Kymco agility 50

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
50ccm

Lugemata postitus Postitas 50ccm »

Selge... ei puutu. Aga Teenendusest öeldi mulle millegi pärast et neil on vajalikud seadmed olemas et sealt see asi ära treida :roll:

Teema algataja
siim61

Lugemata postitus Postitas siim61 »

Saksast saaks tuuning variaatori põhimõtteliselt ca 55 eur-i eest. Nii et sellisel juhul oleks juba mõtekam tuuning variaator osta.

Küsiks siis otsa ka ühe küsimuse, kumb tuuning variaator parem on, kas Malossi "Multivar" või Polini "Speed control"

Teema algataja
50ccm

Lugemata postitus Postitas 50ccm »

MIs varjaatorid Agilityle sobivad üldse?

Teema algataja
Agility 50

Lugemata postitus Postitas Agility 50 »

Kas agilityle on sport sumpasid saadaval? :P

Teema algataja
siim61

Lugemata postitus Postitas siim61 »

Ühel saksa lehel oli agilityle kaks variaatorit Polini "speed control ja Malossi "Multivar", sellepärast ma küsisingi kumb parem.
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

siim61 kirjutas:
Ühel saksa lehel oli agilityle kaks variaatorit Polini "speed control ja Malossi "Multivar", sellepärast ma küsisingi kumb parem.
Malossi Multivar on parem :wink:

Teema algataja
mikulaine

Lugemata postitus Postitas mikulaine »

Muidu kui osta see, on see roller normaalne- hea minek, mõnus 4t hääl, norm. välimus.
Kasutaja avatar

Aksel
Postitusi: 160
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:15
Asukoht: Kärde
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aksel »

Muideks sellel rolleril on originaalis piirajad 30mp/h ~48,27km/h. Ma olen siis enda Agilityga paar korda ikka proovinud ... minu oma läks 53km/h välja. Esialgu siis muidu pean sõitma ~30km/h ... tänaseks on juba 380km sõidetud.(kuue päevaga) :D

Endale roller väga meeldib ... aga piirajatest tahaks siis ikka lahti saada, kui 1000km sõidetud on... :cry:
Muidu kellel on kogemusi ja teeks asja ära võib märku anda. :P
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)

Teema algataja
FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Kuna jutt k2ib kymco agility 50 kümnest ja keegi r22kis selle tuuning variaatorist siis palun , kirjake siia mõni tuunimisleht, kus oleks sellele kymcole midagi müügil ;)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »


Teema algataja
FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Ole sa t2natud mode !!!!!

Teema algataja
FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Mul on veel üks küsimus
Kui palju kaaluvad kymco agility standard rullid ==???

Teema algataja
allesalgaja

Lugemata postitus Postitas allesalgaja »

palju on kiirus kymcol kui ainult piirajad maha võtta ja ülejäänud samaks jätta?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

FireBlade kirjutas:
Mul on veel üks küsimus
Kui palju kaaluvad kymco agility standard rullid ==???
6,5g

Teema algataja
FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Kui ma tahaks et ta kiirendaks paremini siis mis gramm on minimaalne mis seda mootorit ei hakkaks lõhkuma???

Teema algataja
FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Kui kymcol vahetada vario puks ära siis l2heb 60 - 65
Kasutaja avatar

brooker
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Dets 2005, 16:06
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas brooker »

holma kirjutas:
sqanx kirjutas:
meh.. mul keeway focus 50,, mja mina sõitsin 30-40km/h ainult ca 50km.. :D aga nyyd lendab ´55-60 välja :/
Kahju mootorist :( Kas tõesti pole siis niipalju kannatust, et mootor korralikult sisse sõita? :evil: Seda enam, et just CPI mootorid(ju siis ka Focuse) pidavat väga hoolsat sissesõitu tahtma. Seda tahavad tegelikult ka kõik muud mootorid, kellel see sissesõidu km lühem kellel pikem. Reeglina selline mootori ´vägistamine´siiski karmilt kätte maksab.

