Milline (enduro) tsikkel naisterahvale?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Milline (enduro) tsikkel naisterahvale?
Tere,
otsin naistuttavale tsiklit ja ideaaljuhul võiks see olla enduro. Igatahes rattaga peab saama ka asfaldilt ära keerata. Ratas võiks olla el, starteriga, mingigi esiklaasiga ja mitte väga raske. Siiani probleemiks olnud, et enduroratas on liiga kõrge ja daamil ulatub heal juhul varvas napilt maha. Hinnaklass max. 25 000.-
Kas on ideid, millised mudelid võiksid antud parameetritele vastata ?
otsin naistuttavale tsiklit ja ideaaljuhul võiks see olla enduro. Igatahes rattaga peab saama ka asfaldilt ära keerata. Ratas võiks olla el, starteriga, mingigi esiklaasiga ja mitte väga raske. Siiani probleemiks olnud, et enduroratas on liiga kõrge ja daamil ulatub heal juhul varvas napilt maha. Hinnaklass max. 25 000.-
Kas on ideid, millised mudelid võiksid antud parameetritele vastata ?
-
Teema algataja
...ja daamil ulatub heal juhul varvas napilt maha.
Aga las daam vaatab korra Dakari videosid. Vanadel on tsikkel nii kõrge, et seisma jäädes on üks jalg maas ja teise jalaga on sadul põlveõndlas! Endurokas peabki kõrge olema, hea loigust läbi laksata. Küss on tasakaalu teadlikus juhtimises, millise külje peale lasta, kui seisma jääd ning kui sõitu alustad.
Aga las daam vaatab korra Dakari videosid. Vanadel on tsikkel nii kõrge, et seisma jäädes on üks jalg maas ja teise jalaga on sadul põlveõndlas! Endurokas peabki kõrge olema, hea loigust läbi laksata. Küss on tasakaalu teadlikus juhtimises, millise külje peale lasta, kui seisma jääd ning kui sõitu alustad.
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:51
- Asukoht: Tartu
Just! Pannaksegi taha kaks pikemat linki, mille abil saab tsiklit veidi madalamaks. Muidugist saab niimoodi madaldada vaid veidikene.mella kirjutas:Mille sa madalamaks lased?piloot kirjutas:Tegelt madalamaks saab ju ka vähe lasta.
Või paned tagumisele uued lingid?
Ka sadulat saab mõne sentimeetri õhemaks teha.

..ja kui veel kõrgema kontsaga saapad jalga panna, siis kõik need asjad kokku peaks juba soovitud tulemuse andma!!!

La moto mía – KLX 650 R
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Täpselt, kui väga mülkasse ei roni ja naisterahvas vaevalt, aga mine tea, sõidukogemust tuleb saab ju algasendi lihtsalt taastada.mella kirjutas:piloot kirjutas:Tegelt madalamaks saab ju ka vähe lasta.
Või paned tagumisele uued lingid ja lased esimesed torud alla?
Kõrged kontsad ei aita... pika ninaga saabas pigem

-
Teema algataja
to kuzmitz
Sul vist pole naist või vähemasti sellist naist, kes rattaga sõidaks või on väga pikk naine
.
KLE jääb sellises mõõdus naisele kindlasti kõrgeks- efekt sama, heal juhul varbad ulatub maha panema. Ise olen 166 pikk ja sõidan gagiva canyoniga ning julgen ka teistele naistele soovitada- jalad ulatuvad maha, saab metsas liigelda, ei ole väga raske ja lisaks- super välimus
!
Samas- kui sõidukogemus ning tasakaal olemas, ei ole jalgade maha ulatamine minu meelest enam nii oluline. Kallutad ratast ja toeatad seisu ajal ühele jalale näiteks
.
Sul vist pole naist või vähemasti sellist naist, kes rattaga sõidaks või on väga pikk naine

KLE jääb sellises mõõdus naisele kindlasti kõrgeks- efekt sama, heal juhul varbad ulatub maha panema. Ise olen 166 pikk ja sõidan gagiva canyoniga ning julgen ka teistele naistele soovitada- jalad ulatuvad maha, saab metsas liigelda, ei ole väga raske ja lisaks- super välimus

Samas- kui sõidukogemus ning tasakaal olemas, ei ole jalgade maha ulatamine minu meelest enam nii oluline. Kallutad ratast ja toeatad seisu ajal ühele jalale näiteks

-
Teema algataja
KLE jääb sellises mõõdus naisele kindlasti kõrgeks- efekt sama, heal juhul varbad ulatub maha panema. Ise olen 166 pikk ja sõidan gagiva canyoniga ning julgen ka teistele naistele soovitada- jalad ulatuvad maha, saab metsas liigelda, ei ole väga raske ja lisaks- super välimus
!
tydrik, hea kuulda PÄRIS teadja naise arvamust
Ise olen 193 pikk ja pole oma DR 650 puhul niipidi mõeldagi osanud, et mis tunne võib olla tüdrukul, kui jalg maani ei ulatu, pole kunagi ise lenksus olnud ja üldse - see ratas on ikka niii raske, kogu Maakera hakkab naerma ja näpuga näitama kui sellega ümber kukun
Jah, Gagiva on super, ainult ta saadanas ei mahu eelarvesse. Kui kellelgi on veel ideid, võtan need tänuga vastu !

