Soovitage 125cm3 endurot

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

nm5 kirjutas:
Mida nende hüper tuunitud rolleritega võrdlete siin endurosid...
Läheb küll jah mööda kuid nendel rolleritel pead sa 2000-4000km peal kolvivahetust tegema juba, samas kui 125cc lased muretult 30000 km või enamgi maha.
2T endurokatel ei lase sa elusees 30000km rahus ära, enamuse vahetus jääb sinna 7 000 - 16 000 km vahele. Endal on see vähe tihedam pull 4000 km.

Aga kuna antud juhul me räägime 4T xlr'st siis väga võimalik, et sellel jääb 30000km ligidale kolvivahetus.

Teema algataja
Elx87

Lugemata postitus Postitas Elx87 »

nojah, 2t ja 4t on suur vahe. 2T kulumine ongi kiirem ja seega loogish ju, et tuleb ka kolvi tihedamini vahetada, eriti veel kui on masinale kaasa aidatud võimsuse osas. Muide XLR'il on kolvivahetus ka seal 20 000km kandis.
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

asdf123 kirjutas:
nm5 kirjutas:
Mida nende hüper tuunitud rolleritega võrdlete siin endurosid...
Läheb küll jah mööda kuid nendel rolleritel pead sa 2000-4000km peal kolvivahetust tegema juba, samas kui 125cc lased muretult 30000 km või enamgi maha.
2T endurokatel ei lase sa elusees 30000km rahus ära, enamuse vahetus jääb sinna 7 000 - 16 000 km vahele. Endal on see vähe tihedam pull 4000 km.

Aga kuna antud juhul me räägime 4T xlr'st siis väga võimalik, et sellel jääb 30000km ligidale kolvivahetus.
Toohoh :shock: siis peab talle ju ikka julmalt valu andma, 50cc rolleritelgi käib kolvivahetus kusagil 10000km peal...
Aga ok, aitab OT-st minu puhul :D
Aprilia RST 1000 Futura

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Seda juttu ma ei usu et nelaril tuleb juba kolvivahetus 30000km peal. Mu XR125L (mis on ka hetkel müügil) on spidomeetril pea 21000km ja remondi vajamisest ei oskagi hetkel mõelda.
Igatahes piirajateta Aprilia SR50 (see sissepritsega) tegi XR pika maaga ära. Ai sain nüüd rullnoksi panna. :lol:

Aga nõustun teiste arvamustega et enduro on metsa mõeldud. :wink:

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Muidu auto24.ee-s on praegu üks Aprilia Pegaso 19keeki eest. On kasutatud küll jah aga ega 20keeki eest head tutikat ratast ei saa.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Teema algataja
witherspoon

Lugemata postitus Postitas witherspoon »

Siller kirjutas:
Mu XR125L (mis on ka hetkel müügil) on spidomeetril pea 21000km ja remondi vajamisest ei oskagi hetkel mõelda.
Igatahes piirajateta Aprilia SR50 (see sissepritsega) tegi XR pika maaga ära. Ai sain nüüd rullnoksi panna. :lol:

Aga nõustun teiste arvamustega et enduro on metsa mõeldud. :wink:
Aga miks sa oma Honda XR125L maha müüd?
Ei meeldi siis see enam?

Ma ise elan Kakumäel.Ning masinat tahaks,et sellega kooli sõita ning tagasi ja vahel ka metsa vahel mõllamas käia :D

Aga palju Hondal kolvivahetus siis ka maksma läheb?

Elx87,kuidas siis masin ka rajal vastu pidas?
Võttis hüpped ikka korralikult ära.Midagi puruks ei läind :lol: nali nali...

Kas A1 ja A load on enam-vähem sama kallid?
Arvan,et teen järgmise aasta suvel endale A1 load ning siis ka masin juba olemas,ning siis hakkan kimama.Pole hullu,et see 125 ja 4T,usun et see on mulle päris sobiv.Ning kunagi hiljem võib ju midagi muud välja vaadata aga sinna aega on :D

Arvatavasti võtangi endale sihiks Honda XLR125R.
Aga kas Honda XLR125R ja Honda XLR125L vahel on mingit erinevust?
Või samad masinad?

Teema algataja
Elx87

Lugemata postitus Postitas Elx87 »

masin pidas väga ilusti vastu, alguses oli kõige jõhkramas hüppes see, et maandudes lõi tagaamort täiesti kokku, kuid pärast seda keerasin jäigemaks ja on täiesti pro! Honda on ikka kvaliteet värk ju:P

Aga XR'i XLR'i vahe on lihtsalt selles minu arust, et XLR on vanem mudel mida toodeti, kas mingi 2001. aastani või 2000. ja sealt edasi oli XR. Muidugi võin eksida, aga peaks nii olema:) Et pmst on tegu sama masinaga...
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Zidist kirjutas:
Muidu auto24.ee-s on praegu üks Aprilia Pegaso 19keeki eest. On kasutatud küll jah aga ega 20keeki eest head tutikat ratast ei saa.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Müüjaks peaks olema sama isik, kelle käest ostsin mina oma Pegaso 125.

