PALUN KIIRESTI TEIE ABI (õhk pidurites)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
PALUN KIIRESTI TEIE ABI (õhk pidurites)
Õhtu käes hakkasin rollerit kuuri ajama aga tuli meelde, et toas kapi peal on piduri vedelikku DOT 4.
Mina oma napiaruga pidin kohe seda pidurivedelikku vahetama hakkama.
Lasin siis vana vedeliku välja ja ma ei pannudgi tähele, et mahuti oli tühi ja ma pumpasin õhku sisse.
Nagu õeldud siis ma ei ole varem näinudki kuidas vahetatakse seda vedelikku.
Leidsin eile ühest foorumist postituse, et peab all olema mingi voolik ja õli tops siis pumpad niikaua kuni õhk välja tuleb aga samal ajal valad ülevalt peale.
Proovisin seda meetodit aga ei ole sellest kasu.
Näen, et toru otsas (selles otsas mis ma kinnitasin sinna piduri poolsesse otsa) on õli aga see ei voola sinna purkki kus mul on puhas õli sees.
Niisiis on õhk vahel ja ma ei oska seda parandada. Loodan, et keegi saab aidata. Ja veel, kui ma piduri lingi lahti lasen hakkab ta hoopis õli ülesse tõmbama ja tõmbab kogu õhu uuesti sisse mis oli õlipurgi ja pidurite enda vahel.
Ma ei oska midagi teha.
Ette tänades
Mina oma napiaruga pidin kohe seda pidurivedelikku vahetama hakkama.
Lasin siis vana vedeliku välja ja ma ei pannudgi tähele, et mahuti oli tühi ja ma pumpasin õhku sisse.
Nagu õeldud siis ma ei ole varem näinudki kuidas vahetatakse seda vedelikku.
Leidsin eile ühest foorumist postituse, et peab all olema mingi voolik ja õli tops siis pumpad niikaua kuni õhk välja tuleb aga samal ajal valad ülevalt peale.
Proovisin seda meetodit aga ei ole sellest kasu.
Näen, et toru otsas (selles otsas mis ma kinnitasin sinna piduri poolsesse otsa) on õli aga see ei voola sinna purkki kus mul on puhas õli sees.
Niisiis on õhk vahel ja ma ei oska seda parandada. Loodan, et keegi saab aidata. Ja veel, kui ma piduri lingi lahti lasen hakkab ta hoopis õli ülesse tõmbama ja tõmbab kogu õhu uuesti sisse mis oli õlipurgi ja pidurite enda vahel.
Ma ei oska midagi teha.
Ette tänades
Idee ju õige. Seal all pidurisadula juures sul miske kruvi sellien nipliga , mille lahti kruvides ja pidurlinki pumbates hakkab sealt robinal pidurivedelikku voolama. Torka sinna alumisele niplile voolik otsa (hea kui läbipaistesv) ja siis vaat, et ülemises reservuaaris oleks piisavalt vedelikku,et kui pumpad , siis õhk vahele ei satuks. Ja vaikselt muudkui pidurdad ja näed ,kuidas õhumullid jooksevad välja. Eks veidi vedelikku kipub ka kaotsi minema aga eks valad samapalju peale ja ongi korras, kui enam mulle ei tule voolikusse vaid puhas vedelik liigub iga pumpamise korral. Siis kruvid kaaned, punnid ilusti kinni ja peaks klaar olema.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
pidurite õhutamist teha on kõige parem kahekesi. üks pumpab pidurit, teine kükitab sadula juures ja avab - suleb õhutusniplit. üks tallab/surub neli viis korda (kui ikka totaalselt läbi vajub, siis ka rohkem) pidurit kuni pedaal/heebel enam läbi ei vaju ning teine avab nipli, avab nipli, kui pedaal/heebel põhja jõuab suleb nipli. nagu eelpoolkõneleja mainis on hää nipli otsa läbipaistev voolik panna, siis näed ära millal õhumulle enam ei tule. üksinda pumpamisest pole ju kasu, surve kaob tagant ära enne kui alt nipli lahti jõuad keerata.
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
Teema algataja
Tänan teid abi eest.
Sain hakkama. Lõpuks.
Sebisin endale vooliku ja panin tole ahtise nippli küge ning keerasin toru otsa taeva poole (ennem ol suunatud purkki) ja vaikselt pumpasin.
Senikaua kuni mahutis vedelik otsas ja valasin juurde.
Siis kui nägin, et enam mulle ei olnud siis keerasin nipli kinni ja pumpasin veel kuni hakkasin käepideme juures tundma, et juba on naukene survet.
Siis toppisin asjad kähku kokku sest korraks keerasin pilgu ära ja nägin, et ühe nurga peale tuli politsei. Kähku asjad kokku pandud sest ma olin ühe asfaldi platsi peal aga, et sinna saada tuli mul natukene muru peal sõita.
Sõiduaegu juba tundsin natukene survet ja kui uuesti kuskil seisma jäin siis keerasin mahuti kaane maha ja pumpasin piduri linki.
Õhumulle tuli päris palju aga juba oli natukene raskem linki vajutada. Ühtäkki oli surve olemas ja mul tuju hea.
Niiet tänan kõikki kes aitasid!
Consider the case closed!
Sain hakkama. Lõpuks.
Sebisin endale vooliku ja panin tole ahtise nippli küge ning keerasin toru otsa taeva poole (ennem ol suunatud purkki) ja vaikselt pumpasin.
Senikaua kuni mahutis vedelik otsas ja valasin juurde.
Siis kui nägin, et enam mulle ei olnud siis keerasin nipli kinni ja pumpasin veel kuni hakkasin käepideme juures tundma, et juba on naukene survet.
Siis toppisin asjad kähku kokku sest korraks keerasin pilgu ära ja nägin, et ühe nurga peale tuli politsei. Kähku asjad kokku pandud sest ma olin ühe asfaldi platsi peal aga, et sinna saada tuli mul natukene muru peal sõita.
Sõiduaegu juba tundsin natukene survet ja kui uuesti kuskil seisma jäin siis keerasin mahuti kaane maha ja pumpasin piduri linki.
Õhumulle tuli päris palju aga juba oli natukene raskem linki vajutada. Ühtäkki oli surve olemas ja mul tuju hea.
Niiet tänan kõikki kes aitasid!
Consider the case closed!
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.