Deltade tippkiirused.
Ei viitsiks siin teemas tegelt kommenteerida aga kuna homsest hakkab väike puhkus siis naudin elu ja räägin .... 
Delta ehk siis selle mootor V-50 on võimalik niimoodi käima panna, et te isegi oma märgades unenägudes ei suuda seda ette kujutada.
Tippkiirustest. No ma ei oska seda tõesti öelda palju sealt välja oleks pigistanud aga sellises seades millega kannatas krossirajal sõita ja millega pill läks teise käiguga gaasi andes tagarattasse venitas mingi 75 km/h välja, ehk siis mitte ei venitanud vaid see tuli üsna kiiresti. Lisaks veel et pill võis olla kaalult raskemgi kui tavaline Delta sest all olid 19 tolli rattad, päris amordid, raam oli ümber ehitatud täiesti jne.
Võrdluseks mineku kohta võin tuua, et see 50cc käis väga palju paremini ja kiiremini edasi kui standard 125 minsk. Ja väga kõvad pillid ( mida oli vist kogu baltikumi peal kolm-neli) lätlastel olid võimelised 125 CZ-tidega krossirajal võidu sõitma. Tõsi need polnud enam nn. Deltad vaid võrrimootori baasil ehitatud hübriidid.
Selleks et seda saavutada
Põhimõtteliselt ükski originaaldetail seal mootoris peale väntvõlli põskede kasutada ei kõlba. Õige mootori puhul lendab see originaalsidur ja käigukast puruks juba kohaltminnes. Siduril lendab lihtsalt korv laiali ja kettad siledaks. Käigukastil eraldub tavaliselt ketihammasratas pooleksläinud võlliga. Selline on võimsuse vahe originaaldelta ja õige "delta" vahel.
Lätis on praegu Deltade võidusõit popp teema ja tipppillid sõidavad 120-130km/h. Ja see kiirus tuleb sellise kiirendusega, et need "tuunitud" aeroxid saavutavad sarnase mineku ehk ainult kubatuuri suurendamisega, kui siiski.
Ehk siis sellise pilli ehitamiseks pakun et mingi 15 000 pluss hea mehhaanik kes selle asja ka käima paneb. Neid vist enam eriti võtta pole.
Nii et märjaks unistuseks jääbki
Lihtsalt korras Delta läheb aga mingi 60-65 ikka. Aga see tähendab korras, kuid see mõiste on väga varieeruv ja enamus deltatuunijaid kahjuks ei suuda seda täpselt lahti mõtestada

Delta ehk siis selle mootor V-50 on võimalik niimoodi käima panna, et te isegi oma märgades unenägudes ei suuda seda ette kujutada.
Tippkiirustest. No ma ei oska seda tõesti öelda palju sealt välja oleks pigistanud aga sellises seades millega kannatas krossirajal sõita ja millega pill läks teise käiguga gaasi andes tagarattasse venitas mingi 75 km/h välja, ehk siis mitte ei venitanud vaid see tuli üsna kiiresti. Lisaks veel et pill võis olla kaalult raskemgi kui tavaline Delta sest all olid 19 tolli rattad, päris amordid, raam oli ümber ehitatud täiesti jne.
Võrdluseks mineku kohta võin tuua, et see 50cc käis väga palju paremini ja kiiremini edasi kui standard 125 minsk. Ja väga kõvad pillid ( mida oli vist kogu baltikumi peal kolm-neli) lätlastel olid võimelised 125 CZ-tidega krossirajal võidu sõitma. Tõsi need polnud enam nn. Deltad vaid võrrimootori baasil ehitatud hübriidid.
Selleks et seda saavutada

Lätis on praegu Deltade võidusõit popp teema ja tipppillid sõidavad 120-130km/h. Ja see kiirus tuleb sellise kiirendusega, et need "tuunitud" aeroxid saavutavad sarnase mineku ehk ainult kubatuuri suurendamisega, kui siiski.
Ehk siis sellise pilli ehitamiseks pakun et mingi 15 000 pluss hea mehhaanik kes selle asja ka käima paneb. Neid vist enam eriti võtta pole.
Nii et märjaks unistuseks jääbki

Lihtsalt korras Delta läheb aga mingi 60-65 ikka. Aga see tähendab korras, kuid see mõiste on väga varieeruv ja enamus deltatuunijaid kahjuks ei suuda seda täpselt lahti mõtestada
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.