Garantii ajal piirajate maha võtmine.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
Garantii ajal piirajate maha võtmine.
Ma ostsin lähiajal Tartust Automaailmast rolleri ja nüüd juba 1500 km sõidetud ja oleks küsimus, et kas siis garantiid enam pole kui laseks automaailmas nende poolt piirajad maha võtta.
Kas siis garantii enam ei kehti kui nemad ära võtavad piirajad?
Või kõige õigem oleks seda nende poolt küsida?
Ette tänades.
Kas siis garantii enam ei kehti kui nemad ära võtavad piirajad?
Või kõige õigem oleks seda nende poolt küsida?

Ette tänades.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
- Asukoht: tallinn/luige
...
jah, küsi ikka nende käest seda asja, aga üldiselt kui nemad võtavad siis garantii jääb, ja mõnel pool olnud ka nii, et kahaneb lihtsalt nt 24 kuu pealt 12 kuu peale.
RS 125
-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
Minuarust peaks see asi ju nii toimima, et peale mingit teatud läbisõitu, kui sa viid rolleri hooldusesse, siis peaks nad ju ise piirajad eemaldamaRoller Men kirjutas:Aga kas kellelgi on ka kogemusi on nendega sest äkki hakkavad täiega näkku panema seal et ei saa maha võtta.?
Ma lähen teisipäeval hooldusesse ja siis küsin üle. Vaatab mis nad räägivad seal.

Kjataana
..
Aga jah.. automaailma piirajate eemaldamis on teada..
nimelt variaatorist võtavad nad piiraja seibi ära ja panevad väiksema asemel, mis ikka ju piirab ja kulutab rihma 


Yamaha Neo's 

Ma ei tia.. Mul sõbral võeti kõik ära ja kontrollisime vario oma ja .. seal ei olnud midagi
kus sa seda kuulsid , et nad panevad peenema sinna asemele
A muidu automaailm teeb minu arust suht sitta tööd.. 3korda käisin paranduses.. koju jõudes ei läinud jlle roller käima.. viisin brauerisse , tegit korda ja siiamaani töötab ca 2kuud juba
nii, et automaailma töö on 

kus sa seda kuulsid , et nad panevad peenema sinna asemele

A muidu automaailm teeb minu arust suht sitta tööd.. 3korda käisin paranduses.. koju jõudes ei läinud jlle roller käima.. viisin brauerisse , tegit korda ja siiamaani töötab ca 2kuud juba



Re: ..
minu arust oli nii see asi et, kõige õigem tegelt ongi sinna õhuke seib vahele panna, mitte et, mitte midagi seal pole...hevylboy kirjutas:Aga jah.. automaailma piirajate eemaldamis on teada..nimelt variaatorist võtavad nad piiraja seibi ära ja panevad väiksema asemel, mis ikka ju piirab ja kulutab rihma
DiTech 



efa
ma ei tea päris mitmel on pärnus niimodi vario seib eemaldatud et tsipake väiksem seib asemele pandud... ja olen ise neid eemaldanud ja kiirus tõusis 5-10km/h
aga jah see Pärnus ja töö on neil tõesti pask.. mul sõber nägi, kui need töömehed seal midagi rolleri juures paika lihtsalt täie jõuga raputasid (sõbra rolleril) 


Yamaha Neo's 

-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
Sai hoopis täna auto maailmas ära käidud ja lasin piirajad maha võtta aga minul ta küll seal mingit õhemat seibi vahele ei pannud.
Päris viisakas noormees oli seal oskas ja tegi lihtsalt hästi tööd.
Mina ütleks selle töö kohalt, et 5+.
Kas kellelgi on veel cpi - l piirajad ma võetud täiesti stockil, sest ma ei tea mul jookseb aint 65 välja, kas ta jättis mõne piiraja võtmatta
.
Päris viisakas noormees oli seal oskas ja tegi lihtsalt hästi tööd.
Mina ütleks selle töö kohalt, et 5+.
Kas kellelgi on veel cpi - l piirajad ma võetud täiesti stockil, sest ma ei tea mul jookseb aint 65 välja, kas ta jättis mõne piiraja võtmatta


..
et kõik piirajad maha saada cpi-l telli uus sumpa kuna cpi originaal sumpa on katalisaatoreid täis.. kui sa tähele pole pannud veel.. 

Yamaha Neo's 

-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
odavamas otsas on Next-R mida tavaliselt keewaydele ja CPIdele alla pannakse.
LeoVince on esindatud kolme mudeliga. TT , ZX ja RR . paremusjärjestuses siis.
Kõige odavam (TT) on 2000eek kuid eestis seda ei saa vaid peab tellima.
Põhimõtteliselt väga vahet ei ole mille sa alla paned kui tegu on põhimõtteliselt stock masinaga.
Erinevus tuleb selles, et leegitoru toruläbimõõtudega mängides suunatakse jõud teatud pööretevahemikku. rohkem timmitud mootor arendab rohkem pöördeid ja seega viiakse nendele mõeldud sumpsidel see ka kõrgemale. taolise sumpa panem stock masinale ei muuda midagi paremaks. pigem halvemaks.
sesama 1800eegune NEXT-R on sulle paras küll. hääl on vinguv ja pinisev võrreldes näiteks LeoVince TT'ga mis mul endal on ja vbl max kiirus mõned km/h aeglasem ja samuti kiirendus kuid kus sa seda ikka märkad.
LeoVince on esindatud kolme mudeliga. TT , ZX ja RR . paremusjärjestuses siis.
Kõige odavam (TT) on 2000eek kuid eestis seda ei saa vaid peab tellima.
Põhimõtteliselt väga vahet ei ole mille sa alla paned kui tegu on põhimõtteliselt stock masinaga.
Erinevus tuleb selles, et leegitoru toruläbimõõtudega mängides suunatakse jõud teatud pööretevahemikku. rohkem timmitud mootor arendab rohkem pöördeid ja seega viiakse nendele mõeldud sumpsidel see ka kõrgemale. taolise sumpa panem stock masinale ei muuda midagi paremaks. pigem halvemaks.
sesama 1800eegune NEXT-R on sulle paras küll. hääl on vinguv ja pinisev võrreldes näiteks LeoVince TT'ga mis mul endal on ja vbl max kiirus mõned km/h aeglasem ja samuti kiirendus kuid kus sa seda ikka märkad.
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
Teema algataja - Postitusi: 119
- Liitunud: 09 Veebr 2006, 19:51
- Asukoht: Tartu\Jõgevamaa
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.