Ringrada harrastajatele 29.juuli Pärnu ringrajal!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Ringrada harrastajatele 29.juuli Pärnu ringrajal!
29. juuli 2006.a. Pärnu ringrajal EST-RING
ÜLDKORRALDUS
1. Treeninglaagri organiseerib ja viib läbi AMÜK „SLIK“.
Kontaktisik: Rainer Riidamets (tel. 52 54 440)
2. Treeninglaagri vanemkohtunik - Enn Leesment
sekretär - Irene Vaino
sõidukoolitust veab Aivar Osa
EESMÄRK
1. Anda võimalus sõita motoringrajal ühes sinna kehtestatud reeglistikega nendel kellel harilikult selline võimalus puudub,
2. Propageerida motosporti.
OSAVÕTJAD
1. Osa võivad võtta kõik täisealised vaimselt ja füüsiliselt terved motospordihuvilised, noortele on nõutav registreerija klubi ja lapsevanema nõusolek,
2. Registreerimisel sõlmitakse korraldaja ja osavõtja vahel omavastutuslepingud,
3. Kõigil osavõtjatel on kohustus osaleda võistlejate koosolekutel ja läbida tehniline kontroll,
4. Osavõtutasu on 300.- krooni mis tasutakse registreerimisel kohapeal.
LÄBIVIIMINE
1. Sõidud toimuvad EST-RING väikesel ja suurel rajaosal,
2. Treeningsõitudel jagatakse osavõtjad gruppidesse vastavalt oskuste tasemele,
3. Kvalifikatsioon- ja võistlussõitudes jagatakse osalejad klassidesse vastavalt oskuste tasemele ja võistlusratta kubatuurile.
AJAKAVA
08.00- Registreerimise ja tehnilise kontrolli algus (ringrajal)
09.00-09.50 Koosolek-seminar osalejatele (C klassidele kohustuslik)
10.00 Sõidukoolituse ja treeningsõitude algus väikesel rajaosal
Sõit päripäeva
10.30-10.45 Mootorrattad (C-600+C-1200) sõiduõpetajaga
Sõit vastupäeva
10.50-11.05 Mootorrattad (B klass)
11.05-11.20 Mootorrattad (C-600+C-1200) sõiduõpetajaga
Sõidukoolituse algus suurel rajal
11.35-11.50 Mootorrattad (B klass)
11.55-12.10 Mootorrattad (C-600+C-1200) sõiduõpetajaga
12.00-13.00 LÕUNA
13.05-13.20 Võistlejate koosolek
13.30-13.40 Warm up + kvalifikatsioon (B klass)
13.45- Warm up + kvalifikatsioon (C-600+C-1200)
14.15-14.30 Võistlejate koosolek
14.45 Võistlusstart C-600
15.10 Võistlusstart C-1200
15.35 Võistlusstart B klass
16.00-16.30 Parimate autasustamine, võistluse lõpetamine
16.00 Sõitude algus väikesel rajal (Hondaklubi autod)
Ajakavas võib esineda muudatusi (ilmastik, osalejate arv jms olud)
Lisa 1.
VÕISTLUSKLASSID (mootorrattad)
1. Osalejate jaotus
B-klass: osalejad kellel on olnud viimase 3-me aasta jooksul roadracing litsents.
C-klass: osalejad kellel ei ole olnud roadracing litsentsi viimased 3 aastat.
C-klassi sõitjale võidakse teha ettepanek üleminekuks B-klassi (otsustab vanemkohtunik).
2. Võistlusrataste jaotus
Kuni 600cc (kaasa arvatud) ja üle 600cc. Kubatuuri arvu märgib registreerimislehele tehniline ülevaataja.
3. Klasside jaotus
B-600 + B-1200 ja C-600 + C-1200. Klasside lahutamist kubatuuri järgi kaalutakse juhul kui osalejaid klassi kohta on rohkem kui 15. Otsustab vanemkohtunik.
REGISTREERIMINE
Osaleja esitab mandaadis pildiga dokumendi ja tasub osalustasu 300.- krooni ning sõlmib omavastutuslepingu. Osalejale väljastatakse kontroll-leht ja võistlusnumber (kui võistlejal number puudub). Osaleja läbib meditsiinilise kontrolli ja võistlusrattaga tehnilise kontrolli ning esitab täidetud kontroll-lehe stardikohtunikule. Osalustasu tagastamisele ei kuulu.
KOOSOLEK-SEMINAR
Kohustuslik C-klassile
Käsitletakse teemasi: ohutustehnika, käitumine boksialal ja rajal, lipud ja märguanded.
TEHNILISED NÕUDED
Ümberehitused, modifikatsioonid ja aftermarket osad on lubatud. Lisaks on lubatud: a) alaosast avatud gondlid ja gondlite puudumine b) täite-, tühjenduskorkide ja õlifiltri stoprdamata jätmine
c) „uime“ (kaitse tagumise ketiratta ees) puudumine d) jätta eemaldamata registrinumber.
Lubatud on kasutada igasugusest materjalist motosõiduvarustust.
Tehniliselt mittekorras sõidukeid rajale ei lubata.
TREENINGSÕIDUD, KVALIFIKATSIOON JA VÕISTLUS
1. Osaleja lubatakse ajakavas etteantud aegadel rajale alles pärast kõikide registreerimistoimingute nõuetekohast täitmist.
2. Treeningsõidud väikesel rajal klasside kaupa (C ja B). I sõit päripäeva, II sõit vastupäeva. Sõit lõpetatakse finishilipu märguandega misjärel võib sõita lisaks ühe täisringi mootori jahutamiseks.
3. Lõuna ajal toimuval kohtunike nõupidamisel otsustatakse klasside lahutamine ja sellest antakse võistlejatele teada vahetult enne kvalifikatsioonisõitu toimuval võistlejate koosolekul (ajakavas kell 13.05-13.20).
4. Kvalifikatsioonisõidud toimuvad iga klass eraldi 10 minuti kaupa. Arvestatakse kohaparemust. Võistlusklass jagatakse gruppidesse loosi alusel. Grupp stardib üheaegselt ja sõidab ühe täisringi. Gruppide sõidu võitjad saavad võistluse stardis koha esireas, teise koha saavutanud teises reas jne. Gruppide arvu järgi saadakse ka võistlejate arv stardirea kohta. Sõit lõpetatakse finishilipu märguandega.
5. Võistlusstartidele eelneb võistlejate koosolek kus selgitatakse osalejatele nende stardikohad. Iga klassi võistlusstardile eelneb warm up (soojendusring), mille stardid antakse ridade kaupa kahe punase lipu langetamise märguandega. Võistluse stardid annab stardikohtunik lipu märguandega kus lippu tõstetakse 4 sekundit, hoitakse üleval 1 sekund ja langetamine on stardi märguandeks. Võistlussõidus valestardi teinud võistlejat karistatakse tema finisheerumisjärjekord + 1 koht. Võistlusdistants on 10 ringi loetuna sõidu liidrist. Sõit lõpetatakse finishilipu märguandega misjärel võib sõita lisaks ühe täisringi mootori jahutamiseks.
6. Iga mootorrataste klassi kolme parimat autasustatakse AMÜK „Slik“ karikaga.
PROTESTID
1. Proteste saab anda kuni 15 minutit pärast vastava klassi finishit. Protest esitatakse kirjalikult võistluse vanemkohtunikule.
2. Protestida saab kaasvõistleja käitumisest tuleneva.
3. Protestida ei saa: a) kohtunike otsuseid b) võistlusrataste ebavõrdsest kondinsioonist tulenevat.
Mati Põlluste
5512336
matipolluste@hot.ee
küsimus
siiaamaani nii olnud, et siis kogenud sõitja sõidab ees ja näitab trajektoori ette ja teised sõidavad järel --- kogu lugu. Ei maksa liiga palju oodata, ei viitsi sind keegi seal pikalt õpetada. Aga lippude järgimine jms asi peaks ikka selgeks tehtama.Tihver kirjutas:Kas keegi Tallinnast või lähiümbrusest laupäeva hommikul ka startida kavatseb? Ühineks hea meelega ja teeks ka oma esimese rinkatreeningu.
Kas keegi oskab öelda kuidas näeb välja sõit sõiduõpetajaga? Mind nagu eelkõige see huvitabki, et õppida õiget sõidutehnikat rajal.

