Suzuki GSX600F vs Suzuki RF600R
Moderaator: Moded
Suzuki GSX600F vs Suzuki RF600R
Soov osta kumbki neist!
Kas kellelgi on kogemust nende ratastega?
Igasugune info mis aitaks valiku tegemist on teretulnud
Ette tänades,
Boymaster
Kas kellelgi on kogemust nende ratastega?
Igasugune info mis aitaks valiku tegemist on teretulnud

Ette tänades,
Boymaster
vastus
tere !!! minul oli eelmine rattas rf600r !!! oli selline suht rahulik rattas , esimeseks rattaks sobib !!!
Ise sõidan hetkel Suzuki gsx 600f 1990 aasta mudeliga. Ratta ise ostsin talvel ja inglise rewiev'de põhjal otsustanuna. Nüüd olen 1,5 kuud sõitnud ja ei ütle ühtegi halba sõna. Piisavalt kiirendust ja tippkiirust. Samas ei rebi kohe kohalt minema, vaid algpööretel suhteliselt rahulik. Hea ratas alustamiseks - mugav manööverdada ja saab ka adrenaliinisõite teha. Seega ise soovitan Suzukit. Samas, lõppvalik tuleb ikkagi endal teha
Edukat otsustamist

Edukat otsustamist

sõidan rf-iga. kuigi tehnilisi omadusi ei oska võrrelda, on rf kindla peale ilusam ja ka ainulaadsem kui see teine variant. see on minu arvamus.
rf 600 r-i kohta:
-mootori poolest täielik bike, jõuan enda omaga enamusele 600-tele (sama vanadele umbes) järele ilma probleemita. loom tuleb välja umbes 4000 rpm pealt.
-sõiduasendi poolest pool-matkaratas, st asend püstisem. sellegipoolest väsitab pikkadel vahemaadel natuke randmeid, keha toetub neile põhiliselt.
-ta on üsna suuuuur! kui lähemalt näed siis saad aru mida mõtlen.
-iste on mõnusalt madalal (ja ka raskuskese), kergem ratast kontrollida, stabiilne.
-ja veelkord - disain ikka päris kena
kuskil öeldi selle kohta kaherattaline Testarossa 
Edu,
Juss
rf 600 r-i kohta:
-mootori poolest täielik bike, jõuan enda omaga enamusele 600-tele (sama vanadele umbes) järele ilma probleemita. loom tuleb välja umbes 4000 rpm pealt.
-sõiduasendi poolest pool-matkaratas, st asend püstisem. sellegipoolest väsitab pikkadel vahemaadel natuke randmeid, keha toetub neile põhiliselt.
-ta on üsna suuuuur! kui lähemalt näed siis saad aru mida mõtlen.
-iste on mõnusalt madalal (ja ka raskuskese), kergem ratast kontrollida, stabiilne.
-ja veelkord - disain ikka päris kena


Edu,
Juss
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 17 Juul 2006, 00:23
- Tsikkel: GSX-R750K3
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Tsau!
Soendan vana teemat natuke üles.
Nimelt plaanis oma suhteid mootoriga kaherattalistega taas üles soojendada, eelmine arm Delta jäi aastate eest maale kuurinurka tolmu koguma.
Olen natuke ringi vaadanud ja kõige muu seast jäi silma Suzuki RF600R, kuna ta jube stiilne on. Tuhnisin netis natuke sõidumugavuse suhtes ka ringi, aga kahjuks eriti positiivseid arvamusi ei olnud:( Vastupidiselt siinsele arvamusele. Tsiteerin natuke:
Nagu ka ra5cal välja tõi, pidi olevat probleeme sõidumugavusega ja võimekusega madalamatel pööretel. Kuna võimekusega nagunii probleeme ei teki, siis küsimus sõidumugavuse kohta: kas see on niivõrd vähe segav, kui räägib ra5cal või tõesti nii dramaatiline, kui viidatud ülevaates:
Aq
Soendan vana teemat natuke üles.
Nimelt plaanis oma suhteid mootoriga kaherattalistega taas üles soojendada, eelmine arm Delta jäi aastate eest maale kuurinurka tolmu koguma.
Olen natuke ringi vaadanud ja kõige muu seast jäi silma Suzuki RF600R, kuna ta jube stiilne on. Tuhnisin netis natuke sõidumugavuse suhtes ka ringi, aga kahjuks eriti positiivseid arvamusi ei olnud:( Vastupidiselt siinsele arvamusele. Tsiteerin natuke:
AllikasThe seating position is very racer-like, replete with painfully low bars and high forward-mounted foot pegs that perch the rider in a painfully canted-forward position. Half an hour on the freeway is too much, and long-distance touring is a masochistic p roposition, at best. Forget about spending any time on the pillion seat, too--it's high, narrow and a pain the backside.
Nagu ka ra5cal välja tõi, pidi olevat probleeme sõidumugavusega ja võimekusega madalamatel pööretel. Kuna võimekusega nagunii probleeme ei teki, siis küsimus sõidumugavuse kohta: kas see on niivõrd vähe segav, kui räägib ra5cal või tõesti nii dramaatiline, kui viidatud ülevaates:
Äkki on keegi veel arvamuse ütlemata jätnud...Half an hour on the freeway is too much, and long-distance touring is a masochistic p roposition, at best.
Aq
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
natsa kobiseks kah siia teemasse...pool aastakest oli mul rf ja minu kaalu ning pikkuse jaoks oli äärmiselt ebamugav masin.Linnas sõita oli suht vastik nii sõiduasendi kui ka mootori poolest mis "normaalselt" töötas alates 4000-5000 tuhandest.Üliraske oli lubatud linna sõidukiirusesse jääda.Maanteel oli asi palju lõbusam:)Tegu puhtal kujul minu isikliku arvamusega.Kiirendus ja teel püsimine oli vägagi ok.
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka 
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Aga kui osta selle:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=148935#148935
On suht mugav ja ikkagi 3.5 sek läheb sajani, maksimum kiirus 240k/h, ilmselt siis turbo peal
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=148935#148935
On suht mugav ja ikkagi 3.5 sek läheb sajani, maksimum kiirus 240k/h, ilmselt siis turbo peal

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.