tydrik, hea kuulda PÄRIS teadja naise arvamust


-
Teema algataja
-
Teema algataja
Vaat, kui Sul on hinnaklass ära määratud kuni 25K, siis ei sobi juba pakutud SLR, ega ka BMW, Aprilia ja Suzuki vastavad mudelid.
Mina soovitaks hoopis proovida midagi 125 kuubikulistest, seda enam, kui tegelik sõitja pisemat sorti ja naisterahvas. Arvan, et kui ka metsavahele minna plaanite, siis peaks mees/naine ratast juhtima, mitte vastupidi.
Valik oleks siis nii Aprilia, Yamaha kui ka Honda vastavate rataste vahel, viimast isegi siin foorumis keegi müüb (tiba kallimalt küll, kui Sinu eelarve).
No ja talveks keera sellele naelad alla ning saad ise kah sõita.
Mina soovitaks hoopis proovida midagi 125 kuubikulistest, seda enam, kui tegelik sõitja pisemat sorti ja naisterahvas. Arvan, et kui ka metsavahele minna plaanite, siis peaks mees/naine ratast juhtima, mitte vastupidi.
Valik oleks siis nii Aprilia, Yamaha kui ka Honda vastavate rataste vahel, viimast isegi siin foorumis keegi müüb (tiba kallimalt küll, kui Sinu eelarve).
No ja talveks keera sellele naelad alla ning saad ise kah sõita.
-
Teema algataja
minu isiklik kogemus naisterahvale tsikli hankimisel ütleb seda, et kui naine pole juhuslikult üle keskmise pikka kasvu, siis on ükskõik milline täismõõduline enduuro talle liiga kõrge. Ja linnatänav ei ole Dakar, kus saab tsikli seljas vabamalt võimelda, eriti algaja puhul peaksid mõlemad jalad seistes maha ulatuma.
Võibolla on väiksemad enduurod (dr350, klr250) madalamad, aga ei ole selles kindel, Eestis on need mudelid haruldased ja ma ei ole neid oma ihusilmaga näinud. Variant on vaadata ka 125cc tsikleid, aga need on kardetavasti liiga lahjad. Teine võimalus (kui eesmärgiks ei ole otseselt mudassonkimine) on osta allroad või classic, neile saab maastikusõbralikumad rehvid alla venitada ja samuti sõita valjaspool asfalti.
Võibolla on väiksemad enduurod (dr350, klr250) madalamad, aga ei ole selles kindel, Eestis on need mudelid haruldased ja ma ei ole neid oma ihusilmaga näinud. Variant on vaadata ka 125cc tsikleid, aga need on kardetavasti liiga lahjad. Teine võimalus (kui eesmärgiks ei ole otseselt mudassonkimine) on osta allroad või classic, neile saab maastikusõbralikumad rehvid alla venitada ja samuti sõita valjaspool asfalti.
-
Teema algataja
Kui 2T 125 piirajatest vabastada saab temast 20 kw ligi jöudu kätte, minuarust küll päris hea vöi nii...sang kirjutas:Variant on vaadata ka 125cc tsikleid, aga need on kardetavasti liiga lahjad.
125 maailmast siis soovitaks Yamaha dt mudeleid http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=42 ,
Aprilia mx/rx mudeleid http://www.aprilia.ee/ ,
125 ja peale tsiklitest soovitaks GasGas'i EC,Pampera ja Sm mudeleid, neid 125,200,250,300 ja rohkemakuubiseid. http://www.motokeskus.ee/et/gasgas
125 2T mootor saavutab selle 20kW vaid kitsas ja kõrges pööretevahemikus samal ajal kaotades osa vastupidavusest ja sujuvast madalalt algavast tõmbest. maastikul on pöördemoment oluline ja seda sellelaadsetel tsiklitel piisavalt ei ole. Kui piirduda linnaliiklusega, siis oleks OK, aga pikemaks liiklemiseks jääb jõust siiski väheks.Kui 2T 125 piirajatest vabastada saab temast 20 kw ligi jöudu kätte, minuarust küll päris hea vöi nii...
-
Teema algataja
Sai just omale Kawasaki KLR250 muretsetud ja tänu sellele oskan sellest rattast rääkida. Istme kõrgus on 855 mm ja see tähendab, et minul kui 174cm pikkusel inimesel ulatuvad varbad maha. Alguses tundus imelik, kuid peale paari sõitu harjus ära, ehk siis linnas saan mina väga hästi hakkama. Paar lisa vidinat tellides on ka võimalik tagumik 5cm madalamale lasta ja see peaks juba päris ok olema. Maantel 90 km/h kulgeda on ka täitsa võimalik. Kahjuks on neid rattaid eestis ja üldse Euroopas väga vähe. Põhiliselt on neid USAs müüdud ja ka USA armee kasutas neid. Lisaks veel seda, et käima tuleb jalaga lüüa. Ma ei tea kas see on nüüd mingi takistus, kuid kes teab.
Taavi
Taavi
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.