kaua seisnud ratas
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Tegelikult on nii, et kauaseisnud rattal sa kuivalt hooldust tehes ei avasta suurt midagi. Minu arvamus on ikkagi, et vahetada tuleb määrded-kütused. Kontrollida süüde ja pidurid. Ja siis panna masin käima (kui ei lähe, uuri, miks) ning lahtiste(!) kõrvadega sõita mitte eriti pingutades mõnikümmend kilomeetrit. Pikk seismine paneb põõna paljudele detailidele, mis just metallist pole ja need lagunevad, kui sõitma hakata. Eelneval vaatlusel aga seda ei tuvasta. Tungivalt soovitan oma masinat elustamisperioodil iga päev külastada, uus kütus ja määrded närivad suure tõenäosusega läbi mõned vananenud plast- või kummidetailid, vabalt võid avastada, et õhtul terve paak jookseb hommikul kui poisike jne. Mul omal parasjagu selline "elustamine" käsil. Vead annavad endast ise märku ja eriti vene masin ei sure ära teps mitte, kui neile märguannetele koheselt tähelepanu pöörata.
Metallosadega aga ei juhtu seismisega midagi, kui nad just roostes pole.
Jõudu ja kannatust siis - algul on seda vaja, aga ega ratas süüdi ole, et seisma jäeti.
Metallosadega aga ei juhtu seismisega midagi, kui nad just roostes pole.
Jõudu ja kannatust siis - algul on seda vaja, aga ega ratas süüdi ole, et seisma jäeti.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.