Saksamaalt uut mootorratast tooma.
Moderaator: Moded
Sain oma ratta transpordi korraldatud läbi üle Eesti transpordifirma.
Sobiva firma leidsin siit listist:
http://www.abilogistik.com/index.php?op ... &Itemid=59
Muidugi pole see super-hea lahendus, kui võrrelda isetoomisega kus saab üle vaadata ja proovida.
Kui ise järgi minna ei saa tuleb teisiti kauba kvaliteedis veenduda - kõva eeltöö muidugi, küsida pilte kõigist elutähtsatest organitest, uurida ja puurida ratta mineviku ja seisukorra kohta, kas on olemas hooldusraamat?, mitmes omanik on antud müüja? Miks müüb? samuti loeb müüja usaldusväärsus (kui meelsasti ta asjadest räägib) jne...
Kui Saksast ostmine plaanis siis omast kogemusest võin öelda, et paljud sakslased ei vasta mailidele põhimõtteliselt, sest nad ei taha (ei viitsi) miskipärast müüa välismaalasele... või ei oska inglisekeelt, variant on ka see et neil polegi e-maili aadressi (kuigi müügilehel on väli, kust saab müüjale e-maili saata)
Kauplema peab, sest kaubelda saab! Omast kogemusest sain keskmiselt alla 300 EURi, ostetud rattalt sain alla 600 EURi.
Saksamaa on suur ja lai, seega tasub ka vaadata ja võrrelda, kus ratas asub kaartil. Kusagilt "võsast" on transporti raskem (kallim) orgunnida.
Minu ratas oli suht "võsas", maksma läks tansport 4500.- (+km).
Tean, et väheke paremast asukohast toodi 3000.- ga
Ise, üksi toomine (tagasisõit rattaga) on kaks korda kallim, mis ei ole hea eeltöö puhul minuarvates seda väärt (võta parem kallim ratas, kui et see raha transpordialla panna).
Sobiva firma leidsin siit listist:
http://www.abilogistik.com/index.php?op ... &Itemid=59
Muidugi pole see super-hea lahendus, kui võrrelda isetoomisega kus saab üle vaadata ja proovida.
Kui ise järgi minna ei saa tuleb teisiti kauba kvaliteedis veenduda - kõva eeltöö muidugi, küsida pilte kõigist elutähtsatest organitest, uurida ja puurida ratta mineviku ja seisukorra kohta, kas on olemas hooldusraamat?, mitmes omanik on antud müüja? Miks müüb? samuti loeb müüja usaldusväärsus (kui meelsasti ta asjadest räägib) jne...
Kui Saksast ostmine plaanis siis omast kogemusest võin öelda, et paljud sakslased ei vasta mailidele põhimõtteliselt, sest nad ei taha (ei viitsi) miskipärast müüa välismaalasele... või ei oska inglisekeelt, variant on ka see et neil polegi e-maili aadressi (kuigi müügilehel on väli, kust saab müüjale e-maili saata)

Kauplema peab, sest kaubelda saab! Omast kogemusest sain keskmiselt alla 300 EURi, ostetud rattalt sain alla 600 EURi.
Saksamaa on suur ja lai, seega tasub ka vaadata ja võrrelda, kus ratas asub kaartil. Kusagilt "võsast" on transporti raskem (kallim) orgunnida.
Minu ratas oli suht "võsas", maksma läks tansport 4500.- (+km).
Tean, et väheke paremast asukohast toodi 3000.- ga
Ise, üksi toomine (tagasisõit rattaga) on kaks korda kallim, mis ei ole hea eeltöö puhul minuarvates seda väärt (võta parem kallim ratas, kui et see raha transpordialla panna).
Viimati muutis sott, 17 Mai 2006, 01:34, muudetud 2 korda kokku.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Isakese järgmine minek tõenäoliselt 12.05
Aitan vajaduse korral ka ratta leidmisel ja ostmisel.
Aitan vajaduse korral ka ratta leidmisel ja ostmisel.

Ratta toomine
Plaan minna juuli algul, välja pakkuda üks ratta koht , hind kokkuleppel
Info tel.5067186
Info tel.5067186
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.