Harrastaja ringrajasõit + EMV 4.etapp 13-16.juuli Pärnus!!!

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

racerx kirjutas:
Kui nii siis nii. Ma sain kuidagitpidi valesti aru, et mingi sõidupäev lihtsalt ja mul nagu ei tulnud ette ühtegi proffi peale Rohtlaane ja Pärtelpoja või siis väliskülaliste.
Ei mingit irooniat. Küsimus lihtsalt.
Küsimus tuleneb ilmselt ka minu sõnakasutuse "Proff" pärast. Võibolla tõesti ei ole õige kasutada seda väljendit nende puhul, kes sõitmisega elatist ei teeni.
Pidasin, eriti Eesti tingimustes, "Profi" all silmas neid sõitjaid, kes:

1. kasutavad sõiduks ainult selleks otstarbeks valmistatud tehnikat
2. omavad jätkuvalt vastavat võidusõitja litsentsi
3. osalevad regulaarselt EMV või samalaadsetel etappidel.

Sorry, kui nende inimeste proffideks nimetamine häiris. Edaspidi kasutan väljendit "litsentsiga sõitjad". 8)
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Ahh jäta nüüd jant, nimeta kuidas tahad :) Ma lihtsalt unise peaga lugesin ja ei saanud aru mis kamm on, et mis profid jne. et minu arust Eestis nagu kõik oma lõbuks panevad rinkat.
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

kellelgi pilte, videot toimunust?

haan

Lugemata postitus Postitas haan »

Tere kõigile!

Täna hommikul biker.ee-d lugedes mõtlesin küll, et laseks site owneril oma profiili ära kustutada ning unustaks kogu selle bikeri teema üleüldse.
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.

Tahan sügavalt vabandada, et rikkusin eessõitja ratast - ei teinud seda meelega. Slick´iga ratas jäi nagu post ees seisma ja polnud suurt valikut. Tase oli see, et eessõitja ise ei kukkunud (kui ma õieti mäletan).

Tänan kõiki abimehi, eriti Jaanus Karmi, kellelt õnnestus gaasirutskat laenata ning 200km tagasi koju sõita. Ülejäänud pilpad said ise tati ja tahtejõuga rajaääres kokku lapitud.

Sauga väiksel ringil õnnestus eelsõjaaegse CBR-iga nii mõndagi R - pilli seljataga hoida (ja seda mitte ees vingerdades :D ), mis andis uskumatu kogemuse ja elamuse.

Eks siis edaspidi, kui jalg ära paraneb, sõidan edasi Tabasalu (liiva)rajal ja proffidele jalgu ei tiku.

Haan
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Asi ei ole slickis vaid selles ,et muuseomisse kuuluva tsikliga ei ole mõttet rajale ronida.
Ta on liiga raske ja liiga sitad pidurid.

Aga miks sa ei põiganud kõrvale?
haan kirjutas:
. Slick´iga ratas jäi nagu post ees seisma ja polnud suurt valikut. Tase oli see, et eessõitja ise ei kukkunud (kui ma õieti mäletan).


Haan

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

haan

Lugemata postitus Postitas haan »

korke kirjutas:
Aga miks sa ei põiganud kõrvale?
Aga sest, et kõrval oli tsikkel.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

CB500 kirjutas:
haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.
1 Motopaks Tallinn/ GSX1300R, XL1200, TRX 650 14 november (neljapäev), 2002 21:34 1770
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

haan

Lugemata postitus Postitas haan »

417 kirjutas:
CB500 kirjutas:
haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.
1 Motopaks Tallinn/ GSX1300R, XL1200, TRX 650 14 november (neljapäev), 2002 21:34 1770
Jutt käis Kommionust.