A1 kategooria lubadeks võid arvestada jämedalt 5-6k. Edasi saad sa teha A4 kategooria. Kui all ei ole A1 kategooria juhilube, pead tegema teooria ja sõidueksami. Kui all on A1 kategooria load, siis ainult sõidueksamid. 21 aastaselt saad teha siis A kategooria. Siis tuleb igal juhul teha uuesti teooriaeksam ja sõidueksam. Üldjuhul oleneb kõik koolist, kus load teed. ARK-is eksamitegemine oli vist 1200.

Teema algataja
jalakask

Lugemata postitus Postitas jalakask »

Kui sul mingid A-kati load juba all, siis ei pea yldse enam teooriat tegema.. aint linnasõit.
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

jalakask kirjutas:
Kui sul mingid A-kati load juba all, siis ei pea yldse enam teooriat tegema.. aint linnasõit.
Kui sul A1 kat all, siis ei pea A4 kat-i tehes teooriat tegema, kuid A kat-i tegemisel peab igal juhul teooria tegema.

Seda kõike siis mulle õpetatud tarkuste järgi. Ei viitsi praegu ARK-i kodukat tülitada ja otsida tehnilist juttu välja.

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

witherspoon kirjutas:
Aga miks sa oma Honda XR125L maha müüd?
Ei meeldi siis see enam?
Müügi põhjus on lihtne. Kuna vanus lubab juba suurema masina peale üle minna, siis selleks sai masin müüki ka pandud.


Parimat,
Siller

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Kui nelja taktiline läheb maanteel 108km/h välja, siis see tähendab et 108km/h on täispööretel. Täisööretel pole aga hea sõita pikka maand. Järelikult 4 taktilised 125kuubised ei kõlba maanteel sõiduks?

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Lauri23 kirjutas:
Kui nelja taktiline läheb maanteel 108km/h välja, siis see tähendab et 108km/h on täispööretel. Täisööretel pole aga hea sõita pikka maand. Järelikult 4 taktilised 125kuubised ei kõlba maanteel sõiduks?
Pigem ütleksin et 2taktiline ei sobi maanteel sõiduks. Ja nelar kestab isegi täispöördel 2taktilistest korraliku hoolduse juures hulk kauem.

Parimat,
Siller

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Kuidas nii, 125kuubisel 2 taktilisel baigil on sama kiiruse juures pöörded kuskil 6-7 tuhat. Ei usu et korralikud 2 taktilised maanteel rohkem kuluvad kui 4 taktilised täispööretel

Teema algataja
Elx87

Lugemata postitus Postitas Elx87 »

Kes on midagi täispööretest rääkinud?:O:D Mul on 108km/h ja 5 rauas ja pöörded on alles nii maas kui maas, masin lihtsalt ei suuda rohkem pakkuda...ega ühegi tsikliga pole tark täisgaasiga ja/või täispööretel sõita, ei 2t'sega ega 4t'sega...kuid kui hakata üldse võrdlema siis loogiliselt võttes on 2t ikkagi kiirenduse peale rohkem ehitatud ja 4t on universaalsem. Et baikide kohapealt ei oska kaasa rääkida, aga 2t enduro on ju kiirendusmasin ikkagi...ja üldsegi, teemas on öeldud et 125 enduro, siis ei ole mõtet siin hakata mingeid baike ja endurosid ju võrldema. Kaks täiesti erinevaks otstarbeks masinat...

Teema algataja
witherspoon

Lugemata postitus Postitas witherspoon »

Siller,mis masina siis ka plaanid osta?
Kasutaja avatar

kribu
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Apr 2004, 16:11

Lugemata postitus Postitas kribu »

ff
Viimati muutis kribu, 01 Nov 2012, 16:48, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Elx87

Lugemata postitus Postitas Elx87 »

to kribu: arvamusi on nii palju kui inimesi ja kui Sina olid 16-17 aastasena mingi selline, kes soovis sõita kui segane ja pohhuiistlikult, siis on see Sinu mure! Sa võid oma 2t-ga sinna sammusesse minna, igal asjal on pooldajaid ja imede ime ka 4t. Kui tahad sitta raiuda mine leia parem koht selleks!

