Tunni jooksul 6 peatatud tsiklit...!?
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=72771Flatu kirjutas:Minu teada v6ib nüüd lampi kah peatada,euromöll.Sõbra isa rääkis.Ta oli niisama otse s6itnud ja politsei pani toru suhu.
Paragrahv 30.
§30 l1 p1: Sõiduk peatatakse kontrollimiseks, kui rikutakse liiklusalaste õigusaktide nõudeid.
Kui näiteks sind peetakse kinni ja ainsa veana avastatakse näiteks tõkiskingade puudumine (auto puhul), milline on järgnev tegevus? Kas selline kinnipidamine oli ebaseaduslik, kas sellise kinnipidamise tulemina tehtud väärteootsus on õigustühine?
Või siis sama tsiklite puhul: teepervel seisnud politsei peab sind kinni, kontrollib dokumente, avastab, et kindlustus on aegunud, muid pretensioone ei ole. Aga seda ta ei saanud ju teada sind kinni pidama asudes. Mis siis järgneb?
Nojah, tegelikus elus on vaja sel juhul kõrvad hästi lonti lasta ja hästi imestunud nägu teha lootuses et ehk läheb õnneks ja piirdub hoiatuse või miinimumiga, kui hakkad ajama mingit juttu ebaseaduslikust kinnipidamisest, siis halastust ei tunta.....
Kui näiteks sind peetakse kinni ja ainsa veana avastatakse näiteks tõkiskingade puudumine (auto puhul), milline on järgnev tegevus? Kas selline kinnipidamine oli ebaseaduslik, kas sellise kinnipidamise tulemina tehtud väärteootsus on õigustühine?
Või siis sama tsiklite puhul: teepervel seisnud politsei peab sind kinni, kontrollib dokumente, avastab, et kindlustus on aegunud, muid pretensioone ei ole. Aga seda ta ei saanud ju teada sind kinni pidama asudes. Mis siis järgneb?
Nojah, tegelikus elus on vaja sel juhul kõrvad hästi lonti lasta ja hästi imestunud nägu teha lootuses et ehk läheb õnneks ja piirdub hoiatuse või miinimumiga, kui hakkad ajama mingit juttu ebaseaduslikust kinnipidamisest, siis halastust ei tunta.....
§ 30. Sõiduki peatamine
(1) Sõiduk peatatakse kontrollimiseks, kui:
1) bla-bla
2) bla-bla-bla
3) sõiduki välimus viitab ohule või tehnilistele nõuetele mittevastavusele;
4) bla-bla-bla-bla
5) bla-bla-bla-bla-bla
6) sõiduki müra või heitgaaside suitsusus viitab nõuetele mittevastavusele.
Väga lihtsad põhjused mootorrataste kinnipidamiseks. Aga mul on suht ükskõik, niikuinii on kõik korras, kui ajutise ülemeelikuse hetkel ei satu näiteks kiirust ületama vms. Aga siis pole kah nagu kedagi teist peale iseenda süüdistada
(1) Sõiduk peatatakse kontrollimiseks, kui:
1) bla-bla
2) bla-bla-bla
3) sõiduki välimus viitab ohule või tehnilistele nõuetele mittevastavusele;
4) bla-bla-bla-bla
5) bla-bla-bla-bla-bla
6) sõiduki müra või heitgaaside suitsusus viitab nõuetele mittevastavusele.
Väga lihtsad põhjused mootorrataste kinnipidamiseks. Aga mul on suht ükskõik, niikuinii on kõik korras, kui ajutise ülemeelikuse hetkel ei satu näiteks kiirust ületama vms. Aga siis pole kah nagu kedagi teist peale iseenda süüdistada