Klenovitz

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

Haan......ära põe, tegijal ikka juhtub.....vigadest ikka õpitakse ja ei pea sa nendest proffidest eemale hoidma.......sõida aga rahulikult edasi.....kogemused ja oskused tsiklit kontrollida igas olukorras tulevad ainult harjutades......niiet kõigile rinkavendadele külma närvi algajate suhtes, sest kunagi on kõik algajad olnud :bsmile:
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

CB500 kirjutas:
haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.
Haan ilmselt viitas siin Kommionule, kes sellessamas teemas siin 1000 posti täis sai (mis ei ole ilmselgelt kõige suurem postide arv) ja eelnevalt Haani ebaõnne ja selle tagajärgi kõige teravamalt kritiseeris. Samuti oli Kommionu see, kellel raplas halvasti läks. Loodetavasti on käega ikka kõik korras...

mis seal salata. Rajal juhtub kõigil. Loodetavasti ei lähe siin pikemaks materdamiseks. Minu jaoks teeb kogu selle juhtumise halenaljakaks asjaolu, et kui ma ei eksi, siis Pärnu Open Cupil oli Haani lihane vend see, kes kohe päeva algses tagumises kurvis teise sõitjaga küljed kokku pani ja purustatud tsikliga lahkuma pidi. No on ju hull ebaõnn peres....

... lihtsalt infoks.
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

Mis kuradi ebaõnnest te siin soiute?!?!?! Tegemist on ju sulaselgete mõistuse puudujääkidega, mis vajaks kiiremas korras spetsialistide sekkumist. Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem ja millel pole sündides tehasepooltki pidureid külge ehitatud, püüab jätta pidurdusmaa sama lühikeseks, kui kaasaja ratastel ja siis imestab, et küll see slick ikka peab nagu posti taha :twisted: :wack: :twisted:
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. :mrgreen:
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

nitse kirjutas:
Mis kuradi ebaõnnest te siin soiute?!?!?! Tegemist on ju sulaselgete mõistuse puudujääkidega, mis vajaks kiiremas korras spetsialistide sekkumist. Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem ja millel pole sündides tehasepooltki pidureid külge ehitatud, püüab jätta pidurdusmaa sama lühikeseks, kui kaasaja ratastel ja siis imestab, et küll see slick ikka peab nagu posti taha :twisted: :wack: :twisted:
manager2 kirjutas:
Seekord oli sisuliselt sedasi, et esimesel hommikul, kes 300 ära maksis, see ka peale lasti. ühtegi selgitavat sõna ei olnud, rattaid üle ei vaadatud, rajal käitumist ei selgitatud....


võibolla selgitab see natukene juhtunut. Kui ikka rajale lubatakse, siis pole mõtet pärast materdada, et mis sa sinna ronisid...

... kõik tagantjärele targad. Ise kah.
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

nitse kirjutas:
Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem ja millel pole sündides tehasepooltki pidureid külge ehitatud, püüab jätta pidurdusmaa sama lühikeseks, kui kaasaja ratastel ja siis imestab, et küll see slick ikka peab nagu posti taha :twisted: :wack: :twisted:
Kahjuks või õnneks pole kõikidel võimalik hankida viimase sõna mudeleid ja nendega nagu võrdne võrdsega ringil rinda pista. Selleks võikski eraldi masinaklassid olla. Iseasi oleks muidugi see, kui palju siis osalejaid oleks ning kui pikaks võistluspäev kujuneks.
Kui tegelased soovivad siiski ringrajal harjutada, las teevad seda parem seal, kui linnavahel hakatakse rossi-tama.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.

Klenovitz

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

Kusagil ei ole kirjas, et mis aasta masinaga võib rajale minna.....
Loomulikult kui on vanem tsikkel, kehvemad pidurid ja suurem tsikkli mass, siis tuleb arvastada pikema pidurdusmaaga.....
Kes enne rinkal pole käinud, ei tea seda ja sellepärast toimuvadki sissesõidud, ega sellepärast veel ei saa keelata kellelgi rinkal sõitmist, sest järgmine kord on juba sõitjal endal ka teada et tema masinal on pikem pidurdusmaa kui uuematel ja kergematel masinatel....
SÄILITAGE RAHU JA AIDAKE ALGAJAID, MITTE ÄRGE MATERDAGE NEID....
kust need teadmised ikka mujalt tulevad kui kogenud rinkavendade käest :wink:

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

ma olen justkui korduvalt näinud kuidas mõni oma "vanarauga" uutele tsiklitele lõdvalt pähe teeb. Ilmselt see paljudele pähe ei mahu :D Rinka paraku on selline koht kus paremad sõitjad ka kehvema masinaga sust mööda sõidavad. Kellele see ei meeldi tegelegu kiirendusega.

ei näe mingit probleemi vanamate tsiklitega koos sõitmisest eeldusel, et nii masina kui sõitjaga kõik korras on. Vähemalt aeglastel radadel.