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

tüüp räägib ju jumala õiget juttu. KAS TAHAD SÕITA VÕI KULGEDA??
tel. 52 555 68
Kasutaja avatar

kribu
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Apr 2004, 16:11

Lugemata postitus Postitas kribu »

dd
Viimati muutis kribu, 01 Nov 2012, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Endal on siis yamaha dt80 , tean et pole päris hea näide aga masin sõitnud 35000km ja praegu vahetati kolvi rõngad ära.
Vist oli ka eelmine omanik ka korra vahetanud.
Endal veel ka nelar 125cc 4t 6,5kw :lol: .
Eriti kiirust pole aga kiirenduses on ikka kõva masin.
Alevis saab ka vabalt ringi lastud , tippkiirus ca 80 km/h.
Lendab isegi 4 käiguga veel tagarattase gaasiga kui tagapool istud.
Mendid ka on natuke :!: :?: jäid isegi seda uskuma et 125cc nelar on 50cc :twisted: Seda peax olema isegi silmaga ju näha et ei ole.
Igastahes , kui 16 täis oled , pole mõtet lubasi tehagi :)
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1421
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 62 korda

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Timmo kirjutas:
Igastahes , kui 16 täis oled , pole mõtet lubasi tehagi :)
Braavo, milline mõttetu mõtteavaldus. Sul dokumentides ka kirjas, et 50-ne, et "mendid" kohe uskuma jäid? Või millega sa tõestasid, et ratas üldse sinu oma on?
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Ment ise hakkas rääkima et need masinad teil 49cc ja te olete selle juhtimiseks liiga noored.
Ja siis küsis et on mõnel teil siin on rohkem ka v?
Sõpradel olid 110cc.
Kõik ütlesid ei ja siis ta rääkis mingi pika jutu meile maha seal et miks nendega ei tohi sõita.Mingeid dokumente ta ei küsinudgi.
Vähemalt märjamaal siuksed mendid.
Pilt
Pilt

Teema algataja
witherspoon

Lugemata postitus Postitas witherspoon »

To Kribu:
Kas sa omasid Yamaha DT 125 2003?
Kui jah,siis kas sellel oli ka õlipaak? :o
Või pidid kogu aeg õli kaasas kandma,kui tankima läksin?
Tsiteerin K-1-te.
2T ja 4T võrdlus:


2 Takti +'id: ta on alati vöimsam (125ccm) , erksam ,piirajate eemaldamisel ja sportsumbutiga saab uuematest ratastest kätte u.20 kw, suurema tippkiirusega,parema kiirendusega.
2T - 'ed: tavaliselt kallimad, võrri häälega, peavad vähem vastu kui 4T, eraldi õlipaagi puudumisel tahavad igal tankimisel bensiini sisse õli(suhteliselt tüütu tegevus), suurema bensiinikuluga kui 4T, mootor ei vea madalatel pööretel.



4T +'id: vastupidavam kui 2T, mehisema häälega, väikse bensiinikuluga, mootor veab ka madalatel pööretel, rohkem momenti kui 2T, madalam hind, praktiliselt hooldevaba(va kohustuslikud hooldused).
4T -'ed: Uimane, vähene vöimsus (tavaliselt alla 11kw), väike tippkiirus(u.100km/h), kehv kiirendus (kövasti tuunitud rollerid kaovad eest ära).


Ning mida arvate MZ 125 SM?
Aga sellega vist A1 lubadega sõita ei tohi,sest see on ju 11,2 KW.

Tõesti ma sõidaks ikkagi rohkem maanteel kui metsas :P
Aga nüüd tänu Kribule,Suured tänud,lõid mul jälle jalad alt :D
Kui masinal on õlipaak sees,siis ju 2T mootor polegi tegelt nii halb idee või mis? :roll:

Kas keegi on veel selle Hondaga sõitnud peale Kribu ja Elx87?
Siis oskab keegi veel seda komenteerida...

Aga ma hakkan siin vaatama,et ega see Yamaha DT 125 ka nüüd kõige halvem ole :D :D

Teema algataja
Elx87

Lugemata postitus Postitas Elx87 »

Siiski olen mina nelari pooldaja ja jään ka selleks, neli takti metsas ja mudas ning samuti rajal on ikka neli takti...eks igaühe oma vaba valik:)

Teema algataja
witherspoon

Lugemata postitus Postitas witherspoon »

Praegu mõtlengi kas osta Honda XR125L 4T või siis Yamaha DT 125 2T.
Mida pakuksite Teie?
Kasutaja avatar

kribu
Postitusi: 59
Liitunud: 19 Apr 2004, 16:11

Lugemata postitus Postitas kribu »

dd
Viimati muutis kribu, 01 Nov 2012, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

Osta Yamaha DT 125.

Sõidan ise ka sellisega ja siiamaani üks paremini vastupidavam ratas millega sõitnud olen. Lähme siis kuskile krossirajale hüppama ka, kui selle ratta ostad.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

20000.- eest on aga väga raske leida dt-d. Muidu igati korralik masin, sõidaks ka hea meelega.
Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

20 000 eest saad kindlasti mingi vanema. Võibolla raske leida aga kui oodata piisavalt saab kindlasti.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”