5 Silindrit koos ning ühtemoodi!

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

wad

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

sest roller seisab hetkel keldris ja ei ole sõidukorras... daaa ning täna teen arvatavasti silku korda..
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Re: wad

Lugemata postitus Postitas ats91 »

hevylboy kirjutas:
sest roller seisab hetkel keldris ja ei ole sõidukorras... daaa ning täna teen arvatavasti silku korda..
ilmselt on need mootorid sitaselt kokku pandud ja segu vale.. koonusfiltris nüüd küll asi ei tohiks olla.
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

faw

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

ma küll ei ütleks et me mootori sitaselt kokku panime....
Yamaha Neo's :)

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

kuumeneb üle ja jookseb kokku?
tel. 52 555 68
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

wda

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

võib ka nii olla tegelikult sest silku oli sitaks kuum peale seda..
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mudakoll
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

või siis on juba kokkupanemisel mingit sitta sisse lastud ja see teeb oma töö.

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

mca15 kirjutas:
aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mitte ei ole kriimud tal sees (need ka natuke, arvatavasti koonuse pärast) aga tal on kolb sisse kärssanud. Alumiinium on silindri seintel kinni.

Mul oli samamoodi, põhjus teada nüüd (a.p raamat abiks)
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Raul90 kirjutas:
mca15 kirjutas:
aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mitte ei ole kriimud tal sees (need ka natuke, arvatavasti koonuse pärast) aga tal on kolb sisse kärssanud. Alumiinium on silindri seintel kinni.

Mul oli samamoodi, põhjus teada nüüd (a.p raamat abiks)
Mis põhjus oli siis. Muidu kärssavad kolvid siis sisse kui kaua peenestada - e liiga suur kuumus pidevalt, mis võib õhkjahutuse probleem olla. Samas võib see tingitud olla liiga lahjast segust ja siis kuumast küünlast. Need minu arvamused mis siis tegelik probleem oli?
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

rgr

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

Kui ma saan asjast samamoodi aru nagu Raul siis asi on selline nagu seletan allpool...

Tänas siis sai silinder korda tehtud ning kokku pandud ning ka korraks käima ja jõud ning muu oli kõik olemas... niisiis lõpetasin töö tulin arvuti taha ja vaatasin, et Raul olevat vist probleemist aru saanud, aga ei saanud teda telefoni teel kätte ning hakkasin ise lugema. Lugu siis selline, et minul ja Maniakil jooksis kohe kindlasti sellepärast kokku, et me hakkasime pärast uue silindri peale panemist segama õli bensiini sisse ning ei kasutanud enam õlipaaki, aga ei mõelnud seda asja korralikult läbi. Nüüd siis karistatud saadud ning probleem peaks olema selline, et õli ummistub bensiinikraani filtri taha ja tuleb vähesel kogusel läbi ning tulemuseks on lahja segu ning mootor jookseb kokku! Rauli puhul ma ei tea kuidas ta õli pani aga silveril jooksis sellepärast kokku, et ta ei hooldanud koonust ja liiv pääses silindri kanalitest läbi kolvi vahele.

Aga äkki keegi oskab nüüd õelda, kas bensiini kraani filtri eemaldamisest on kasu ja ei riku mootorit või kuidas probleem lahendada?

Aga üks asi on see veel et mainiakil jooksis esimene silinder kokku kasutades õlipaaki, aga see jooksis siis selle pärast kokku et õlipump ei tööta ju kõrgetel põõretel korralikult ja tekib jälle lahja segu või mis? Ta ei seganud lisaõli paaki peale sissesõitu.

OOOOOja finnaly
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Kuidas ta sul nii hilja kokku jooksis?
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

wdaw

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

sissesõidu ajal segasin kaks korda rohkem õli bensiini sisse ju ja peale sissesõitu vaikselt hakkas kuumenema ja kui rohkem jutte oli siis jooksis kokku.. vms
Yamaha Neo's :)