Kui midagi ootamatut ei juhtu, kavatsen kell 07:00 Laagri Statoilist startida.Tihver kirjutas:Kas keegi Tallinnast või lähiümbrusest laupäeva hommikul ka startida kavatseb? Ühineks hea meelega ja teeks ka oma esimese rinkatreeningu.
manager2 anna teada kui plaanid muutuvad, kui ei kohtume kell 7 laagri statoilis.manager2 kirjutas:Kui midagi ootamatut ei juhtu, kavatsen kell 07:00 Laagri Statoilist startida.Tihver kirjutas:Kas keegi Tallinnast või lähiümbrusest laupäeva hommikul ka startida kavatseb? Ühineks hea meelega ja teeks ka oma esimese rinkatreeningu.
Lepiks siis kokku, et Tallinnas on koht Laagri statoil ja start kell 7:..?manager2 kirjutas:Kui midagi ootamatut ei juhtu, kavatsen kell 07:00 Laagri Statoilist startida.Tihver kirjutas:Kas keegi Tallinnast või lähiümbrusest laupäeva hommikul ka startida kavatseb? Ühineks hea meelega ja teeks ka oma esimese rinkatreeningu.

Ise hetkel veel 100% ei luba, kuna väga raske on ennast motiveerida vabal päeval nii vara tõusma..

-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
peavad läbima instruktaazi kl.09.00-10.00
mis puudutab muutlikku ilma siis Sauga rajal on vihmasadu suht haruldane nähtus... see on asi mille pärast väga muretsema ei pea - võimalik nihutada ajakava jne...
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:


Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Show eest vastutas Kiku (kes pärisnime teab, andke teada

.
HeitiKender kirjutas:väga lahe oli vaadata kuidas järelkasvu tuleb B ja C klassi ning kuidas kõik pingutavad ja õpivad, et paremini sõita. Võistlussõidud olid ehk isegi hea, et väikesel rajal, see andis võimaluse ukerdada seal aeglases tagasipöördes ning oli päris palju lähivõitlust, katmist ja erinevaid trajektoore.
Show eest vastutas Kiku (kes pärisnime teab, andke teada) kes oma kahetaktilisega möödus supersport ja superbike pillidest nii seest kui väljast, vahel võttes lausa kahekaupa neid kurvis. Hoog oli nii suur, et paar korda läks ka vähe pikaks aga siis tuli jälle rajale tagasi ning uhas edasi.
Kristjan Sepa!
soojenduste ajal võttis küll juba hetkeks kahtlema, et kas tõesti... (seda siis, kui C klassi sõidu ajal kolm osalejat samas kurvis rajalt lahkus), aga nii kvalifikatsioon kui ka sõit ise - paremat päikest ei oleks osanud sellise sombuse hommiku järel tõesti tahta.
Võistlus ise superlahe nagu alati. Peaasi, et sel hooajal veel jõuaks teha...
Väikesed apsud (nagu suure raja konflikt maanteeametiga seekord) kuuluvad asja juurde.
tänud nagu alati korraldajatele.
... ja peaaegu oleks unustanud






P.S. su tsikkel seisab rajal sõidu lõpuni küll...

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.