Soovitage 125cm3 endurot
-
Teema algataja
To Kribu:
Kas sa omasid Yamaha DT 125 2003?
Kui jah,siis kas sellel oli ka õlipaak?
Või pidid kogu aeg õli kaasas kandma,kui tankima läksin?
Tsiteerin K-1-te.
2T ja 4T võrdlus:
2 Takti +'id: ta on alati vöimsam (125ccm) , erksam ,piirajate eemaldamisel ja sportsumbutiga saab uuematest ratastest kätte u.20 kw, suurema tippkiirusega,parema kiirendusega.
2T - 'ed: tavaliselt kallimad, võrri häälega, peavad vähem vastu kui 4T, eraldi õlipaagi puudumisel tahavad igal tankimisel bensiini sisse õli(suhteliselt tüütu tegevus), suurema bensiinikuluga kui 4T, mootor ei vea madalatel pööretel.
4T +'id: vastupidavam kui 2T, mehisema häälega, väikse bensiinikuluga, mootor veab ka madalatel pööretel, rohkem momenti kui 2T, madalam hind, praktiliselt hooldevaba(va kohustuslikud hooldused).
4T -'ed: Uimane, vähene vöimsus (tavaliselt alla 11kw), väike tippkiirus(u.100km/h), kehv kiirendus (kövasti tuunitud rollerid kaovad eest ära).
Ning mida arvate MZ 125 SM?
Aga sellega vist A1 lubadega sõita ei tohi,sest see on ju 11,2 KW.
Tõesti ma sõidaks ikkagi rohkem maanteel kui metsas
Aga nüüd tänu Kribule,Suured tänud,lõid mul jälle jalad alt
Kui masinal on õlipaak sees,siis ju 2T mootor polegi tegelt nii halb idee või mis?
Kas keegi on veel selle Hondaga sõitnud peale Kribu ja Elx87?
Siis oskab keegi veel seda komenteerida...
Aga ma hakkan siin vaatama,et ega see Yamaha DT 125 ka nüüd kõige halvem ole

Kas sa omasid Yamaha DT 125 2003?
Kui jah,siis kas sellel oli ka õlipaak?

Või pidid kogu aeg õli kaasas kandma,kui tankima läksin?
Tsiteerin K-1-te.
2T ja 4T võrdlus:
2 Takti +'id: ta on alati vöimsam (125ccm) , erksam ,piirajate eemaldamisel ja sportsumbutiga saab uuematest ratastest kätte u.20 kw, suurema tippkiirusega,parema kiirendusega.
2T - 'ed: tavaliselt kallimad, võrri häälega, peavad vähem vastu kui 4T, eraldi õlipaagi puudumisel tahavad igal tankimisel bensiini sisse õli(suhteliselt tüütu tegevus), suurema bensiinikuluga kui 4T, mootor ei vea madalatel pööretel.
4T +'id: vastupidavam kui 2T, mehisema häälega, väikse bensiinikuluga, mootor veab ka madalatel pööretel, rohkem momenti kui 2T, madalam hind, praktiliselt hooldevaba(va kohustuslikud hooldused).
4T -'ed: Uimane, vähene vöimsus (tavaliselt alla 11kw), väike tippkiirus(u.100km/h), kehv kiirendus (kövasti tuunitud rollerid kaovad eest ära).
Ning mida arvate MZ 125 SM?
Aga sellega vist A1 lubadega sõita ei tohi,sest see on ju 11,2 KW.
Tõesti ma sõidaks ikkagi rohkem maanteel kui metsas

Aga nüüd tänu Kribule,Suured tänud,lõid mul jälle jalad alt

Kui masinal on õlipaak sees,siis ju 2T mootor polegi tegelt nii halb idee või mis?

Kas keegi on veel selle Hondaga sõitnud peale Kribu ja Elx87?
Siis oskab keegi veel seda komenteerida...
Aga ma hakkan siin vaatama,et ega see Yamaha DT 125 ka nüüd kõige halvem ole


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.