Soovitage 125cm3 endurot
Moderaator: Moded
2T endurokatel ei lase sa elusees 30000km rahus ära, enamuse vahetus jääb sinna 7 000 - 16 000 km vahele. Endal on see vähe tihedam pull 4000 km.nm5 kirjutas:Mida nende hüper tuunitud rolleritega võrdlete siin endurosid...
Läheb küll jah mööda kuid nendel rolleritel pead sa 2000-4000km peal kolvivahetust tegema juba, samas kui 125cc lased muretult 30000 km või enamgi maha.
Aga kuna antud juhul me räägime 4T xlr'st siis väga võimalik, et sellel jääb 30000km ligidale kolvivahetus.
-
Teema algataja
Toohohasdf123 kirjutas:2T endurokatel ei lase sa elusees 30000km rahus ära, enamuse vahetus jääb sinna 7 000 - 16 000 km vahele. Endal on see vähe tihedam pull 4000 km.nm5 kirjutas:Mida nende hüper tuunitud rolleritega võrdlete siin endurosid...
Läheb küll jah mööda kuid nendel rolleritel pead sa 2000-4000km peal kolvivahetust tegema juba, samas kui 125cc lased muretult 30000 km või enamgi maha.
Aga kuna antud juhul me räägime 4T xlr'st siis väga võimalik, et sellel jääb 30000km ligidale kolvivahetus.

Aga ok, aitab OT-st minu puhul

Aprilia RST 1000 Futura
Seda juttu ma ei usu et nelaril tuleb juba kolvivahetus 30000km peal. Mu XR125L (mis on ka hetkel müügil) on spidomeetril pea 21000km ja remondi vajamisest ei oskagi hetkel mõelda.
Igatahes piirajateta Aprilia SR50 (see sissepritsega) tegi XR pika maaga ära. Ai sain nüüd rullnoksi panna.
Aga nõustun teiste arvamustega et enduro on metsa mõeldud.
Igatahes piirajateta Aprilia SR50 (see sissepritsega) tegi XR pika maaga ära. Ai sain nüüd rullnoksi panna.

Aga nõustun teiste arvamustega et enduro on metsa mõeldud.

Muidu auto24.ee-s on praegu üks Aprilia Pegaso 19keeki eest. On kasutatud küll jah aga ega 20keeki eest head tutikat ratast ei saa.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
Teema algataja
Aga miks sa oma Honda XR125L maha müüd?Siller kirjutas:Mu XR125L (mis on ka hetkel müügil) on spidomeetril pea 21000km ja remondi vajamisest ei oskagi hetkel mõelda.
Igatahes piirajateta Aprilia SR50 (see sissepritsega) tegi XR pika maaga ära. Ai sain nüüd rullnoksi panna.![]()
Aga nõustun teiste arvamustega et enduro on metsa mõeldud.
Ei meeldi siis see enam?
Ma ise elan Kakumäel.Ning masinat tahaks,et sellega kooli sõita ning tagasi ja vahel ka metsa vahel mõllamas käia

Aga palju Hondal kolvivahetus siis ka maksma läheb?
Elx87,kuidas siis masin ka rajal vastu pidas?
Võttis hüpped ikka korralikult ära.Midagi puruks ei läind

Kas A1 ja A load on enam-vähem sama kallid?
Arvan,et teen järgmise aasta suvel endale A1 load ning siis ka masin juba olemas,ning siis hakkan kimama.Pole hullu,et see 125 ja 4T,usun et see on mulle päris sobiv.Ning kunagi hiljem võib ju midagi muud välja vaadata aga sinna aega on