Mul sõber ei tein CPI sissesõitu ja rolleril võeti piirajad 2000km maha ja roller liikus sama moodi, tehti siis hiljem ka see tuning mida automaailmas saab teha ja rolleri tippkiirus tõusis 60km/h . Kiirendus oli nata parem , nyyd kui oli juba 5000km sõidetud tekkisid imelikud kõlinad sumpasse ja variaatorisse, see on see , kui ei tehta sissesõitu :evil:
Ta sai ka perre teise rolleri kh CPI aga tollel tegi sissesõidu ära ja 1000km peal eemaldati piirajad ja rolleri tippkiirus tõusis 65km/h
Pilt
Kasutaja avatar

Aksel
Postitusi: 160
Liitunud: 23 Apr 2006, 23:15
Asukoht: Kärde
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aksel »

FireBlade kirjutas:
Kui kymcol vahetada vario puks ära siis l2heb 60 - 65
Minul läheb küll peale puksi vahetust ~70km/h.
Kymco Agility 50--->Aprilia SR 50 R (Y)

Teema algataja
FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Kymco agility 50 rullikud kaaluvad 6,5 grammi ... ma tahan et ta kiirendaks paremini nii et panen endale kergemad rullid aga kui mitu grammi/ gramm - võib see kergem olla nii et ta mootorit ei rikuks ???
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

FireBlade kirjutas:
Kymco agility 50 rullikud kaaluvad 6,5 grammi ... ma tahan et ta kiirendaks paremini nii et panen endale kergemad rullid aga kui mitu grammi/ gramm - võib see kergem olla nii et ta mootorit ei rikuks ???
Proovisin 5 grammistega. Minuarust liiga pöördesse läks. Jätsin siis kolm originaali sisse pluss kolm 5 grammist.

Teema algataja
FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

paari n2dalap2rast proovin 5,5 - 6 g ära :P

Teema algataja
Factory92

Lugemata postitus Postitas Factory92 »

Emm kas keegi teab kus asub Agilityl sumpas piiraja mis sealt maha/läbi tuleb puurida?? Ja Karburaatoris nägin kunagi siin foorumis mingeid pilte ka karburaatoris kus oli näidatud et see on piiraja aga enam ei leia? Paluks abi ??
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Factory92 kirjutas:
Emm kas keegi teab kus asub Agilityl sumpas piiraja mis sealt maha/läbi tuleb puurida?? Ja Karburaatoris nägin kunagi siin foorumis mingeid pilte ka karburaatoris kus oli näidatud et see on piiraja aga enam ei leia? Paluks abi ??
Summutis ei ole piirajat. Seal on katalüsaator. Viimase eemaldamine dünaamikale juurde 4t puhul ei anna. Hääle saad vaid valjemaks.
Võta karburaatori peal olev kaas maha(kahe kruviga kinni) ja tsekka selle
siseküljele. Kas on taoline kruvi seal küljes? http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=235 Ilma kruvita pole ka piirajat: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=236 Pildil küll plastikust kaanega karburaatorivariant. Kymco ei pruugi karburaatoris sellist piiramisvarianti kasutada.
Viimati muutis Kirs, 12 Apr 2007, 07:52, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
Factory92

Lugemata postitus Postitas Factory92 »

okei lähen kohe vaatan aga kui see taoline kruvi on siis eemaldan lihtsalt selle ära ja siis piiraja maas? või kuidas?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Factory92 kirjutas:
okei lähen kohe vaatan aga kui see taoline kruvi on siis eemaldan lihtsalt selle ära ja siis piiraja maas? või kuidas?
Karburaatorist küll jahh.

Teema algataja
Factory92

Lugemata postitus Postitas Factory92 »

aga miks mulle pärnus Foralis öeldi et 300 puurime teil sumpast piirajad ära?
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Factory92 kirjutas:
aga miks mulle pärnus Foralis öeldi et 300 puurime teil sumpast piirajad ära?
Las siis puurivad :) Ise samuti kati vahelt välja lõikasin pluss veel ühe vaheseina eemaldasin. Peale tiba valjema hääle(pole muud eriti lootnudki)
pole mina küll aru saanud, et midagi kuskile poole muutunud oleks.
Võibolla pidasin nad silmas leegitoru puurimist? Kahetaktiliste puhul suht levinud leegitoruava vähendav´julla´. Neljataktiliste puhul, pole kuulnud.
Loe ise, et mis ja kus. Tekst on transleeritud saksa keelest, sellepärast osad sõnad saksakeelsed.