Muide kas ei olnud eelmine kord Saugal mitte nii, et yks uuema gixxeriga vend pani (nagu manageri jutust aru sain) Haani venna GSX-le tagant sisse? Ma kyll ei lugenud siin foorumis pikka virinat kuigi kahjud olid ilmselt samas suurusjärgus :roll:
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

-Tomm
Postitusi: 80
Liitunud: 23 Juul 2005, 01:34
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas -Tomm »

Parandage kui eksin, aga see mees kellele sisse sõideti ei ole siin ju sõna võtnud. See lihtsalt infoks, et inimestele vale mulje ei jääks.

Sverre
Postitusi: 341
Liitunud: 19 Mär 2004, 11:49
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas Sverre »

Sisse sõideti Raul Vinnalile, kellel õnnestus püsti jääda.
Raul sõitis Rookie 1200 ja sai täitsa tubli ringiaja, 1.03.
Ja üldse on ta mõnus mees, kellel natuke palju ebaõnne on olnud,
igal võistlusel kipub keegi talle sisse lajatama.
Vaevalt, et ta siia listi midagi kirjutab ja üldse vist biker.ee-d loeb...

Sverre
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

mis te vehklete rusikatega peale kaklust - kolmap Aravetel aeglane rada ja uued tegijad saavad tunduvalt vaiksemates tingimustes rattaid testida.

Takkajärge tunnen heameelt et ei tormanud uisapäisa< saugale.
vaja kolmap pidurite korrasolek ära testida( uus vedelik sees) ja vaadata kuidas masin ilma piirajateta käitub ja kas viimasele veeradnikule kulunud esikumm ennast veel õigustab või vaja motodepoole mõni raha loovutada ja siis võibolla
kui kõik ok tundub siis saugale julgeb nina pista

AHJAA- kui kellgil ka pidurivedeliku keemisega probleem siis täna toodi mulle spesial toyota dot 5.1 üks purk. Ise jõudsin juba Castroli sisse pumbata ja proovin enne selle ära.

kui kellegil häda<käes ja käibevahendeid nappib siis ikka aitan.
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

mõni mill käibevahendeid suudan küll ära kulutada..., nii et, abi igati teretulnud :D
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

piloot kirjutas:
mõni mill käibevahendeid suudan küll ära kulutada..., nii et, abi igati teretulnud :D
ups pidasin silmas piduriõli mida mul nüüd "sitaks " on ja nõme oleks teha nii et "ise ei kasuta ja teistele ei anna." kui keski sama jamaga hädas on siis võin mõlemad õlid ja vooliku aravetele kaasa vedada. võtit nr 11 kahjuks endal pole - viilisin 10 suuremaks aga teistele ei anna
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

nitse kirjutas:
...Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem...
Lihtsalt täpsustuseks jätkaks selle väite lahkamist:
Võtame tänapäevase ratta mille kuivkaal on näiteks 164kg siis, poole rohkem kaaluv eelmise sajandi terasnool kaaluks kuivalt 246kg.
Kui nüüd see mullusajandine terasnool kaaluks kaks korda rohkem, siis tema kaal oleks 328kg.

Tänan tähelepanu eest,
Albert
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Sverre kirjutas:
Ja üldse on ta mõnus mees, kellel natuke palju ebaõnne on olnud,
igal võistlusel kipub keegi talle sisse lajatama.
Vaevalt, et ta siia listi midagi kirjutab ja üldse vist biker.ee-d loeb...

Sverre
Njahh.. Raulil on jahh eriline võime igasuguseid pidurdusprobleemidega kamikazesid ligi tõmmata....