Arvatavasti võtangi endale sihiks Honda XLR125R.
Aga kas Honda XLR125R ja Honda XLR125L vahel on mingit erinevust?
Või samad masinad?
-
Teema algataja
masin pidas väga ilusti vastu, alguses oli kõige jõhkramas hüppes see, et maandudes lõi tagaamort täiesti kokku, kuid pärast seda keerasin jäigemaks ja on täiesti pro! Honda on ikka kvaliteet värk ju:P
Aga XR'i XLR'i vahe on lihtsalt selles minu arust, et XLR on vanem mudel mida toodeti, kas mingi 2001. aastani või 2000. ja sealt edasi oli XR. Muidugi võin eksida, aga peaks nii olema:) Et pmst on tegu sama masinaga...
Aga XR'i XLR'i vahe on lihtsalt selles minu arust, et XLR on vanem mudel mida toodeti, kas mingi 2001. aastani või 2000. ja sealt edasi oli XR. Muidugi võin eksida, aga peaks nii olema:) Et pmst on tegu sama masinaga...
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Müüjaks peaks olema sama isik, kelle käest ostsin mina oma Pegaso 125.Zidist kirjutas:Muidu auto24.ee-s on praegu üks Aprilia Pegaso 19keeki eest. On kasutatud küll jah aga ega 20keeki eest head tutikat ratast ei saa.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
A1 kategooria lubadeks võid arvestada jämedalt 5-6k. Edasi saad sa teha A4 kategooria. Kui all ei ole A1 kategooria juhilube, pead tegema teooria ja sõidueksami. Kui all on A1 kategooria load, siis ainult sõidueksamid. 21 aastaselt saad teha siis A kategooria. Siis tuleb igal juhul teha uuesti teooriaeksam ja sõidueksam. Üldjuhul oleneb kõik koolist, kus load teed. ARK-is eksamitegemine oli vist 1200.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1421
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 62 korda
Kui sul A1 kat all, siis ei pea A4 kat-i tehes teooriat tegema, kuid A kat-i tegemisel peab igal juhul teooria tegema.jalakask kirjutas:Kui sul mingid A-kati load juba all, siis ei pea yldse enam teooriat tegema.. aint linnasõit.
Seda kõike siis mulle õpetatud tarkuste järgi. Ei viitsi praegu ARK-i kodukat tülitada ja otsida tehnilist juttu välja.
Pigem ütleksin et 2taktiline ei sobi maanteel sõiduks. Ja nelar kestab isegi täispöördel 2taktilistest korraliku hoolduse juures hulk kauem.Lauri23 kirjutas:Kui nelja taktiline läheb maanteel 108km/h välja, siis see tähendab et 108km/h on täispööretel. Täisööretel pole aga hea sõita pikka maand. Järelikult 4 taktilised 125kuubised ei kõlba maanteel sõiduks?
Parimat,
Siller
-
Teema algataja
Kes on midagi täispööretest rääkinud?:O:D Mul on 108km/h ja 5 rauas ja pöörded on alles nii maas kui maas, masin lihtsalt ei suuda rohkem pakkuda...ega ühegi tsikliga pole tark täisgaasiga ja/või täispööretel sõita, ei 2t'sega ega 4t'sega...kuid kui hakata üldse võrdlema siis loogiliselt võttes on 2t ikkagi kiirenduse peale rohkem ehitatud ja 4t on universaalsem. Et baikide kohapealt ei oska kaasa rääkida, aga 2t enduro on ju kiirendusmasin ikkagi...ja üldsegi, teemas on öeldud et 125 enduro, siis ei ole mõtet siin hakata mingeid baike ja endurosid ju võrldema. Kaks täiesti erinevaks otstarbeks masinat...
-
Teema algataja
to kribu: arvamusi on nii palju kui inimesi ja kui Sina olid 16-17 aastasena mingi selline, kes soovis sõita kui segane ja pohhuiistlikult, siis on see Sinu mure! Sa võid oma 2t-ga sinna sammusesse minna, igal asjal on pooldajaid ja imede ime ka 4t. Kui tahad sitta raiuda mine leia parem koht selleks!
Endal on siis yamaha dt80 , tean et pole päris hea näide aga masin sõitnud 35000km ja praegu vahetati kolvi rõngad ära.
Vist oli ka eelmine omanik ka korra vahetanud.
Endal veel ka nelar 125cc 4t 6,5kw
.
Eriti kiirust pole aga kiirenduses on ikka kõva masin.
Alevis saab ka vabalt ringi lastud , tippkiirus ca 80 km/h.
Lendab isegi 4 käiguga veel tagarattase gaasiga kui tagapool istud.
Mendid ka on natuke
jäid isegi seda uskuma et 125cc nelar on 50cc
Seda peax olema isegi silmaga ju näha et ei ole.
Igastahes , kui 16 täis oled , pole mõtet lubasi tehagi
Vist oli ka eelmine omanik ka korra vahetanud.
Endal veel ka nelar 125cc 4t 6,5kw

Eriti kiirust pole aga kiirenduses on ikka kõva masin.
Alevis saab ka vabalt ringi lastud , tippkiirus ca 80 km/h.
Lendab isegi 4 käiguga veel tagarattase gaasiga kui tagapool istud.
Mendid ka on natuke



Igastahes , kui 16 täis oled , pole mõtet lubasi tehagi



Ment ise hakkas rääkima et need masinad teil 49cc ja te olete selle juhtimiseks liiga noored.
Ja siis küsis et on mõnel teil siin on rohkem ka v?
Sõpradel olid 110cc.
Kõik ütlesid ei ja siis ta rääkis mingi pika jutu meile maha seal et miks nendega ei tohi sõita.Mingeid dokumente ta ei küsinudgi.
Vähemalt märjamaal siuksed mendid.
Ja siis küsis et on mõnel teil siin on rohkem ka v?
Sõpradel olid 110cc.
Kõik ütlesid ei ja siis ta rääkis mingi pika jutu meile maha seal et miks nendega ei tohi sõita.Mingeid dokumente ta ei küsinudgi.
Vähemalt märjamaal siuksed mendid.


