Aprilia sr50 racingu läbisõit
Moderaator: Moded
Aprilia sr50 racingu läbisõit
Tere, Kas tasub osta 2003 aasta 11000-dese läbisõiduga ülal nimetatud rollerit, mis on väidetavalt hästi hoitud. Või hakkab ta juba kohviks muutuma?
Otsingust midagi ei leidnud.
Otsingust midagi ei leidnud.
Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
aprilia on vastupidav ja normaalne. kuulub ju piaggio kontserni.
endal samuti piaggio, kohe on 13000 ees.
kui selle ajaga tõesti mitte midaig pole vahetatud siis kindlasti vaata üle rullikud ja rihm . need peavad ikka päris kulunud olema. ülejäänd mootoriosad peaks normaalse kasutamise juures hästi säilind olema.
endal on 13000 jooksul katki läinud mõned asjad ikka aga kõik on kas enda süül või avarii. (peeglid , esipiduripump, gaasitross, gondlid) või siis välja vahetatud sest kulunud või lihtsalt paremad jupid ostetud (rullikud, rihm, survevedru, küünal, sidurivedrud, suurem düüs, sumps, variaator).
see üldlevinud arvamus, et üle 10K läbisõiduga roller on samahea kui surnud võib sinna pimedasse kohta minna tõesti (hiinakate kohta ei oska öelda, nagu näha siis need lagunevad juba esimesest nädalast alates).
endal samuti piaggio, kohe on 13000 ees.
kui selle ajaga tõesti mitte midaig pole vahetatud siis kindlasti vaata üle rullikud ja rihm . need peavad ikka päris kulunud olema. ülejäänd mootoriosad peaks normaalse kasutamise juures hästi säilind olema.
endal on 13000 jooksul katki läinud mõned asjad ikka aga kõik on kas enda süül või avarii. (peeglid , esipiduripump, gaasitross, gondlid) või siis välja vahetatud sest kulunud või lihtsalt paremad jupid ostetud (rullikud, rihm, survevedru, küünal, sidurivedrud, suurem düüs, sumps, variaator).
see üldlevinud arvamus, et üle 10K läbisõiduga roller on samahea kui surnud võib sinna pimedasse kohta minna tõesti (hiinakate kohta ei oska öelda, nagu näha siis need lagunevad juba esimesest nädalast alates).
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Re: Aprilia sr50 racingu läbisõit
mõõda kompressioon ära. nii ei saa midagi öelda. kui see selle aja jooksul 3 korda on kokku jooksnud, siis võivad silindri sisepinnad suhteliselt halvas seisus. Muidugi rääkimata kolvist ja rõngastest mis esmasena kuluvad. Kui ikka unustad õli sisse panna, ega see siis ilusti ei lõppe. küll aga võid heal korral rolleri veel käima saada ja maha müüa.3m kirjutas:Tere, Kas tasub osta 2003 aasta 11000-dese läbisõiduga ülal nimetatud rollerit, mis on väidetavalt hästi hoitud. Või hakkab ta juba kohviks muutuma?
Otsingust midagi ei leidnud.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Väita, et asja hästi hoitud võib igaüks. Pead ise nägema ikka. Selline läbisõit ei ole mingi näitaja...teatud juhtudel muidugi. Tehaseseades masina puhul näiteks. Kui aga juba mootorit võimsamaks-kiiremaks upitatud...eks see resurss siis ikka kiirelt väheneb.
Ise igatahes üritaksin viimastest hoiduda.
Ise igatahes üritaksin viimastest hoiduda.
Aprilia on ikka suht vastupidavate juppidega ja usun, et 11000km pole veel pooltki seda mida ta läbiks veel (juhul kui ikka õli ka vahetatud on jne).
Olen kiskunud lahti vana kerega arpilia millel oli ls. ~10000km ja peaks mainima, et rullid ei olnud väga kandilised kuigi nendega oli sõidetud kusagil 10000km
OT: AP-motost öeldi mulle muidu nii, et rihm ja rullid vahetatakse 10000km hoolduses.
Mina soovitaks osta kui hea hinnaga saad!
Olen kiskunud lahti vana kerega arpilia millel oli ls. ~10000km ja peaks mainima, et rullid ei olnud väga kandilised kuigi nendega oli sõidetud kusagil 10000km