The four-stroke engine of Kymco worked satisfactorily since 1996 in the Filly and at present also with the vehicles Agility 50/Agility 50 basic/Vitality 50 4T with success was used.
Starting from summer 2006 also still the Grossradler People S 50 4T associates with it.

The customers are content according to experience nearly with all features: Run-calmly, economically, quietly, no secondary act smoke.
Logically, also these vehicles drive 45km/h as per law only in the European Union, although they could do actually more.

All vehicles are throttled by a Variomatiklaufbuchse with notice, as well as an ignition unit (CDI) with speed limiter, in order to avoid finish turns of the engine in the case of the short, throttled translation.

Tipps for the drivers of Agility 50 basic drivers: With Kymco inadvertently a wrong Variomatiklaufbuchse was also inserted by the use of 10-tariff wheels to short throttle federation. Thereby these vehicles up to 63km/h, despite throttle drive! A Entdrosseln by means of completely open socket will not bring thus any longer much. These vehicles are kastriert compellingly by the dealers before distribution on 45km/h, but determine some dealers, the this give will not do....

Additionally all vehicles are very lean beduest, in order to fulfill the strict exhaust gas values shortly after euro 2 and euro 3.
Here the following is to be considered: The Agility 50 is partly delivered with Mikuni carburetors. This is recognizable from the label MIKUNI or from the discharge screw of the schwimmerkammer, which sits down at the schwimmerkammer. These carburetors can be equipped with main jets from the Kymco Zweitaktern. A nozzle 0,85mm is recommendable with series cylinder.
Agility's with Kymco carburetor (label KYMCO) cannot be reequipped because of another lead of thread of the nozzles in such a manner Diese carburetor recognize one by a discharge screw, which is attainable laterally right at the carburetor from above.
Other nozzles will be available in addition, here soon with us.
News then for this in the update info. .

The secondary air system at the discharge opening does not represent a throttle, it serves only the afterburning burned fuel portions in the exhaust gas and is not NOT achievement-restraining. A throttle in the exhaust is thus missing.

In order to make the four-stroke engines somewhat faster (naturally forbidden), it is advisable to exchange first the Variomatiklaufbuchse (order bar in cybershop ).
Thus the terminal velocity increases depending upon operator's weight on up to 65km/h in the level. Here it is advisable to exchange the standard 6,5g-Rollen for 6,2g-Rollen in order to lose also at upward gradients not too much at achievement. Here at lower numbers of revolutions (upward gradients) the translation is kept somewhat shorter, whereby the engine can turn more highly and longer in its usable achievement volume remains.
The installation of another CDI without speed limiters is not meaningful on use of an unthrottled Variobuchse AND series carburetor, because the engine on the level hardly comes into the range of control and will become so hardly faster.
Consider please!
Only the open CDI to use, can be very harmful, because one can have then the engine merciless overturned and very fast a damage to the engine.

We come to the Radikaltuning, the exchange of the cylinder for capacity increase!!!
The cylinder came 2005 on the market, was however because of the enormous demand sells off immediately and was then eternal in the delivery arrears. We hope that this 2006 become better. We before-ordered sufficiently and already supplies received.
Now to the change:
A condition for this is naturally for the optimal Lesitungsentfaltung first times the distance series throttles (Variobuchse and CDI ) and the installation of the main jet with min 0.85 mm. If necessary exchange the nozzle or the original nozzle suitably ream. This improves the natural cooling of the engine and is not not too fat with 80ccm.

In addition, one knows the kit with Variobuchse and CDI with speed limiter
drive. Further down for this.

The change is by far more complex than with the Zweitakter, but only for to some extent experienced nut runners nevertheless one thing of approx. 2Stunden.
That is because of it that one cannot cultivate the cylinder head simply ab-und again, but also the tax times of the valves correct to adjust must, because one causes a damage to the engine otherwise completely fast with the first starting attempt!!!

The performance increase obtained thereby is enormous (if one this word in this capacity class times to use may)!!!
The scooter pulls immediately cleanly through on 60 and more, one must hold back itself not to drive directly full power. Few mm gas are sufficient with 60km/h, in order to hold the speed. We go even so far that one should bring the cylinder in with open Variobuchse, but with throttled CDI (500km with max 50-60km/h are already meaningful), in order to avoid an unintentional finish turns.