-
Teema algataja
To Kribu:
Kas sa omasid Yamaha DT 125 2003?
Kui jah,siis kas sellel oli ka õlipaak?
Või pidid kogu aeg õli kaasas kandma,kui tankima läksin?
Tsiteerin K-1-te.
2T ja 4T võrdlus:
2 Takti +'id: ta on alati vöimsam (125ccm) , erksam ,piirajate eemaldamisel ja sportsumbutiga saab uuematest ratastest kätte u.20 kw, suurema tippkiirusega,parema kiirendusega.
2T - 'ed: tavaliselt kallimad, võrri häälega, peavad vähem vastu kui 4T, eraldi õlipaagi puudumisel tahavad igal tankimisel bensiini sisse õli(suhteliselt tüütu tegevus), suurema bensiinikuluga kui 4T, mootor ei vea madalatel pööretel.
4T +'id: vastupidavam kui 2T, mehisema häälega, väikse bensiinikuluga, mootor veab ka madalatel pööretel, rohkem momenti kui 2T, madalam hind, praktiliselt hooldevaba(va kohustuslikud hooldused).
4T -'ed: Uimane, vähene vöimsus (tavaliselt alla 11kw), väike tippkiirus(u.100km/h), kehv kiirendus (kövasti tuunitud rollerid kaovad eest ära).
Ning mida arvate MZ 125 SM?
Aga sellega vist A1 lubadega sõita ei tohi,sest see on ju 11,2 KW.
Tõesti ma sõidaks ikkagi rohkem maanteel kui metsas
Aga nüüd tänu Kribule,Suured tänud,lõid mul jälle jalad alt
Kui masinal on õlipaak sees,siis ju 2T mootor polegi tegelt nii halb idee või mis?
Kas keegi on veel selle Hondaga sõitnud peale Kribu ja Elx87?
Siis oskab keegi veel seda komenteerida...
Aga ma hakkan siin vaatama,et ega see Yamaha DT 125 ka nüüd kõige halvem ole

Kas sa omasid Yamaha DT 125 2003?
Kui jah,siis kas sellel oli ka õlipaak?

Või pidid kogu aeg õli kaasas kandma,kui tankima läksin?
Tsiteerin K-1-te.
2T ja 4T võrdlus:
2 Takti +'id: ta on alati vöimsam (125ccm) , erksam ,piirajate eemaldamisel ja sportsumbutiga saab uuematest ratastest kätte u.20 kw, suurema tippkiirusega,parema kiirendusega.
2T - 'ed: tavaliselt kallimad, võrri häälega, peavad vähem vastu kui 4T, eraldi õlipaagi puudumisel tahavad igal tankimisel bensiini sisse õli(suhteliselt tüütu tegevus), suurema bensiinikuluga kui 4T, mootor ei vea madalatel pööretel.
4T +'id: vastupidavam kui 2T, mehisema häälega, väikse bensiinikuluga, mootor veab ka madalatel pööretel, rohkem momenti kui 2T, madalam hind, praktiliselt hooldevaba(va kohustuslikud hooldused).
4T -'ed: Uimane, vähene vöimsus (tavaliselt alla 11kw), väike tippkiirus(u.100km/h), kehv kiirendus (kövasti tuunitud rollerid kaovad eest ära).
Ning mida arvate MZ 125 SM?
Aga sellega vist A1 lubadega sõita ei tohi,sest see on ju 11,2 KW.
Tõesti ma sõidaks ikkagi rohkem maanteel kui metsas

Aga nüüd tänu Kribule,Suured tänud,lõid mul jälle jalad alt

Kui masinal on õlipaak sees,siis ju 2T mootor polegi tegelt nii halb idee või mis?

Kas keegi on veel selle Hondaga sõitnud peale Kribu ja Elx87?
Siis oskab keegi veel seda komenteerida...
Aga ma hakkan siin vaatama,et ega see Yamaha DT 125 ka nüüd kõige halvem ole


-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Osta Yamaha DT 125.
Sõidan ise ka sellisega ja siiamaani üks paremini vastupidavam ratas millega sõitnud olen. Lähme siis kuskile krossirajale hüppama ka, kui selle ratta ostad.
Sõidan ise ka sellisega ja siiamaani üks paremini vastupidavam ratas millega sõitnud olen. Lähme siis kuskile krossirajale hüppama ka, kui selle ratta ostad.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
20 000 eest saad kindlasti mingi vanema. Võibolla raske leida aga kui oodata piisavalt saab kindlasti.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.