Rajale sõitma
pacaan kirjutas:uhhh... tundub, et mul läks õnneks, et täna ei saanud perekondlikel põhjustel osaledamanager2 kirjutas:täna oli jah kawadel s.tt päev.
korke kallutas lisaks põlvele kolm korda kiivri vastu maad. kuna selline tegevus on tema jaoks käkitegu, siis kõik ok ja tagasitee uljalt ilma tuledeta nagu vana mees....
Stonefreel läks juba kolmandal ringil seekord natsa pahasti, rangluu kasvab kokku ikka nüüd mõnda aega, seega see hooaeg on vist aia taga...![]()
korke nagu korke ikka aga jagage infot mis stonefreega juhtus?![]()
kuigi jah - tema ratast proovides tundus lenks LIIGA kerge ja vedrustus natuke liiga pehme (juhul kui ta sellise seadega Aravetel sõitis...)
tunnen kaasa stonefree, enneaegselt lõppenud hooaja pärast...
Krt, ma ei tea siiamaani ise täpselt mis juhtus, kõik käis nii kiiresti

Kõik algas sellest, et tulin kurvist välja ja keerasin gaasi. Tsikkel oli juba püsti aga powerit kohe taha ei tulnud. Ja kui tuli siis viskas nii (kusjuures sõitsin enda mäletamist mööda 2 käiguga!) et tagaratas tahtis alt ära minna. Arvan, et jõudsin veel korraks gaasi maha keerat(viga muidugi) ja raskus läks esiotsale tagasi, paraku ilmselt vedrustus seda ei seedinud ja esiots läks alt ära.
Kokkuvõttes arvan, et põhjuseks oli
1. Ninja järsk gaasikontroll, keerad sujuvalt aga tuleb ikka nõksudena
2. s**t tagarehv(olin 2 ringi juba sõitnud, pidanuks soe olema), rehv oli ca 1k sõitnud, vähe kulunud. Ei osta ma enam BT014, varemgi slaidimist olnud

3. s**t vedrustus, nagu pacaan ütles: liiga pehme rinka jaoks.
4. Sõiduviga, lasksin gaasi maha
Võimalik, et rooliamort oleks ühtteist päästnud.
Igatahes supertänud Krissule kes mu enda emaliku hoole alla võttis (:D ) ja Paide haiglasse viis ja tagasi tõi



Aga hooaeg ei ole läbi, kui vaja tuleb esipidur vasakule ümber tõsta ja gaasi saab teha jalaga reguleeritavaks.


Aga ma mõtlen, et suure ninjaga, vähemalt tavalistes seadistuses, ma enam rajal sõita ei taha ...
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.