125ccm3 Supermoto - soovitage
-
Teema algataja
Sellel Riejul on Yamaha 4 takti mootor siis, mootor ise siis vastupidav ja kvaliteetne.
125 kuubiste klassis omab taktide arv väga suurt tähtsust
2 Takti +'id: ta on alati vöimsam (125ccm) , erksam ,piirajate eemaldamisel ja sportsumbutiga saab uuematest ratastest kätte u.20 kw, kövasti suurema tippkiirusega, kövasti parema kiirendusega.
2T - 'ed: tavaliselt kallimad, vörri häälega, peavad vähem vastu kui 4T, eraldi ölipaagi puudumisel tahavad igal tankimisel bena sisse öli, suurema benakuluga kui 4T, mootor ei vea madalatel pööretel.
4T +'id: vastupidavam kui 2T, mehisema häälega, väikse bensiinikuluga, mootor veab ka madalatel pööretel, rohkem momenti kui 2T, madalam hind, praktiliselt hooldevaba(va kohustuslikud hooldused).
4T -'ed: Uimane, vähene vöimsus (tavaliselt alla 11kw), väike tippkiirus(u.100km/h), kehv kiirendus (kövasti tuunitud rollerid kaovad eest ära).
125ccm supermotodest soovitaks:2T= Aprilia MX 125, Yamaha DT125X, GasGas 125 sm.
4T:Derbi Senda 125 sm, Yamaha XT126R, Rjeiu 125 SM, MZ 125 SM(oma klassi vöimsaim)
125 kuubiste klassis omab taktide arv väga suurt tähtsust
2 Takti +'id: ta on alati vöimsam (125ccm) , erksam ,piirajate eemaldamisel ja sportsumbutiga saab uuematest ratastest kätte u.20 kw, kövasti suurema tippkiirusega, kövasti parema kiirendusega.
2T - 'ed: tavaliselt kallimad, vörri häälega, peavad vähem vastu kui 4T, eraldi ölipaagi puudumisel tahavad igal tankimisel bena sisse öli, suurema benakuluga kui 4T, mootor ei vea madalatel pööretel.
4T +'id: vastupidavam kui 2T, mehisema häälega, väikse bensiinikuluga, mootor veab ka madalatel pööretel, rohkem momenti kui 2T, madalam hind, praktiliselt hooldevaba(va kohustuslikud hooldused).
4T -'ed: Uimane, vähene vöimsus (tavaliselt alla 11kw), väike tippkiirus(u.100km/h), kehv kiirendus (kövasti tuunitud rollerid kaovad eest ära).
125ccm supermotodest soovitaks:2T= Aprilia MX 125, Yamaha DT125X, GasGas 125 sm.
4T:Derbi Senda 125 sm, Yamaha XT126R, Rjeiu 125 SM, MZ 125 SM(oma klassi vöimsaim)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.