Kompressioon
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kompressioon
kuidas seda mõõdetakse, aprilial pidi ideaalne 9 ja normaalne 8 olema, tahaks teada palju endal ka on, aga ei tea kuidas seda tehakse, ma nii ohmu 

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Asja nimetus on kompressomeeter. Väljanegemine võib neil natuke erineda, kuid tööpõhimõte on üks. http://www.avsk.ee/tdetail.php?de=32703&cat=2196
Kuidas kasutada, sellest oli eelpool juba juttu. leiaksid ka foorumist, kui suvatseksid otsingut kasutada.
Kuidas kasutada, sellest oli eelpool juba juttu. leiaksid ka foorumist, kui suvatseksid otsingut kasutada.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
- Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Mai ei saa aru miks kõik seda kompressiooni nii agaralt mõõta tahavad. Tee proovisõit ja kui liigub siis järelikult on normaalses seisus. Kompressioon ei ole selline asi mis järsku on ja siis pole. Mida see annab sulle kui tead, et sul on kompress mingine 5-6. Kui liigub nagu enne siis pole mõtet midagi vahetada. Kui korralikult ei käivitu ja ei liigu siis aeg rõngad või kolv ära vahetada. 

Compression ratio 7.44:1SFX kirjutas:kohe kindlasti mitte.ken100 kirjutas:näiteks tuttikal yamaha aeroxil on kompresioon 7,44
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... w=techinfo
see siis 50cc aeroxil
-
Teema algataja
ma sõitsin sellega mitu aastat, silindri, kolviga ei teinud midagi. koonusfilter ja sportsumps oli ka peal.. enne mahamüümist mõõtsin komp. ära. ja sepia zz-il on stockis 7hp.sann361 kirjutas:Su sepial sis vast vahetati 10 korda kap.remonti kahats91 kirjutas:mu vana roller (suzuki sepia zz) oli 10a vana ja kompressioon oli 9,5..
aga kui sul 2006a masin, siis seal ei ole mõtet midagi mõõtma hakata.
sõbra aeroxil,mis on 50ccmi stock,mõõdeti eelmine suvi 11 kompressiooniks ja see aasta 8...ken100 kirjutas:Compression ratio 7.44:1SFX kirjutas:kohe kindlasti mitte.ken100 kirjutas:näiteks tuttikal yamaha aeroxil on kompresioon 7,44
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... w=techinfo
see siis 50cc aeroxil
30cccmine Yamaha Aerox
Compression ratio = surveaste ja see ei ole sama mis kompressioon.SFX kirjutas:sõbra aeroxil,mis on 50ccmi stock,mõõdeti eelmine suvi 11 kompressiooniks ja see aasta 8...ken100 kirjutas:Compression ratio 7.44:1SFX kirjutas:kohe kindlasti mitte.ken100 kirjutas:näiteks tuttikal yamaha aeroxil on kompresioon 7,44
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... w=techinfo
see siis 50cc aeroxil

Need on kõik surveastmedH11henri kirjutas:Yamaha yogil on 10.2:1
Yamaha aeroxil r 7.44:1
aprilia sr 50 r 12.1: 1
aprilia sr 50 r factoryl 11.5 : 1


Vot Vot seda et see on surveaste tahtsin järgmisena öelda...et jah surveaste ja kompressioon pole samad...olli kirjutas:Compression ratio = surveaste ja see ei ole sama mis kompressioon.SFX kirjutas:sõbra aeroxil,mis on 50ccmi stock,mõõdeti eelmine suvi 11 kompressiooniks ja see aasta 8...ken100 kirjutas:Compression ratio 7.44:1SFX kirjutas:kohe kindlasti mitte.
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... w=techinfo
see siis 50cc aeroxil
Need on kõik surveastmedH11henri kirjutas:Yamaha yogil on 10.2:1
Yamaha aeroxil r 7.44:1
aprilia sr 50 r 12.1: 1
aprilia sr 50 r factoryl 11.5 : 1![]()
aerox
Teadmiseks siis veel niipalju, et surveaste on arv, mis näitab, mitu korda väheneb silindri ruum kolvi liikumisel alumisest surnud seisust ülemisse. Surveaste on konstantne (muutumatu), ega olene mootori tööreziimist või kuluvusest. Surveastet tähistatakse tihti suhtena.
Kompressioon seevastu on rõhk, mis tekib silindris kolvi liikumisel alumisest surnud seisust ülemisse. Ühikuks on enamasti bar (atmosfäär). Kui mootor on hõre, siis on selge, et silindris ei saa nii suurt rõhku tekkida (rõhu all olev õhk ja kütusesegu pääseb kolvi vahelt karterisse tagasi) ning seetõttu kompressioon on madalam.
Kompressioon seevastu on rõhk, mis tekib silindris kolvi liikumisel alumisest surnud seisust ülemisse. Ühikuks on enamasti bar (atmosfäär). Kui mootor on hõre, siis on selge, et silindris ei saa nii suurt rõhku tekkida (rõhu all olev õhk ja kütusesegu pääseb kolvi vahelt karterisse tagasi) ning seetõttu kompressioon on madalam.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.