5 Silindrit koos ning ühtemoodi!
Moderaator: Moded
wad
sest roller seisab hetkel keldris ja ei ole sõidukorras... daaa ning täna teen arvatavasti silku korda..
Yamaha Neo's 

Re: wad
ilmselt on need mootorid sitaselt kokku pandud ja segu vale.. koonusfiltris nüüd küll asi ei tohiks olla.hevylboy kirjutas:sest roller seisab hetkel keldris ja ei ole sõidukorras... daaa ning täna teen arvatavasti silku korda..
aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mudakoll
Mitte ei ole kriimud tal sees (need ka natuke, arvatavasti koonuse pärast) aga tal on kolb sisse kärssanud. Alumiinium on silindri seintel kinni.mca15 kirjutas:aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mul oli samamoodi, põhjus teada nüüd (a.p raamat abiks)
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Mis põhjus oli siis. Muidu kärssavad kolvid siis sisse kui kaua peenestada - e liiga suur kuumus pidevalt, mis võib õhkjahutuse probleem olla. Samas võib see tingitud olla liiga lahjast segust ja siis kuumast küünlast. Need minu arvamused mis siis tegelik probleem oli?Raul90 kirjutas:Mitte ei ole kriimud tal sees (need ka natuke, arvatavasti koonuse pärast) aga tal on kolb sisse kärssanud. Alumiinium on silindri seintel kinni.mca15 kirjutas:aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mul oli samamoodi, põhjus teada nüüd (a.p raamat abiks)
rgr
Kui ma saan asjast samamoodi aru nagu Raul siis asi on selline nagu seletan allpool...
Tänas siis sai silinder korda tehtud ning kokku pandud ning ka korraks käima ja jõud ning muu oli kõik olemas... niisiis lõpetasin töö tulin arvuti taha ja vaatasin, et Raul olevat vist probleemist aru saanud, aga ei saanud teda telefoni teel kätte ning hakkasin ise lugema. Lugu siis selline, et minul ja Maniakil jooksis kohe kindlasti sellepärast kokku, et me hakkasime pärast uue silindri peale panemist segama õli bensiini sisse ning ei kasutanud enam õlipaaki, aga ei mõelnud seda asja korralikult läbi. Nüüd siis karistatud saadud ning probleem peaks olema selline, et õli ummistub bensiinikraani filtri taha ja tuleb vähesel kogusel läbi ning tulemuseks on lahja segu ning mootor jookseb kokku! Rauli puhul ma ei tea kuidas ta õli pani aga silveril jooksis sellepärast kokku, et ta ei hooldanud koonust ja liiv pääses silindri kanalitest läbi kolvi vahele.
Aga äkki keegi oskab nüüd õelda, kas bensiini kraani filtri eemaldamisest on kasu ja ei riku mootorit või kuidas probleem lahendada?
Aga üks asi on see veel et mainiakil jooksis esimene silinder kokku kasutades õlipaaki, aga see jooksis siis selle pärast kokku et õlipump ei tööta ju kõrgetel põõretel korralikult ja tekib jälle lahja segu või mis? Ta ei seganud lisaõli paaki peale sissesõitu.
OOOOOja finnaly
Tänas siis sai silinder korda tehtud ning kokku pandud ning ka korraks käima ja jõud ning muu oli kõik olemas... niisiis lõpetasin töö tulin arvuti taha ja vaatasin, et Raul olevat vist probleemist aru saanud, aga ei saanud teda telefoni teel kätte ning hakkasin ise lugema. Lugu siis selline, et minul ja Maniakil jooksis kohe kindlasti sellepärast kokku, et me hakkasime pärast uue silindri peale panemist segama õli bensiini sisse ning ei kasutanud enam õlipaaki, aga ei mõelnud seda asja korralikult läbi. Nüüd siis karistatud saadud ning probleem peaks olema selline, et õli ummistub bensiinikraani filtri taha ja tuleb vähesel kogusel läbi ning tulemuseks on lahja segu ning mootor jookseb kokku! Rauli puhul ma ei tea kuidas ta õli pani aga silveril jooksis sellepärast kokku, et ta ei hooldanud koonust ja liiv pääses silindri kanalitest läbi kolvi vahele.
Aga äkki keegi oskab nüüd õelda, kas bensiini kraani filtri eemaldamisest on kasu ja ei riku mootorit või kuidas probleem lahendada?
Aga üks asi on see veel et mainiakil jooksis esimene silinder kokku kasutades õlipaaki, aga see jooksis siis selle pärast kokku et õlipump ei tööta ju kõrgetel põõretel korralikult ja tekib jälle lahja segu või mis? Ta ei seganud lisaõli paaki peale sissesõitu.
OOOOOja finnaly
Yamaha Neo's 

