5 Silindrit koos ning ühtemoodi! → rgr
rgr
Kui ma saan asjast samamoodi aru nagu Raul siis asi on selline nagu seletan allpool...
Tänas siis sai silinder korda tehtud ning kokku pandud ning ka korraks käima ja jõud ning muu oli kõik olemas... niisiis lõpetasin töö tulin arvuti taha ja vaatasin, et Raul olevat vist probleemist aru saanud, aga ei saanud teda telefoni teel kätte ning hakkasin ise lugema. Lugu siis selline, et minul ja Maniakil jooksis kohe kindlasti sellepärast kokku, et me hakkasime pärast uue silindri peale panemist segama õli bensiini sisse ning ei kasutanud enam õlipaaki, aga ei mõelnud seda asja korralikult läbi. Nüüd siis karistatud saadud ning probleem peaks olema selline, et õli ummistub bensiinikraani filtri taha ja tuleb vähesel kogusel läbi ning tulemuseks on lahja segu ning mootor jookseb kokku! Rauli puhul ma ei tea kuidas ta õli pani aga silveril jooksis sellepärast kokku, et ta ei hooldanud koonust ja liiv pääses silindri kanalitest läbi kolvi vahele.
Aga äkki keegi oskab nüüd õelda, kas bensiini kraani filtri eemaldamisest on kasu ja ei riku mootorit või kuidas probleem lahendada?
Aga üks asi on see veel et mainiakil jooksis esimene silinder kokku kasutades õlipaaki, aga see jooksis siis selle pärast kokku et õlipump ei tööta ju kõrgetel põõretel korralikult ja tekib jälle lahja segu või mis? Ta ei seganud lisaõli paaki peale sissesõitu.
OOOOOja finnaly
Tänas siis sai silinder korda tehtud ning kokku pandud ning ka korraks käima ja jõud ning muu oli kõik olemas... niisiis lõpetasin töö tulin arvuti taha ja vaatasin, et Raul olevat vist probleemist aru saanud, aga ei saanud teda telefoni teel kätte ning hakkasin ise lugema. Lugu siis selline, et minul ja Maniakil jooksis kohe kindlasti sellepärast kokku, et me hakkasime pärast uue silindri peale panemist segama õli bensiini sisse ning ei kasutanud enam õlipaaki, aga ei mõelnud seda asja korralikult läbi. Nüüd siis karistatud saadud ning probleem peaks olema selline, et õli ummistub bensiinikraani filtri taha ja tuleb vähesel kogusel läbi ning tulemuseks on lahja segu ning mootor jookseb kokku! Rauli puhul ma ei tea kuidas ta õli pani aga silveril jooksis sellepärast kokku, et ta ei hooldanud koonust ja liiv pääses silindri kanalitest läbi kolvi vahele.
Aga äkki keegi oskab nüüd õelda, kas bensiini kraani filtri eemaldamisest on kasu ja ei riku mootorit või kuidas probleem lahendada?
Aga üks asi on see veel et mainiakil jooksis esimene silinder kokku kasutades õlipaaki, aga see jooksis siis selle pärast kokku et õlipump ei tööta ju kõrgetel põõretel korralikult ja tekib jälle lahja segu või mis? Ta ei seganud lisaõli paaki peale sissesõitu.
OOOOOja finnaly
Yamaha Neo's 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.