OT: AP-motost öeldi mulle muidu nii, et rihm ja rullid vahetatakse 10000km hoolduses.
Mina soovitaks osta kui hea hinnaga saad!
loll jutt suhu tagasi! sõbra 2004a sr50 racingul on samamoodi 11k ees ja vend on ainult 1 korra vario kaane maha keeranud et multivar peale panna(jättis vanad rullid sisse) ja nüüd nädal tagasi võtsime vario lahti...rihm ja rullid olid nagu tutikad...mitte ühtegi kanti polnud sees ega isegi ühtegi kirja polnud kulunud sealt...kogu nipp seal asjas on see et tal on varios topelt jahutus(lisa tuulutusketas + vario kaaneküljes tuulutus ava!)InterFace kirjutas:kui selle ajaga tõesti mitte midaig pole vahetatud siis kindlasti vaata üle rullikud ja rihm . need peavad ikka päris kulunud olema.
no ma ei tea. kui oma stock rullid (stock vario sees) välja võtsin mis ~8500 olid sõitnud siis need olid ikka päris kuubikud.naxitrall kirjutas:loll jutt suhu tagasi! sõbra 2004a sr50 racingul on samamoodi 11k ees ja vend on ainult 1 korra vario kaane maha keeranud et multivar peale panna(jättis vanad rullid sisse) ja nüüd nädal tagasi võtsime vario lahti...rihm ja rullid olid nagu tutikad...mitte ühtegi kanti polnud sees ega isegi ühtegi kirja polnud kulunud sealt...kogu nipp seal asjas on see et tal on varios topelt jahutus(lisa tuulutusketas + vario kaaneküljes tuulutus ava!)
malossi 8,5g sõitsid umbes 2500km (multivari sees) ja needki olid juba natuke kandiliseks läinud
11000 ja tutikad ei saa ju võimalik olla
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
ühelgi aprilia rolleril ei ole 16x13 rulle orig. sees, multivaris käivad 16x13 rullid, kuidas ta sai stock rullid sisse jätta ? 11k sõitnud rihm ja rullid ei saa kuidagi sinu kirjeldusele vastavalt välja näha.naxitrall kirjutas:loll jutt suhu tagasi! sõbra 2004a sr50 racingul on samamoodi 11k ees ja vend on ainult 1 korra vario kaane maha keeranud et multivar peale panna(jättis vanad rullid sisse) ja nüüd nädal tagasi võtsime vario lahti...rihm ja rullid olid nagu tutikad...mitte ühtegi kanti polnud sees ega isegi ühtegi kirja polnud kulunud sealt...kogu nipp seal asjas on see et tal on varios topelt jahutus(lisa tuulutusketas + vario kaaneküljes tuulutus ava!)
Noh, masin peab nii vastu kuidas temaga ümber käiakse. Kui on inimese käes olnud, siis on asi korras, kui aga tüünerlooma käes olnud, kes kogu aeg gaas põhjas sõidab ja kui seisma vaja jääda, siis pidurdab nii et maa must - no sellisel juhul on masinal rullid kandiliseks sõidetud ja malossi kalossid ka vajavad vahetust. Tuunige, tuunige - see vähendab rolleri eluiga. Aga mis see minu asi on, mind see ei sega. AGA EI OLE VAJA TEISTELE SELLIST INFOT JAGADA, ET MINA TUUNIN HIRMSASTI JA KÕIK KANDILINE... BULLSHIT...
rullide pärast see küll ei ole.. see on normaalne, kui ta natuke vibreerib.. rollerit ostes rullide pärast ei pea ültse põdema, need on kõige väiksem probleem ära vahetada (125.-).. kui saad masina kätte, võid ju vario kaane alla vaadata, mis seal toimub3m kirjutas:On seda sõiduga aru ka saada et rullid liialt kulunud on? Kas võib rullides olla et ta hästi väiksel kiirusel jõnksutab ja vibreerib?

no rullid mõjutavad ainult seda, kui kõrgel rihm on.. see ei saa kuidagi vibreeringut tekitadaummy90 kirjutas:jah, kindlasti võib.3m kirjutas:On seda sõiduga aru ka saada et rullid liialt kulunud on? Kas võib rullides olla et ta hästi väiksel kiirusel jõnksutab ja vibreerib?

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.