wdaw
sissesõidu ajal segasin kaks korda rohkem õli bensiini sisse ju ja peale sissesõitu vaikselt hakkas kuumenema ja kui rohkem jutte oli siis jooksis kokku.. vms
Yamaha Neo's 

fgs
daa.. sa ei võtnud õlipaaki ära kah aga mul ütles õlipump ülesse ja sellepärast vana silku kokku jooksiski ja uue ostsin..!
Yamaha Neo's 

-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
edfgesf
ei tea mina lugesin selle asja kohta kuskilt ja vrk srk aga raul ajab jällegi teist teemat..
Yamaha Neo's 

esf
probla on siisiki õhu ja bensa vahelises segus vist, sest kui ma klapid maha võtsin täna siis avastasin et isegi need metalli jublakad mis klappe piiravad olid poolenisti tahmunud ning see peaks ju tähendama midagi sellist et plahvatus tekib liiga suur.. vms
Yamaha Neo's 

fx
Ei oska nüüd õelda.. panin segu enam vähem paika, aga mitte perfectselt ning homme proovin originaal õhufiltriga ja siis väeb.. ülehomme ju reis 

Yamaha Neo's 

sasd
Täna tahmus vist küünal ära ja hakkas turtsuma jnejne ja selleni jõudmiseks võttis mitu tunnikest aega
ja kiirendus kiirus jne korras aga põõrded soojalt liiga kõrged.. või noh jäävad peale ning hoo saab vaid pidurdades maha..tundud, et saab kütet liiga palju peale ning homme üritan selle ära fikseerida.. aga see õliotsa kohta niipalju, et see ei aidanud midagi kuid jätsin selle suletuks...

Yamaha Neo's 

-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: wsadw
hevylboy kirjutas:no kuidas sa siis segu õigeks paned või mis iganes ma ei oska enam midagi.. vist.. keerad seal kahte kruvi jnejne et korralikult töötaks ainult ju..???
koonukas ehk koonus??? ikka on..
Päris kahe kruvi keeramisega sa segu suurt muuta ei saa, väga vähe umbes 1/8 gaasist võibolla. Ma soovitan sul segu paikapanemine jätta mõnele asjatundjale. Kui ta sul juba mitu korda kinni jooksnud on siis pole sellest silindrist enam midagi suurt loota.
Muidu kui tõesti tahad hirmsasti ise segu panna siis vahetatakse ikka peadüüse(mis on põhiline), üleminekudüüse.
See ei loe et su masin enam-vähem korralikult töötab, segu võib siiski lahja olla. Kui sa originaalfiltri asemel koonuse panid siis on sul suhteliselt kindlalt segu lahja.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Re: sasd
sry, et 2 posti järjest teenhevylboy kirjutas:Täna tahmus vist küünal ära ja hakkas turtsuma jnejne ja selleni jõudmiseks võttis mitu tunnikest aegaja kiirendus kiirus jne korras aga põõrded soojalt liiga kõrged.. või noh jäävad peale ning hoo saab vaid pidurdades maha..tundud, et saab kütet liiga palju peale ning homme üritan selle ära fikseerida.. aga see õliotsa kohta niipalju, et see ei aidanud midagi kuid jätsin selle suletuks...

Küünal tahmub sul selle pärast, et paned liiga palju õli ilmselt. Kui pöörded peale jäävad on sul tühikäik liiga kõrge või siis tõmbab lisaõhku. Ma soovitan....vii oma roller mõne spetsialisti kätte, enne kui on liiga hilja.
saaw
Tean Tean, et düüse tuleb kah proovida ja kas sa tahad õelda et mul on lahja segu... vaevalt.. mul on koonus ja 110 düüs, igat pidi on proovitud ja praegu tundub, et saab asja paika... täna tuleb nati nõelaastet tõsta ja tühikäik paika panna..
Yamaha Neo's 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.