malossi 70 ccm sport?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

no t*** see ongi vesijahutus ju, uuri läöhemalt, paneprillid ette ja näed et see on vesijahutusele krad ****, ise ei vaatagi :S
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

OI sa oled loll. Ise ütlesid,et oleneb mis sr sul on, ma olen 99% kindel,et sa lugesid tema eelmise teema läbi, seal oli Täpselt õeldud, mis sr tal on.
Ja kas on ültse olemas õhkjahutusega sr-e?

ufoplast
Postitusi: 77
Liitunud: 10 Sept 2005, 07:54
Asukoht: Põlva/BMW F650

Lugemata postitus Postitas ufoplast »

Muidugi on

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Okey, ma pole ühtki näind, aga loomulikult ei taha ma õelda,et kui mjina pole nänd,siis pole olemas. Aprilia.ee kodulehel polnud ka kumbi sr õhkjahutusega.
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

uuemad peaks kõik vesijahutusega olema.
Aga sr50 on tehtud ka õhkjahutusega. Selle järgi tunneb ära et vesijahutusel on ees suuremad õhu avad.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

kradi jobu kobra, ytlesingi mis sr sul on, vaatasin kõikidele sridele mopshopis pole seda malossi 70 sporti, loe teks läbi jumala tropp ikka, annab olla .S
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Sportväntvõlli eelis on ka selles, et ta vähendab karteri mahutavust, sellega surveaste tõuseb. Ta on ju tervelt ümar, tavaline on aga ekstsentrik.

Peaks nii ju olema või eksin?

Igaljuhul sellele jutule mis "aeroxi" stock sportväntvõllist eelpool käis. võib kohe tule otsa pista..
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas ats91 »

KubsiK kirjutas:
kysimus siis selline, kui ma ostan endale selle mootor kiti, kas siis peab karpa ja väntvõlli ära vahetama?? ise arvan et ei pea, piisab dyysist ja väntvõlli laagrist, aga mõned sõbrad räägivad et peab ikka suurema karpa ostama, ja väntvõlli peaks kh mingi tuuningu ostma.

mis te arvate?+ kas stock väntvõll ei pea vastu ve?
Väntvõll on rauast, sellega ei juhtu midagi.. Ja karpat ei ole ka ilmtingimata vaja vahetada, orig. karpaga ei käi ta sul lihtsalt täisvõimsusel edasi..
Kasutaja avatar

rallypoiss
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
Asukoht: tallinn

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas rallypoiss »

ats91 kirjutas:
Väntvõll on rauast, sellega ei juhtu midagi.. Ja karpat ei ole ka ilmtingimata vaja vahetada, orig. karpaga ei käi ta sul lihtsalt täisvõimsusel edasi..
Stock väntvöll lendab tükkideks korraliku 70 kolbi all tavaliselt peale umbes 2000 kildist läbisöitu.Asi lihtsalt on nii ja pole mötet vaielda PUNKT

ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

ats91 kirjutas:
KubsiK kirjutas:
kysimus siis selline, kui ma ostan endale selle mootor kiti, kas siis peab karpa ja väntvõlli ära vahetama?? ise arvan et ei pea, piisab dyysist ja väntvõlli laagrist, aga mõned sõbrad räägivad et peab ikka suurema karpa ostama, ja väntvõlli peaks kh mingi tuuningu ostma.

mis te arvate?+ kas stock väntvõll ei pea vastu ve?
Väntvõll on rauast, sellega ei juhtu midagi.. Ja karpat ei ole ka ilmtingimata vaja vahetada, orig. karpaga ei käi ta sul lihtsalt täisvõimsusel edasi..
ma ei tahaks uskuda et rauast. ma pakuks, et mõni sulam ehk. ma arvan, et sa mõtlesid seda, et väntvõll on metallist. sinu jutu järgi arvates ei tohiks ka silinder, kolb ja rõngad kuluda. :roll: kusjuures isegi ''rauast'' asjad kuluvad :wink:
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas ats91 »

rallypoiss kirjutas:
ats91 kirjutas:
Väntvõll on rauast, sellega ei juhtu midagi.. Ja karpat ei ole ka ilmtingimata vaja vahetada, orig. karpaga ei käi ta sul lihtsalt täisvõimsusel edasi..
Stock väntvöll lendab tükkideks korraliku 70 kolbi all tavaliselt peale umbes 2000 kildist läbisöitu.Asi lihtsalt on nii ja pole mötet vaielda PUNKT
Mitmel mootoril ta sul tükkideks on lennanud ? :D 14 000rpm kannatab stock ära.. päris kõva mootor peab olema, et stock väntvõll puruks lasta :D ja kui lähebki mootor nii karmilt pöördesse, siis ta lendaks kohe puruks.. mitte 2000km pärast :D Polini või Malossi 70ccm sport on mingi 8-9hj ainult.. stock aprilia sr 50 r-il on ka 8hj :lol:
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas ats91 »

ummy90 kirjutas:
ma ei tahaks uskuda et rauast. ma pakuks, et mõni sulam ehk. ma arvan, et sa mõtlesid seda, et väntvõll on metallist. sinu jutu järgi arvates ei tohiks ka silinder, kolb ja rõngad kuluda. :roll: kusjuures isegi ''rauast'' asjad kuluvad :wink:
No väntvõll jookseb laagrite peal ju :wack:

ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

originaal väntvõll lihtsalt annab otsad. see ei ole mõeldud töötama nii kõrgetel pööretel kui 70ccm lahendus tavaliselt läheb.
mida sa sellega tahtsid öelda:
No väntvõll jookseb laagrite peal ju
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas ats91 »

ummy90 kirjutas:
originaal väntvõll lihtsalt annab otsad. see ei ole mõeldud töötama nii kõrgetel pööretel kui 70ccm lahendus tavaliselt läheb.
mida sa sellega tahtsid öelda:
No väntvõll jookseb laagrite peal ju
Ei, sa lihtsalt ütlesid, et ka rauast asjad kuluvad.. kuluvad muidugi.. aga väntvõll ei hõõru otseselt ju kuhugile vastu, et ta kuluma peaks.. väntvõlli laagrid kuluvad.. silindri ja kolviga ei saa ültse võrrelda :D.. Ja mis mõttes ta otsad annab, mis taga täpsemalt juhtub siis, murdub pooleks, lendab kildudeks ? räägi lähemalt :)
Kasutaja avatar

Gert250
Postitusi: 217
Liitunud: 05 Juul 2005, 13:42
Asukoht: elva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Gert250 »

olen oma silmaga näinud orginaal väntvõlli millel oli polini corsa otsas... väntvõllil läks keps poolex :wink:
MBK Nitro 70cc (w)
tuuningjupid odavalt!
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

aga, sissesõidu peaks ju originaal väntvõlliga ära tegema, lihtsalt rullid rasked ja lõdvad vedrud, siis ei tõuse pöörded liiga ylesse ju? aga saab originaaliga natuke sõita kh siis ju.?
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

njah. mina sisklikult ei viitsiks pärast mootorit laiali kakkuda, et väntvõll sinna installeerida, kui võimalus on, pane kohe kõik asjad peale, muidu hakka jälle timmima ja värki. ST see timmimise jutt ei kehti väntvõlli kohta :lol:
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /

burner

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas burner »

ats91 kirjutas:
rallypoiss kirjutas:
ats91 kirjutas:
Väntvõll on rauast, sellega ei juhtu midagi.. Ja karpat ei ole ka ilmtingimata vaja vahetada, orig. karpaga ei käi ta sul lihtsalt täisvõimsusel edasi..
Stock väntvöll lendab tükkideks korraliku 70 kolbi all tavaliselt peale umbes 2000 kildist läbisöitu.Asi lihtsalt on nii ja pole mötet vaielda PUNKT
Mitmel mootoril ta sul tükkideks on lennanud ? :D 14 000rpm kannatab stock ära.. päris kõva mootor peab olema, et stock väntvõll puruks lasta :D ja kui lähebki mootor nii karmilt pöördesse, siis ta lendaks kohe puruks.. mitte 2000km pärast :D Polini või Malossi 70ccm sport on mingi 8-9hj ainult.. stock aprilia sr 50 r-il on ka 8hj :lol:
Oskad äkki öelda, mitu HP võib olla 2001 aasta sr 50 racingul?
(kas on üldse mõtet panna malossi 70cm3 sport või oleks mõtekam mingit teist 70ccm kit´i otsima hakata ?)
mitu hp võib olla malossi MHR replical?
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

burner kirjutas:
ats91 kirjutas:
rallypoiss kirjutas:
ats91 kirjutas:
Väntvõll on rauast, sellega ei juhtu midagi.. Ja karpat ei ole ka ilmtingimata vaja vahetada, orig. karpaga ei käi ta sul lihtsalt täisvõimsusel edasi..
Stock väntvöll lendab tükkideks korraliku 70 kolbi all tavaliselt peale umbes 2000 kildist läbisöitu.Asi lihtsalt on nii ja pole mötet vaielda PUNKT
Mitmel mootoril ta sul tükkideks on lennanud ? :D 14 000rpm kannatab stock ära.. päris kõva mootor peab olema, et stock väntvõll puruks lasta :D ja kui lähebki mootor nii karmilt pöördesse, siis ta lendaks kohe puruks.. mitte 2000km pärast :D Polini või Malossi 70ccm sport on mingi 8-9hj ainult.. stock aprilia sr 50 r-il on ka 8hj :lol:
Oskad äkki öelda, mitu HP võib olla 2001 aasta sr 50 racingul?
(kas on üldse mõtet panna malossi 70cm3 sport või oleks mõtekam mingit teist 70ccm kit´i otsima hakata ?)
mitu hp võib olla malossi MHR replical?
MALOSSI MHR TEAM 2
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas shadows »