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 248
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Kui korrakaitsja suudab välise vaatluse teel kindlaks teha, et sõidukil puuduvad tõkiskingad, on peatamine põhjendatud. Muul juhul mitte.sang kirjutas:§30 l1 p1: Sõiduk peatatakse kontrollimiseks, kui rikutakse liiklusalaste õigusaktide nõudeid.
Kui näiteks sind peetakse kinni ja ainsa veana avastatakse näiteks tõkiskingade puudumine (auto puhul), milline on järgnev tegevus? Kas selline kinnipidamine oli ebaseaduslik, kas sellise kinnipidamise tulemina tehtud väärteootsus on õigustühine?
Või siis sama tsiklite puhul: teepervel seisnud politsei peab sind kinni, kontrollib dokumente, avastab, et kindlustus on aegunud, muid pretensioone ei ole. Aga seda ta ei saanud ju teada sind kinni pidama asudes. Mis siis järgneb?
Samuti ei ole tal alust sind peatada "lihtsalt teepervel seistes", aga seda tuleb kohe ka selgitada. Samas võib ta su kohe viisakalt minema lasta ja siis, peale andmebaasi kontrollimist jälle maha võtta, seekord põhjusega (kindlustus) ja siis ta enam nii sõbralik ei ole...
Klausel tsikkel muidugi määrab kohe ära võimaliku põhjuse (kiirus).
Aga ratas võib ju korras välimusega olla ja ega seda tossu torust tule siis.spinna kirjutas:3) sõiduki välimus viitab ohule või tehnilistele nõuetele mittevastavusele;
4) bla-bla-bla-bla
5) bla-bla-bla-bla-bla
6) sõiduki müra või heitgaaside suitsusus viitab nõuetele mittevastavusele.
Väga lihtsad põhjused mootorrataste kinnipidamiseks. Aga mul on suht ükskõik, niikuinii on kõik korras, kui ajutise ülemeelikuse hetkel ei satu näiteks kiirust ületama vms. Aga siis pole kah nagu kedagi teist peale iseenda süüdistada
Müra on teine lugu - kuna see on subjektiivne hinnang, siis võib tõesti peatada. sellisel juhul aga tekib vaidlus ja võimalik ekspertiis ja ohtrad kaebused selle kordniku suunas.
Usun, et selline vaidlus ei too kummalegi poolele kasu.
Jannes
Sui generis
Nõus ja arusaadav, aga mida sellises olukorras teha või mis sellest tuleneb? Kas nii kui politseinik annab põikleva vastuse küsimusele "Miks te mind kinni pidasite?", võin käigu sisse raksata ja minema söösta? Kas sellise kinnipidamise tagajärjel tehtud väärteomenetlus on õigustühine?Kui korrakaitsja suudab välise vaatluse teel kindlaks teha, et sõidukil puuduvad tõkiskingad, on peatamine põhjendatud. Muul juhul mitte.
-
- Postitusi: 248
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Ei, ei või. Seni kuni politseinik luba ei anna ei tohi sa kuhugi liikuda.sang kirjutas:Nõus ja arusaadav, aga mida sellises olukorras teha või mis sellest tuleneb? Kas nii kui politseinik annab põikleva vastuse küsimusele "Miks te mind kinni pidasite?", võin käigu sisse raksata ja minema söösta? Kas sellise kinnipidamise tagajärjel tehtud väärteomenetlus on õigustühine?
Küll võid pärida põhjust, üle küsida ja nõuda töötõendit näha. Samuti võid keskusega ühendust võtta, teatada meelemuutlikust politseinikust ja paluda abi. Aga see on juba üpriski ebameeldiv töö.
Väära alusega (ebaseadusliku) peatamise (kinnipidamine peaks võrduma vahistamisega) tagajärjel on ka väärteomenetlus kehtetu, seda pead tõestama aga kohtus. Samas leiab aga siis siiski tõestus see, et oled seadust rikkunud...
Tean inimest, keda paljud liikluspolitseinikud kardavad, sest tema peatamisel peab sul olema tõesti vastav vettpidav põhjus. Samas ei kipu ta ka seadust eirama.
Mind on ka kunagi südaöösel kinni peetud küla piiri peal. Küsimuse peale, et mis põhjusel, öeldi: "profülaktika mõttes" ja pandi puhuma. (venelane)
Oleks võinud protsessida, kuna aga teadsin, et sealkandis on tõesti "roolijoodiklus" moes, puhusin ja lahkusime sõbralikult.
Vabandan terminite segapudru eest!
Jannes@pooljurist
Sui generis
Tuttavad näod.Nobody56 kirjutas:Tunneb keegi enda rattad siit ära? Poodi minnes oli sama koha peal 4-5 politsei masinat pluss erasubaru, võtsid fooritagant kiirendavaid tsikliste ja autosi vahele, kellel polnud aimugi mis 100 m pärast on. Kuskil pool nädalat tagasi. Tallinnas, Sõpruse pst'l.
Viimati muutis Movistar, 02 Sept 2006, 08:36, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Mis sa oled vabsee lolliks läinud v?19Martinez79 kirjutas:Minu arvates on see õige, sest mõnel vennal kaob tsikli selga istudes reaalsustaju vabsee ära

Kui sa arvad, et igaks juhuks trahvimine on OK, siis võid lõuna poole kolida. Seal on üks riik, kus miilitsaonu võib su iga asja eest igaks juhuks lutti imema panna.


kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Minu meelest on politseiniku vastus "vaja puhuda" küllaltki õigustatud - vaadake, kui palju joobes juhte ju liigub ringi, nii autode kui ka mootorratastega.
Mind peeti viimati kinni ilma igasuguse põhjuseta, sõitsin asulas 45-50 km/h mööda sirget teed. Ümber tsikli käies nad õnneks ikka leidsid põhjuse - tagarehv oli liiga kulunud:) Ja mina sõitsin õnnelikult viimaseid sügissõite vana rehviga, et korralikult ära kulutada, uus garaazhis ootamas kevadet:) Õnneks pääsesin minema:)
Mind peeti viimati kinni ilma igasuguse põhjuseta, sõitsin asulas 45-50 km/h mööda sirget teed. Ümber tsikli käies nad õnneks ikka leidsid põhjuse - tagarehv oli liiga kulunud:) Ja mina sõitsin õnnelikult viimaseid sügissõite vana rehviga, et korralikult ära kulutada, uus garaazhis ootamas kevadet:) Õnneks pääsesin minema:)
viljandi maanteel 4 km luigelt tallinna poole pandi mind ka rolleri peal puhuma.Aerox70 kirjutas:kas nüüd on jälle mingi reidi hooaeg sest eile kõik tuttavad rääkisid jälle seal on olnud reid jne? Kas keegi puutus eile ka kokku mõne reidiga?
ma vaatasin veel,et üks mingi yamaha seisis ka seal.
äkki keegi meist

tegelt sellised asjad peavad olema muidu võib õnnetus kusagil tulla jälle

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 

-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Tegelikult olen mina nõus puhumisega, veerevaid joodikuid on liiga palju. Aga dokumentide kontrolli võiks nad küll oma arvutite abiga teha, milleks see kallis varustus neil siis on
Jube vastik, kui pead ennast poolenesti lahti riietama, dokumendid ette näitama ja ise ette-taha koogutama ja siis peale "Kena reisi!" ennast uuesti kokku pakkima...

A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.Arvatav kinnipüüdmise põhjus, tagarattalsõit.Mendid olid kahekesi teele jooksnud ja käed laiali ajanud,et äkki sõidetakse lihtsalt mööda.Aatomik kirjutas:Tehti trahvi "igaks juhuks"? Ei tahaks nagu uskuda.
Äkki kommenteerid täpsemalt, kui juba sellise väitega lagedale tulid?
Kiirus on poogen. Kuni +15-20 antakse vast tsiklimeestele/naistele andeks. Kiirendab ju hulka paremini kui neljaratatline. See, et A puudu ei vabanda üldse. Oled nii kõva mees. et omale R1 ostad, ole ka nii kõva mees, et omale load teed. Ja nahhui vaja esineda linnas, kui lube pole. Võib ju iniseda teemal, et load ei sõida jne. aga millegipärast ometi on need plastikutükid loodud.Movistar kirjutas:A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
R1 ostmiseks ei pea mingi kõva mees olema.Mõnedel läheb kindlasti riist pikemaks ja muskel suuremaks peale sellise ratta ostu.Sturm kirjutas:Kiirus on poogen. Kuni +15-20 antakse vast tsiklimeestele/naistele andeks. Kiirendab ju hulka paremini kui neljaratatline. See, et A puudu ei vabanda üldse. Oled nii kõva mees. et omale R1 ostad, ole ka nii kõva mees, et omale load teed. Ja nahhui vaja esineda linnas, kui lube pole. Võib ju iniseda teemal, et load ei sõida jne. aga millegipärast ometi on need plastikutükid loodud.Movistar kirjutas:A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.
Viimati muutis Movistar, 02 Sept 2006, 08:38, muudetud 1 kord kokku.
No näed. Ei olnud siis ju "igaks juhuks".Movistar kirjutas:A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.Arvatav kinnipüüdmise põhjus, tagarattalsõit.Mendid olid kahekesi teele jooksnud ja käed laiali ajanud,et äkki sõidetakse lihtsalt mööda.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Äkki pole füüsiliselt aega arstitõendi kursuste ja eksamitega jännata. kui b ja c olemas siis on oht et ka eeskirjad selged jne.Sturm kirjutas:Kiirus on poogen. Kuni +15-20 antakse vast tsiklimeestele/naistele andeks. Kiirendab ju hulka paremini kui neljaratatline. See, et A puudu ei vabanda üldse. Oled nii kõva mees. et omale R1 ostad, ole ka nii kõva mees, et omale load teed. Ja nahhui vaja esineda linnas, kui lube pole. Võib ju iniseda teemal, et load ei sõida jne. aga millegipärast ometi on need plastikutükid loodud.Movistar kirjutas:A kat.puudu.Kiirus oli arvatavalt üle kuid radarisse ei saadud.
kas 5100 oli lubadeta sõidu eest ?
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 21 Mär 2006, 10:03
- Asukoht: Tallinn
Et kui B, C olemas, siis D ja E võiks samuti niisama anda? A kat koolitus ei ole ainult testide lahendamine, vaid ka esmase sõiduoskuse arendamine liiklusesse sobivani... Erinevaid jahupäid on linnas niigi liiast!
Siis õhtul koju lähen ma
Ja pudeli absinti
Taas lahti teen ja üksinda
Ma võtan ennast vinti.
Ja pudeli absinti
Taas lahti teen ja üksinda
Ma võtan ennast vinti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.