 km/h -115km/h
Kõik on kogemuste põhjal välja toodud.
Edu Raha kulutamisel.
Viimati muutis non-smoking, 06 Nov 2007, 21:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Mine käi läbi seal kus müüakse rolleried või mopeede ja küsi.
Viimati muutis non-smoking, 22 Aug 2006, 22:26, muudetud 1 kord kokku.
väike offtopic aga jube kuidas need cpi ja keeway spidod valetavad
eile sõitsin ühe focusega kõrvuti. minu spido näitab 61km/H ja tema oma 70km/h. minu oma ~64km/h ja tema oma 75km/h . rets :-D
ja minu oma valetab näiteks 80km/h on GPSi järgi 71.
ehk siis keeway 90km/h on reaalselt ~70 :-S

eile sõitsin ühe focusega kõrvuti. minu spido näitab 61km/H ja tema oma 70km/h. minu oma ~64km/h ja tema oma 75km/h . rets :-D
ja minu oma valetab näiteks 80km/h on GPSi järgi 71.
ehk siis keeway 90km/h on reaalselt ~70 :-S
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
80km/h on 60 km/h gps-i seal valetab juba 20negaInterFace kirjutas:väike offtopic aga jube kuidas need cpi ja keeway spidod valetavad![]()
eile sõitsin ühe focusega kõrvuti. minu spido näitab 61km/H ja tema oma 70km/h. minu oma ~64km/h ja tema oma 75km/h . rets :-D
ja minu oma valetab näiteks 80km/h on GPSi järgi 71.
ehk siis keeway 90km/h on reaalselt ~70 :-S


90km/h spido järgi on 65km/hk, noh need mõõtmed on ka +-3km/h.
Vaata kui sa seda spidomeetrit vaatad siis peale 45km/h muutuvad need vahed kitsamaks. kuni 45-ni näitavad nad enam vähem täpselt ja siis hakkavad mööda panema kui malli ja sirkliga edasi mõõta saad õiged tulemused

-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
stokc leegitorul on selline "S" tähe kuju sees, piiramatu tavaline leegitoru on kõvasti lühem ja ei moodusta selliseid kujundeid!Roller Men kirjutas:Aga mis sugune see leegitoru välja peab nägema, kas selline nagu algul või noh see mis on nagu kroomitud või mis ta on ma homme ostma ja siis küsiks üle.
-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.