Polini Evol on 18-21hj... :roll:
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

Aga nad mõlemad maksavad üle 300 €.
Ma lootsin, et 300 € saab ikka nii silindri, kui väntvõlli.
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

burner kirjutas:
Aga nad mõlemad maksavad üle 300 €.
Ma lootsin, et 300 € saab ikka nii silindri, kui väntvõlli.
Tasub ikka Malossi 70ccm Sporti peale panna, MHR-id ja EVO-d on silindri seest kaetud vasega, neil tuleb kolbi väga tihti vahetada.. ma soovitan malm silindrit.. Malossi 70ccm Sport, Polini 70ccm Sport.. :roll:

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

Eks ma vaatan siis Malossi 70ccm sporti ikka, aga tahtsin lihtsalt teada, kui suur see võimsuse kasv oleks?
Ja äkki räägib mulle keegi, mitu mm on minu sri karpa?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

burner kirjutas:
Eks ma vaatan siis Malossi 70ccm sporti ikka, aga tahtsin lihtsalt teada, kui suur see võimsuse kasv oleks?
Ja äkki räägib mulle keegi, mitu mm on minu sri karpa?
No vanemale Sr-ile peaks ikka võimu kõvasti juurde tulema.. 17,5mm karpa oleks kõige mõtekam ilmselt, osadel sr-idel on 17,5mm karpa kohe peal, aga sõbra sr 50 racing 2002a omal oli 12mm.. aga see on saksast toodud ja passis oli 25km/h.. vb oli sellele mingi eriti väike karpa peale pandud.. võta karpa maha ja mõõda nihikuga see auk ära, mis läheb kollektorisse (kui see auk ikka ümmargune on sul) vb saad ainult õhufiltri eemaldamisel ka mõõdetud selle.. kui sul mingi väike karpa peal, siis ma soovitan dellorto 17,5mm peale panna :wink:

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

Miks mitte 19 mm?
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

burner kirjutas:
Miks mitte 19 mm?
No võid ka 19mm peale panna, kütuse kulu suurem, aga lõppkiirus peaks suurem olema.. muidu scooter-centeris on kirjas: Das Zylinder- Kit kann ohne weiteres mit dem originalen Vergaser gefahren werden, allerdings läst sich das volle Potential des Kits erst mit einem 17,5mm Vergaser ausschöpfen. :roll:

nikeadi

Lugemata postitus Postitas nikeadi »

a mul on üldse 21 mm karpa :?
kütusekulu on ka tohutu, kohe helistan eelmisele omanikule küsin mis värk on..

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

nikeadi kirjutas:
a mul on üldse 21 mm karpa :?
kütusekulu on ka tohutu, kohe helistan eelmisele omanikule küsin mis värk on..
Kui palju see tohutu on?
Mul on Metrakit´i sportsumps ja ega eriti ei usu, et mootoris midagi tehtud on ja kütusekulu on 4-5 liitrit sajale...

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

burner kirjutas:
Eks ma vaatan siis Malossi 70ccm sporti ikka, aga tahtsin lihtsalt teada, kui suur see võimsuse kasv oleks?
Ja äkki räägib mulle keegi, mitu mm on minu sri karpa?
Vaatasin oma karpa peale, et äkki näen sealt mm ära, aga ei näinud , mõõtma ka kohe ei hakanud.
Karpa pealt lugesin välja: KEIHIN pw´s .
Niisiis küsiks, kas Originaalis peaks olema mu sril KEIHINI karbuss peal või on äkki eelmine omanik sinna selle toppind?

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

burner kirjutas:
burner kirjutas:
Eks ma vaatan siis Malossi 70ccm sporti ikka, aga tahtsin lihtsalt teada, kui suur see võimsuse kasv oleks?
Ja äkki räägib mulle keegi, mitu mm on minu sri karpa?
Vaatasin oma karpa peale, et äkki näen sealt mm ära, aga ei näinud , mõõtma ka kohe ei hakanud.
Karpa pealt lugesin välja: KEIHIN pw´s .
Niisiis küsiks, kas Originaalis peaks olema mu sril KEIHINI karbuss peal või on äkki eelmine omanik sinna selle toppind?
Keihini karbuss jah paljudel stockis peal. Peast tean öelda sulle Honda, BGO, Kymco nimesid, neil peaks kõigil olema.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”