In the case of use with series throttles one has likewise an insanity suit, which does not run scooters however faster than permitted!
For under you, those it more around suit and less around speed
, is this goes a very meaningful Tuningmassnahme, because she draws hardly the attention of the police on itself (one is not faster than permitted...).

Now also the change is recompenced on easier Variorollen with a clearly improved suit, not only easily, but pleasantly noticeably.
If one wants still more, now also the installation of a harder counter-pressure feather/spring on the rear wheels is worthwhile itself, in order to keep the engine longer high Drehazhlen. Tuepfelchen on the I is then still the installation of another clutch with adjustable Federchen (Polini 2g Evo), however is sufficient the in series installed Federchen, the provided Austauschfederchen is unnecessary at the numbers of revolutions of the Viertakters here.

Thus one can keep up with acceleration problem-free with each open Zweitakter, the terminal velocity amounts to completely openly from us measured 75km/h (genuine! ), without damaging the engine, because at still higher speeds (those quite in it are) overturn the engine and valves and piston can then collide, because the valve springs do not withdraw any longer sufficiently fast the valves. A damage to the engine is in such a way pre-programmed.

Perhaps Tuningfanatiker interests it that the Agility basic has a longer transmission than the normal Agility and the Vitality50 4T because of its 10-tariff wheels. The change is thus quite possible (10-tariff transmissions on 12-Zoll-Motor), but it destroys a large part of acceleration with installation of another cylinder, also in resuming measures at clutch and Variomatik. The change is thus not recommended.

There is in the meantime also a sport exhaust WITHOUT EBE for this engine. It is sends chromium-plated, but somewhat louder than the original and pleases each police patrol removed far... Particularly on use of the large cylinder is in the lower speed range somewhat more torques (thus better suit) present, but as said: NO EBE!!!
Interesting about exhaust: The series exhaust does not become louder after installation 80's kits! One drives thus further quietly by the area.

About carburetor and air cleaner: Leave it everything in such a way, like it orignal is, with exception of the Beduesung. No sport air cleaner, no holes in the air cleaner box. It brings all nothing and makes only loud and remarkable. Apart from it the engine can lose thereby quite dangerously abmagern, therefore achievement and take damage. Thus: Let it be!
Consumption with kits and larger nozzle is by the way only approx. to 0,5L/100km more highly than with the original. That is quite painable.

Teema algataja
Factory92

Lugemata postitus Postitas Factory92 »

Okei. Igatahes keerasin sadula pealt ära ja vaatasgi minu poole mingi kaas 2 kruviga kinni. Aga neid kruve ma lahti ei jõudnud keerata :shock: ja päris ära lõhkuda ka ei tahtnud. Nii siis keerasingi sadula tagasi

Siin sumpast paar pilti ja kas see punasega ei ole piiraja v? Et maha keevitada või midagi. Kui selle kruvi lahti tegin siis tuli ainult teistsugune hääl. :

www.album.ee/factory92
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Factory92 kirjutas:

Siin sumpast paar pilti ja kas see punasega ei ole piiraja v? Et maha keevitada või midagi. Kui selle kruvi lahti tegin siis tuli ainult teistsugune hääl. :

www.album.ee/factory92
Miks sa ei lugenud läbi linke, mis ma sulle ette viskasin, kui uue teema tegid? Seal ju selgelt kirjutatud, et mis too võiks olla ja mis ta ei ole.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... egr#143685

Teema algataja
Factory92

Lugemata postitus Postitas Factory92 »

holma kirjutas:
Factory92 kirjutas:

Siin sumpast paar pilti ja kas see punasega ei ole piiraja v? Et maha keevitada või midagi. Kui selle kruvi lahti tegin siis tuli ainult teistsugune hääl. :

www.album.ee/factory92
Miks sa ei lugenud läbi linke, mis ma sulle ette viskasin, kui uue teema tegid? Seal ju selgelt kirjutatud, et mis too võiks olla ja mis ta ei ole.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... egr#143685
Kle sorry, aga seda linki sa mulle ei andnud ennem.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”