Milline (enduro) tsikkel naisterahvale?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
anti

Milline (enduro) tsikkel naisterahvale?

Lugemata postitus Postitas anti »

Tere,

otsin naistuttavale tsiklit ja ideaaljuhul võiks see olla enduro. Igatahes rattaga peab saama ka asfaldilt ära keerata. Ratas võiks olla el, starteriga, mingigi esiklaasiga ja mitte väga raske. Siiani probleemiks olnud, et enduroratas on liiga kõrge ja daamil ulatub heal juhul varvas napilt maha. Hinnaklass max. 25 000.-
Kas on ideid, millised mudelid võiksid antud parameetritele vastata ?

Teema algataja
kanajuurikas

Lugemata postitus Postitas kanajuurikas »

...ja daamil ulatub heal juhul varvas napilt maha.

Aga las daam vaatab korra Dakari videosid. Vanadel on tsikkel nii kõrge, et seisma jäädes on üks jalg maas ja teise jalaga on sadul põlveõndlas! Endurokas peabki kõrge olema, hea loigust läbi laksata. Küss on tasakaalu teadlikus juhtimises, millise külje peale lasta, kui seisma jääd ning kui sõitu alustad.

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

Kas siis kõik endurod ei ole elektri starteriga?
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Sohne kirjutas:
Kas siis kõik endurod ei ole elektri starteriga?
Yamaha TTR? Honda XR millegiga..

Aga väisemale naisterahvale ma küll ei tea NORMAALSET endurokat, mis kõrge poleks.
Otsigu parem Suzu GS500 või Honda NTV-d

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

Tegelt madalamaks saab ju ka vähe lasta.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

piloot kirjutas:
Tegelt madalamaks saab ju ka vähe lasta.
Mille sa madalamaks lased? paned väiksemad rattad ja võtad sadula ära vä?

Või paned tagumisele uued lingid ja lased esimesed torud alla?
Kasutaja avatar

kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

Sohne kirjutas:
Kas siis kõik endurod ei ole elektri starteriga?
:) ei pole jah! Mu KLX 650 R käib ainult vändast käima. Akutki pole peal ega pole ette nähtudki! :wink:

...mu meelest niiii igav starterist tsiklit käima panna...ausalt, kuidagi imelik oleks. :roll:
La moto mía – KLX 650 R
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Anti, mu meelest Kawa KLE sobib ideaalselt naisterahvale... Pole kõige raskem ega kõrgem, pole väga äkiline jne. Mul enda oma müügis... Kirjuta ja joonista ja küsi...
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

kalmaaripoju
Postitusi: 103
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas kalmaaripoju »

mella kirjutas:
piloot kirjutas:
Tegelt madalamaks saab ju ka vähe lasta.
Mille sa madalamaks lased?

Või paned tagumisele uued lingid?
Just! Pannaksegi taha kaks pikemat linki, mille abil saab tsiklit veidi madalamaks. Muidugist saab niimoodi madaldada vaid veidikene.

Ka sadulat saab mõne sentimeetri õhemaks teha. :)

..ja kui veel kõrgema kontsaga saapad jalga panna, siis kõik need asjad kokku peaks juba soovitud tulemuse andma!!! :wink:
La moto mía – KLX 650 R

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

mella kirjutas:
piloot kirjutas:
Tegelt madalamaks saab ju ka vähe lasta.


Või paned tagumisele uued lingid ja lased esimesed torud alla?
Täpselt, kui väga mülkasse ei roni ja naisterahvas vaevalt, aga mine tea, sõidukogemust tuleb saab ju algasendi lihtsalt taastada.

Kõrged kontsad ei aita... pika ninaga saabas pigem :wink:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
tydrik

Lugemata postitus Postitas tydrik »

to kuzmitz

Sul vist pole naist või vähemasti sellist naist, kes rattaga sõidaks või on väga pikk naine :twisted: .
KLE jääb sellises mõõdus naisele kindlasti kõrgeks- efekt sama, heal juhul varbad ulatub maha panema. Ise olen 166 pikk ja sõidan gagiva canyoniga ning julgen ka teistele naistele soovitada- jalad ulatuvad maha, saab metsas liigelda, ei ole väga raske ja lisaks- super välimus :wink: !

Samas- kui sõidukogemus ning tasakaal olemas, ei ole jalgade maha ulatamine minu meelest enam nii oluline. Kallutad ratast ja toeatad seisu ajal ühele jalale näiteks :) .

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Ma pakuks kohe enda twini.Kuna tal on tagumine link vahetatud,et madalam oleks (eelmine omanik oli max 170 cm pikk naine).Küll aga võib ta raske olla (märgkaal 228) ja ka hinnapoolest kallis.
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

suzuki dr350 ja honda slr650 pole ka väga kõrged.
CRF250R

Teema algataja
anti

Lugemata postitus Postitas anti »

KLE jääb sellises mõõdus naisele kindlasti kõrgeks- efekt sama, heal juhul varbad ulatub maha panema. Ise olen 166 pikk ja sõidan gagiva canyoniga ning julgen ka teistele naistele soovitada- jalad ulatuvad maha, saab metsas liigelda, ei ole väga raske ja lisaks- super välimus :wink: !

tydrik, hea kuulda PÄRIS teadja naise arvamust 8) Ise olen 193 pikk ja pole oma DR 650 puhul niipidi mõeldagi osanud, et mis tunne võib olla tüdrukul, kui jalg maani ei ulatu, pole kunagi ise lenksus olnud ja üldse - see ratas on ikka niii raske, kogu Maakera hakkab naerma ja näpuga näitama kui sellega ümber kukun :) Jah, Gagiva on super, ainult ta saadanas ei mahu eelarvesse. Kui kellelgi on veel ideid, võtan need tänuga vastu !