1. Sauga Openil lajatas Maxim talle stardisirge lõpus pauguga selga...
2. Eelmise aasta Pärnu sügisel lajatas Lätlane talle sedasi kannikasse, et Raulil ratas ribadeks (Kahju ~10KEEK-si) ja rangluu pooleks... alles kuu aega tagasi opereeriti rangluust poldid ja plaadid välja...
3. spetsialist biker.ee-st (Kahju ~5KEEK-si) + kestev biker.ee (tagantotsasõidu)foobia
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Nigga kirjutas:
poole rohkem kaaluv eelmise sajandi terasnool kaaluks kuivalt 246kg.
Honda CBR 1000 F 1989 kaalub 262 kg....
Front tyre dimensions: 110/80-17
Rear tyre dimensions: 140/80-17

Tänapäeval sõidavad 125ccm motikad selliste rehvidega....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

Kommionu kirjutas:
Njahh.. Raulil on jahh eriline võime igasuguseid pidurdusprobleemidega kamikazesid ligi tõmmata....
Võibolla on Raulil hoopis F1-komme 'liiga vara' pidurit pressida ja nii vastastelt taha saada. :lol:
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

manager2 kirjutas:
Haan ilmselt viitas siin Kommionule, kes sellessamas teemas siin 1000 posti täis sai (mis ei ole ilmselgelt kõige suurem postide arv) ja eelnevalt Haani ebaõnne ja selle tagajärgi kõige teravamalt kritiseeris. Samuti oli Kommionu see, kellel raplas halvasti läks. Loodetavasti on käega ikka kõik korras...
Kritiseerisin jahh... Ja kritiseerin ka edasi, et selliseid jamasid enam ei juhtuks... Loomulikult on kõik algajad ringrajale teretulnud, kuid ennem kui peale keerama hakkad võiks ju endale selgeks teha kuidas seisma saada... Minu loogika vaadates sellise tsikli parameetreid ütleb küll, et see ju vaid otsesõidu ratas...

Honda CBR 1000 F 1989 kaalub 262 kg....
Front tyre dimensions: 110/80-17
Rear tyre dimensions: 140/80-17

Njahh.. Raplas läks mul halvasti jahh.. ja sedagi algaja (nii enda kui ka eessõitja) rumalusest... Nimelt pidurdas eessõitja kohas, kus seda pidurdamist kõige vähem oodata oskasin... ehmatusest rabasin pidurilinki liiga julmalt ja matsti maoli olingi...

Raplast meenub mulle üks tulede/viledega cagiva, kes kurvi lõpul pidurit pidevalt vajutas... Miks ta seda tegi jääb minule igatahes mõistatuseks... :shock:

Sellepärast ongi proffide/oskajatega kordades turvalisem sõita, et need ei tee ju ettearvamatuid manöövreid...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Salvo Kelk kirjutas:
Võibolla on Raulil hoopis F1-komme 'liiga vara' pidurit pressida ja nii vastastelt taha saada. :lol:
just see komme tal on jahh... Nagu Matrossov kes zoti ette hüppab - on ka Rauli tahe konkurendid enda tervise hinnaga rajalt nahhui saada...

Ja muideks: kolm korda võite arvata mis Raul eelmistel (3 nädalat tagasi) võistlustel oma rattale teistele hoiatavat taha kleepis...
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

Kommionu kirjutas:
Ja muideks: kolm korda võite arvata mis Raul eelmistel (3 nädalat tagasi) võistlustel oma rattale teistele hoiatavat taha kleepis...

1. "kui seda teksti lugeda näed, oled liiga lähedal - back off!"
2. "krrt ma ise ka ei tea, kuidas ma nii ruttu seisma jään..."
3. "enne sind on end mitmedki siia parkinud. Vabu kohti enam ei ole"

midagi sellist äkki... :D
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

manager2 kirjutas:
Kommionu kirjutas:
Ja muideks: kolm korda võite arvata mis Raul eelmistel (3 nädalat tagasi) võistlustel oma rattale teistele hoiatavat taha kleepis...

1. "kui seda teksti lugeda näed, oled liiga lähedal - back off!"
2. "krrt ma ise ka ei tea, kuidas ma nii ruttu seisma jään..."
3. "enne sind on end mitmedki siia parkinud. Vabu kohti enam ei ole"

midagi sellist äkki... :D
Njahh.. ei suuda hetkel ühtegi pilti leida... Miski hoiatav (selga)pidurdamiskleps sai sinna kleebitud jahh... Aga ei päästnud seegi... Ilmselt tuler Raulil pidureid natike maha keerata... :twisted:
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

BRAKE!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”