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Mina küll sissesõidu ajal õlipumpa vahelt ei võtnud.
lisasin silma järgi pisut õli juurde, tossas üpris kõvasti.
esimesed 400 ,või 500 kilti panin õli, siis siiani olen ilma sõitnud.
Õnnkes pole veel mdiagi juhtunud, üle 700 km sõidetud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

fgs

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

daa.. sa ei võtnud õlipaaki ära kah aga mul ütles õlipump ülesse ja sellepärast vana silku kokku jooksiski ja uue ostsin..!
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kas sa pumba vaakumava ja õli voolikute otsad sulgesid?
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

dfaw

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

õli vooliku otsa pole vaja sulgeda ju ja mis vaakumava?
Yamaha Neo's :)

madis
Postitusi: 245
Liitunud: 13 Okt 2004, 21:09
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas madis »

sealt tõmbab lisaõhku ja muudab segu lahjaks..
ja omaarust olete veel kõvad tuunijad :lol:
tel. 52 555 68
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Enamus 70ccmid segavad bena sisse õli ja ei kasuta õlipaaki, on vähe usutav, et õli läbi ei pääse, kui sa just mingit mineraalõli ei kasuta. Täissünt õli 1:40 nele ja ei juhtu midagi. võid filtri vahelt ära võtta
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

edfgesf

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

ei tea mina lugesin selle asja kohta kuskilt ja vrk srk aga raul ajab jällegi teist teemat..
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

esf

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

probla on siisiki õhu ja bensa vahelises segus vist, sest kui ma klapid maha võtsin täna siis avastasin et isegi need metalli jublakad mis klappe piiravad olid poolenisti tahmunud ning see peaks ju tähendama midagi sellist et plahvatus tekib liiga suur.. vms
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

fx

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

Ei oska nüüd õelda.. panin segu enam vähem paika, aga mitte perfectselt ning homme proovin originaal õhufiltriga ja siis väeb.. ülehomme ju reis :cry:
Yamaha Neo's :)

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Kuule aigar sa ju karpasse mineva õlivooliku otsa ei sulgenud, sealt ta lisaõhku sul saabki ja tõmbab tuurid ülesse.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

sasd

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

Täna tahmus vist küünal ära ja hakkas turtsuma jnejne ja selleni jõudmiseks võttis mitu tunnikest aega :lol: ja kiirendus kiirus jne korras aga põõrded soojalt liiga kõrged.. või noh jäävad peale ning hoo saab vaid pidurdades maha..tundud, et saab kütet liiga palju peale ning homme üritan selle ära fikseerida.. aga see õliotsa kohta niipalju, et see ei aidanud midagi kuid jätsin selle suletuks...
Yamaha Neo's :)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Pöörded soojalt liiga peal. Keera siis tühikäigukruvist paika. Kui ikka lakke kipuvad ronima, siis saab kuskilt lisaõhku.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Re: wsadw

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

hevylboy kirjutas:
no kuidas sa siis segu õigeks paned või mis iganes ma ei oska enam midagi.. vist.. keerad seal kahte kruvi jnejne et korralikult töötaks ainult ju..???

koonukas ehk koonus??? ikka on..

Päris kahe kruvi keeramisega sa segu suurt muuta ei saa, väga vähe umbes 1/8 gaasist võibolla. Ma soovitan sul segu paikapanemine jätta mõnele asjatundjale. Kui ta sul juba mitu korda kinni jooksnud on siis pole sellest silindrist enam midagi suurt loota.

Muidu kui tõesti tahad hirmsasti ise segu panna siis vahetatakse ikka peadüüse(mis on põhiline), üleminekudüüse.

See ei loe et su masin enam-vähem korralikult töötab, segu võib siiski lahja olla. Kui sa originaalfiltri asemel koonuse panid siis on sul suhteliselt kindlalt segu lahja.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Re: sasd

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

hevylboy kirjutas:
Täna tahmus vist küünal ära ja hakkas turtsuma jnejne ja selleni jõudmiseks võttis mitu tunnikest aega :lol: ja kiirendus kiirus jne korras aga põõrded soojalt liiga kõrged.. või noh jäävad peale ning hoo saab vaid pidurdades maha..tundud, et saab kütet liiga palju peale ning homme üritan selle ära fikseerida.. aga see õliotsa kohta niipalju, et see ei aidanud midagi kuid jätsin selle suletuks...
sry, et 2 posti järjest teen :oops:

Küünal tahmub sul selle pärast, et paned liiga palju õli ilmselt. Kui pöörded peale jäävad on sul tühikäik liiga kõrge või siis tõmbab lisaõhku. Ma soovitan....vii oma roller mõne spetsialisti kätte, enne kui on liiga hilja.
Kasutaja avatar

Teema algataja
hevylboy
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Juul 2005, 12:04
Asukoht: pärnu

saaw

Lugemata postitus Postitas hevylboy »

Tean Tean, et düüse tuleb kah proovida ja kas sa tahad õelda et mul on lahja segu... vaevalt.. mul on koonus ja 110 düüs, igat pidi on proovitud ja praegu tundub, et saab asja paika... täna tuleb nati nõelaastet tõsta ja tühikäik paika panna..
Yamaha Neo's :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”