abi vaja gsx600f 1990 a
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
abi vaja gsx600f 1990 a
lugu järgmine,et esiteks tühikäigul ei käi korralikult,kui keerata ühkäigu kruvi peale siis käib kuskil 2500 -3000 pöörde juures,käib käib siis vajub 1000 pöörde peale ja sureb mõne hetke pärast välja,küünlad valged,selges see et segu lahja aga kust võiks leida nendel karpadel segukruvi,manuaalist vaatasin et kuskil all vist kui õigesti aru sain aga nende kruvimiseks peab karpad maha keerama,karpad sai korra isegi maha võetud ja puhastatud ära aga ei muutunud midagi,mõistus otsas,äkki oskab keegi aidata...
teiseks on nukakett mis sõna otseses mõttes kõriseb,olen suht kindel et see on,keti kõrin ta on,kas seda on võimalik pingutada ka või on tal ainult automaatne pingutus ja pingutus tald võib olla kulunud...igaljuhul igasugune abi ja nõuanne on teretulnud...jama sõita kah kui mootor lonkab ja kõriseb...
teiseks on nukakett mis sõna otseses mõttes kõriseb,olen suht kindel et see on,keti kõrin ta on,kas seda on võimalik pingutada ka või on tal ainult automaatne pingutus ja pingutus tald võib olla kulunud...igaljuhul igasugune abi ja nõuanne on teretulnud...jama sõita kah kui mootor lonkab ja kõriseb...

Puhasta kõigepealt karpad ära. võimalik, et düüsid vaigustunud.
tühikäigu segukruvid on ujukiruumi silindripoolses otsas all keskel. Keeratav umbes 2cm pikkuse kruvikeerajaga. Mina tegin needivarrest.
Oled sa kindel, et tead, kuidas neid kruvisid keerama peab?
Otsi kõigepealt netist (või selle foorumi manualide osast) ratta remondimanual ja siis mõtle edasi.
Lisaks kontrolli karpade silindripoolseid lutte. Et võrud peal ja kinnitatud ja pragusid ei ole.
Ja vaata, kas membraanikaantes olevatel torudel on mütsid peas ning kraani vaakumvoolik mõlemist otsast ühendatud.
peale mida tühikäik üldse kadus?
tühikäigu segukruvid on ujukiruumi silindripoolses otsas all keskel. Keeratav umbes 2cm pikkuse kruvikeerajaga. Mina tegin needivarrest.
Oled sa kindel, et tead, kuidas neid kruvisid keerama peab?
Otsi kõigepealt netist (või selle foorumi manualide osast) ratta remondimanual ja siis mõtle edasi.
Lisaks kontrolli karpade silindripoolseid lutte. Et võrud peal ja kinnitatud ja pragusid ei ole.
Ja vaata, kas membraanikaantes olevatel torudel on mütsid peas ning kraani vaakumvoolik mõlemist otsast ühendatud.
peale mida tühikäik üldse kadus?
-
Teema algataja
Minu nõu oleks selline - kui ikka ise asjast aru ei saa ja ei viitsi õppida ka, tuleb masin spetsialisti kätte viia ja vastavalt ka maksta. Miks peavad sulle teised manualist näpuga järge hakkama ajama, kui enesel olemas on.kiwwa kirjutas:karpad sai puhastatud...tühikäik polnud siis juba normaalne kui ta sain,ja manual on mul olemas,aga mu inglise keel on selline et paljud asjad rasked aru saada.vanasti oli vist segukruvi poolteist pööret lahti...kui nii pole siis andke teada kuis on.....
Ei ole ju nii raske sealt raamatust õige koht üles leida. Numbrid on inglise keeles samasugused.
-
Teema algataja
nii...sõbramehe abiga sai manualist isegi õige koht ja järg kätte leitud...aga võta näpust sinna oli kirjutatud: pilot srew setting....preset...mida see tähendab,karpad iseenesest sai sünkrooni aetud ja hakkas paremini käima,aga tundub et segu ikka lahja( sai mitu päeva sõidetud ja küünlad ikka valged)lisaõhku kuskilt ka ei ime nagu.sai korra proovitud keerata karpa alust kruvi..oli 3,5 pööret lahti..tundus palju aga foorumil seigeldes lugesin kuskilt välja et osadel karpadel pidigi nii olema et mida rohkem kruvi lahti seda rikkam segu,saa sa nüüd aru...ja pööret andes umbes 9000 peal viskabhallikat suitsu välja...soojalt läheb käima aint gaasiga kaasa aidates,ilma turtsub,külmalt toores peale...turtsub turtsub ja pika gaasiga mängimise peale meelitab lõpuks käima ka,aga ilma tooreta ei tee käivitumise märke ka..