Teema algataja
Cheburaator

Lugemata postitus Postitas Cheburaator »

Pakun Yamaha XT 600 (aasta 1991). Tsikli sobivus naisterahvale on reaalses elus testitud. Võin sulle kohe müüa 25.000.-

Sohne
Postitusi: 133
Liitunud: 20 Mär 2004, 16:38
Tsikkel: Iž 56k 60'
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Sohne »

Cheburaator kirjutas:
Pakun Yamaha XT 600 (aasta 1991). Tsikli sobivus naisterahvale on reaalses elus testitud. Võin sulle kohe müüa 25.000.-
Kuidas selline ratas maanteel käitub ja mis sellise ühepütase kiirusomadused üldse on?

Vb viin ise sinult minema :D

Teema algataja
Joseph

Lugemata postitus Postitas Joseph »

Vaat, kui Sul on hinnaklass ära määratud kuni 25K, siis ei sobi juba pakutud SLR, ega ka BMW, Aprilia ja Suzuki vastavad mudelid.

Mina soovitaks hoopis proovida midagi 125 kuubikulistest, seda enam, kui tegelik sõitja pisemat sorti ja naisterahvas. Arvan, et kui ka metsavahele minna plaanite, siis peaks mees/naine ratast juhtima, mitte vastupidi.

Valik oleks siis nii Aprilia, Yamaha kui ka Honda vastavate rataste vahel, viimast isegi siin foorumis keegi müüb (tiba kallimalt küll, kui Sinu eelarve).

No ja talveks keera sellele naelad alla ning saad ise kah sõita.

Teema algataja
Cheburaator

Lugemata postitus Postitas Cheburaator »

Maanteel saab täista kenasti sõita. Kiirendusomadused on minu arvates sellised keskmised. Mingi rakett ta ei ole.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

minu isiklik kogemus naisterahvale tsikli hankimisel ütleb seda, et kui naine pole juhuslikult üle keskmise pikka kasvu, siis on ükskõik milline täismõõduline enduuro talle liiga kõrge. Ja linnatänav ei ole Dakar, kus saab tsikli seljas vabamalt võimelda, eriti algaja puhul peaksid mõlemad jalad seistes maha ulatuma.

Võibolla on väiksemad enduurod (dr350, klr250) madalamad, aga ei ole selles kindel, Eestis on need mudelid haruldased ja ma ei ole neid oma ihusilmaga näinud. Variant on vaadata ka 125cc tsikleid, aga need on kardetavasti liiga lahjad. Teine võimalus (kui eesmärgiks ei ole otseselt mudassonkimine) on osta allroad või classic, neile saab maastikusõbralikumad rehvid alla venitada ja samuti sõita valjaspool asfalti.

Teema algataja
K-1

Lugemata postitus Postitas K-1 »

sang kirjutas:
Variant on vaadata ka 125cc tsikleid, aga need on kardetavasti liiga lahjad.
Kui 2T 125 piirajatest vabastada saab temast 20 kw ligi jöudu kätte, minuarust küll päris hea vöi nii...

125 maailmast siis soovitaks Yamaha dt mudeleid http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=42 ,
Aprilia mx/rx mudeleid http://www.aprilia.ee/ ,
125 ja peale tsiklitest soovitaks GasGas'i EC,Pampera ja Sm mudeleid, neid 125,200,250,300 ja rohkemakuubiseid. http://www.motokeskus.ee/et/gasgas
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kui 2T 125 piirajatest vabastada saab temast 20 kw ligi jöudu kätte, minuarust küll päris hea vöi nii...
125 2T mootor saavutab selle 20kW vaid kitsas ja kõrges pööretevahemikus samal ajal kaotades osa vastupidavusest ja sujuvast madalalt algavast tõmbest. maastikul on pöördemoment oluline ja seda sellelaadsetel tsiklitel piisavalt ei ole. Kui piirduda linnaliiklusega, siis oleks OK, aga pikemaks liiklemiseks jääb jõust siiski väheks.

Teema algataja
TaaviJ

Lugemata postitus Postitas TaaviJ »

Sai just omale Kawasaki KLR250 muretsetud ja tänu sellele oskan sellest rattast rääkida. Istme kõrgus on 855 mm ja see tähendab, et minul kui 174cm pikkusel inimesel ulatuvad varbad maha. Alguses tundus imelik, kuid peale paari sõitu harjus ära, ehk siis linnas saan mina väga hästi hakkama. Paar lisa vidinat tellides on ka võimalik tagumik 5cm madalamale lasta ja see peaks juba päris ok olema. Maantel 90 km/h kulgeda on ka täitsa võimalik. Kahjuks on neid rattaid eestis ja üldse Euroopas väga vähe. Põhiliselt on neid USAs müüdud ja ka USA armee kasutas neid. Lisaks veel seda, et käima tuleb jalaga lüüa. Ma ei tea kas see on nüüd mingi takistus, kuid kes teab.

Taavi

Teema algataja
kanajuurikas

Lugemata postitus Postitas kanajuurikas »

TaaviJ kirjutas:
Lisaks veel seda, et käima tuleb jalaga lüüa. Ma ei tea kas see on nüüd mingi takistus, kuid kes teab.
Naisterahvale, eriti veel lühikest kasvu, on küll takistus. Mõni ront tahab päris teravat laksakat saada, et käima läheks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”