Kawasaki KLE500 pirtsutab
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kawasaki KLE500 pirtsutab
tere.eile peale paaritunnist sõitu jätsin tsikli 5. min. seisma ning peale seda enam kohalt minema ei saanud. ta läheb küll käima, käigu saab sisse panna, kuid seal kohas kus sidur võtma peaks hakkama sureb lihtsalt välja, isegi väikest tõmmet ei teki. pöörded võib ka sinna ülespoole lasta, aga kasu pole midagi, langevad nulli kohe.
samas kui sidur lihtsalt raksuga lahti lasta käib jõnks läbi nagu ikka.
?
samas kui sidur lihtsalt raksuga lahti lasta käib jõnks läbi nagu ikka.
?
Hargi lüliti peaks mootori välja suretama kohe kui käik sisse panna, ei jõua sa midagi siduriga enam mässata.
Kas mootor läheb kohapeal tõrgeteta pöördesse ja pöörded vajuvad kohe alla pärast gaasi vabastamist? Mis värvi on küünlad? Kas laadimine on? Oled sa teinud viimasel ajal mingeid modisid või hooldust või midagi niisama urgitsenud-vaadanud?
Kas mootor läheb kohapeal tõrgeteta pöördesse ja pöörded vajuvad kohe alla pärast gaasi vabastamist? Mis värvi on küünlad? Kas laadimine on? Oled sa teinud viimasel ajal mingeid modisid või hooldust või midagi niisama urgitsenud-vaadanud?
Minu meelest jääb sellisel juhul (kui hark all) KLE500'l siiski mootor seisma alles siduri lahtilaskmisel, esmapilgul jääb mulje nagu ei oskaks kohalt ära minna. Koju jõuan, siis proovin järgi, et 100% kindel olla.sang kirjutas:Hargi lüliti peaks mootori välja suretama kohe kui käik sisse panna, ei jõua sa midagi siduriga enam mässata.
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 17 Juul 2006, 16:13
- Tsikkel: Kawasaki KLE 500, BMW 800GS
- Asukoht: Tallinn> Eesti metsad
nii kaaskannataja kuna mul ka sama tsikel siis usun , et asi ikkagi selles hargiasendi lülitis. Tuttav sõitis sellega ja siis muljus lüliti ära ja peale seda vahetasin lüliti ja ratas sõidab. Nüüd alles BIKEReri päevadel sõitsin täiesti pilbastex selle lüliti ja sama asi. Mootor suri välja. Kaabli otsad kokku ja sain vabalt edasi sõitta. Tee väike katse ja lühista kaablid omavahel siis vastus käes.
mudas on lahe
tõrgeteta läheb pöördesse ja kohe peale gaasi vabastamist alla ka. küünlaid pole vaadanud veel. laadimine peaks ikka olema ning ise pole viimasel ajal midagi puurind seal.Kas mootor läheb kohapeal tõrgeteta pöördesse ja pöörded vajuvad kohe alla pärast gaasi vabastamist? Mis värvi on küünlad? Kas laadimine on? Oled sa teinud viimasel ajal mingeid modisid või hooldust või midagi niisama urgitsenud-vaadanud?
arvatavasti siis jah see lüliti, sest see on päris kõvasti peksu saanud ning sai ka too päev.
hargiga sureb jah alles siis välja kui siduri lahti lased KLE'del.Minu meelest jääb sellisel juhul (kui hark all) KLE500'l siiski mootor seisma alles siduri lahtilaskmisel, esmapilgul jääb mulje nagu ei oskaks kohalt ära minna. Koju jõuan, siis proovin järgi, et 100% kindel olla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.