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=22547kiwwa kirjutas:nii...sõbramehe abiga sai manualist isegi õige koht ja järg kätte leitud...aga võta näpust sinna oli kirjutatud: pilot srew setting....preset...mida see tähendab,karpad iseenesest sai sünkrooni aetud ja hakkas paremini käima,aga tundub et segu ikka lahja( sai mitu päeva sõidetud ja küünlad ikka valged)lisaõhku kuskilt ka ei ime nagu.sai korra proovitud keerata karpa alust kruvi..oli 3,5 pööret lahti..tundus palju aga foorumil seigeldes lugesin kuskilt välja et osadel karpadel pidigi nii olema et mida rohkem kruvi lahti seda rikkam segu,saa sa nüüd aru...ja pööret andes umbes 9000 peal viskabhallikat suitsu välja...soojalt läheb käima aint gaasiga kaasa aidates,ilma turtsub,külmalt toores peale...turtsub turtsub ja pika gaasiga mängimise peale meelitab lõpuks käima ka,aga ilma tooreta ei tee käivitumise märke ka..
Tee endale põhitõed selgeks enne kui näppima hakkad. Tuleb lolle küsimusi vähem.
pilot screw on tühikäigukruvi, reeglina mõistetakse selle all segukruvi.
preset on algseade.
JA kuidas sa karpat puhastasid? väljast pesuriga või vaatasid ikka sisse ka ja puhusid kanalid läbi?
kui see masin on nende karpadega üldse kunagi käinud, siis kas saab õhku või on karpa umbes.
Kui sa tühikäigul käiva masina küünlaid kontrollid, siis
-
Teema algataja
seda krt ma tean ise ka et pilot screw on segukruvi,põhitõed on mul küllalt selged,oma k 750 sain karpad nii jooksma et et vähe polnud...lääne asi..teistsugused karpad.preseti all mõtlesin seda et mis ta algseade siis on?kinni-lahti?muude karpade juurde oli kirjutatud 1-1/2 pööret tagasi.kõugepealt sõitsin kuu aega karpat puhastavate kütuselisanditega ( ratas oli seisnud ja see oli esimene asi mis pähe lõi) ,see ei mõjunud,kiskusin karpad maha,olid jah sodi täis ka,sai natuke leotatud ja kinnine sodi tuli ka lahti,see järel iga viimane kui auk sai läbi puhutud,kõik kruvid mis välja keerasin kirjutasin üles kui palju miski kinni/lahti oli,kraan sai lahti võetud,puhastatud,paagist sai ka sodi välja loputatud,uued küünlad läksid ka peale...õhufilter nagu uus..proovisin katsetasin nii wd40,kui ka eetrit...pöörded ei tõusnud ega langenud..klapid kontrollisin ka üle..vahed olid õiged...lihtsalt mõistus on otsas...ja tõesti sry kui küsimused nii lollid tunduvad...lihtsalt lootsin natukesele nõuandele....aa ja veel....nende karpade nõelu ei saa tõsta ega langetada...aint üks asend ongi...ratas on usa varjant
-
Teema algataja
kui sul on KÕIK küünlad valged, siis jääb üle ainult bensu pealejooks. Kuna ilmselt kõigi karpade ujukitasemed pole korraga paigast läinud, siis jääb kahtlustada vaid
1. õhufiltri või summuti modifitseerimist
2. Bensiini pealejooksu
Kuna sul on tooreklapp olemas, proovi sellega - tõmba veidi peale ja vaata, kas käitumine paraneb.
Nõelad ei puhu pilli, sest jutt käib tühikäigust. Oled kindel, et karpa vaakummembraanid on terved? Kuula tühikäigul, kas karpade juures mingit õrna sisinat ei kosta?
1. õhufiltri või summuti modifitseerimist
2. Bensiini pealejooksu
Kuna sul on tooreklapp olemas, proovi sellega - tõmba veidi peale ja vaata, kas käitumine paraneb.
Nõelad ei puhu pilli, sest jutt käib tühikäigust. Oled kindel, et karpa vaakummembraanid on terved? Kuula tühikäigul, kas karpade juures mingit õrna sisinat ei kosta?
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.