Düüs ummistub
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Düüs ummistub
Terv,
Selline jama siis ,et pea düüs ummistub koguaeg ära.Augu ette tekib mingi läibipaistev klimp ja enam tööle ei lähegi.Juhtub igakord peale mootori seisma jätmist.Proovitud erinevate kütustega ja erinevate õlidega aga ikka sama jama.Se ummistumine hakkas siis kui sai suurem kolb pandud.Ratas on Suzuki Ts 50x (enduro).õli segan otse baaki.
Heiki
Selline jama siis ,et pea düüs ummistub koguaeg ära.Augu ette tekib mingi läibipaistev klimp ja enam tööle ei lähegi.Juhtub igakord peale mootori seisma jätmist.Proovitud erinevate kütustega ja erinevate õlidega aga ikka sama jama.Se ummistumine hakkas siis kui sai suurem kolb pandud.Ratas on Suzuki Ts 50x (enduro).õli segan otse baaki.
Heiki

-
Teema algataja
-
Teema algataja
Võibolla, võibollamitte aga oma probleemile pole ma ikka lahendust saanud.Käisin tuttavajutul kes parandab ehitab mootorrattaid ja ta ütles ,et asi võib olla bensiinis.Sai ka erinevaid bensiine proovitud aga ikka sama jamps.oltc1100 kirjutas:õli ei lahustu bensiinis ega vees ja teistes vedelikes, ta lihtsalt jaotub ühtlaselt
-
Teema algataja
No see vaigustumise probleem peaks ikka pikaajalisema seismisega tekkima. See rohkem ratta talvitumisega kaasnev probleem.hnuuma kirjutas:...Peaks ostma mingi karburaatori puhastus vedeliku mis selle vaigu eemaldaks...
Sina aga kirjutasid oma esimeses postis, et iga kord kui ratta seisma jätad... Et siis kui pikaks ajaks seisma?
Krt! Aastatega ka ikka igasugustest tanklates igasuguseid bensiine saadud ja õlisid on kah erinevaid kasutatud, kuid solkkütuse probleem pole sellisel moel küll kordagi avaldunud.
Veel: kirjutasid ka, et silinder on suuremaks vahetatud-tehtud ("kolb suurem")...
Mul tekkis üks mõte:


Kas sul karburaator on silindrist (mootorist üldse) ikka piisavalt termoisoleeritud? Kui karburaatori ja silindri vahel on metallist kollektor, kas kõik tihendid on ikka paigas. Võimalik, et peaksid mõne tihendi paksemast materjalist tegema või lihtsalt teise veel juurde panema, et silindrist vähem kuumust karburaatorile üle kanduks. Eraldab ju nüüd varasemaga võrreldes võimsamaks tehtud mootor ka rohkem soojust ja seda kandub rohkem ka karburaatorile. Bensiini kergemad fraktsioonid lenduvad ja alles jäävad need samad "vaigud" ja bensiinis olev õli, mis kõik koguneb ujukiruumi põhja. See kõik juhtub veel mõnda aega pärast seda, kui kuumaks aetud mootoriga ratas on seisma jäetud. Sõiduajal toimuv mõningane jahutus ja vibratsioon ei lase sademel tekkida, kuid seisma jättes võib halvimal juhul bensiin isegi keema minna karburaatoris. Pluss veel see, et nii-kui-nii on praegu juba kuu aega olnud meie olude kohta päris kuum suvi ja tehnikal võivad ilmneda probleemid, millega me pole harjunud kokku puutuma...
Veel: Alati sule ka bensiinikraan, kui ratta pärast sõittu seisma jätad (ütlen juhuks, kui sul sellist harjumust pole).
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Mix-i jutt loogiline.
Ise küsiksin, et kui oled katsetanud erinevaid õlisi, siis milliseid? Kas need õlid on ikka kahetaktilisele mõeldud? Neljataktilise mootori õli ei sobi segu tegemiseks (loodan, et asi pole selles).
Veel võiksid korra paagi maha võtta ja kallata selle sisu täiteava kaudu kuskile puhtasse nõusse - siis näed, kas paagi põhjas oli samasugust ollust, mis düüsi ette satub.
Mix-i jutt loogiline.
Ise küsiksin, et kui oled katsetanud erinevaid õlisi, siis milliseid? Kas need õlid on ikka kahetaktilisele mõeldud? Neljataktilise mootori õli ei sobi segu tegemiseks (loodan, et asi pole selles).
Veel võiksid korra paagi maha võtta ja kallata selle sisu täiteava kaudu kuskile puhtasse nõusse - siis näed, kas paagi põhjas oli samasugust ollust, mis düüsi ette satub.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Olen 95% kindel ,et karburaatorisse tekib vesi, sest enne kui sa seisma jätad lakub mootor ka natuke bensiini endasse, aga seda just niipalju ,et ei avaneks nõel. Ja kui sul on pandud karburaatori ventileerimis ava kinni siis on kõige suurem võimalus kondentsi tekkimiseks sest peale mootori seismajätmist hakkab karburaator jahtuma.
Segage tilk bensiini+õlisegu ja vesi omavahel, vaadake mis saab.
Segage tilk bensiini+õlisegu ja vesi omavahel, vaadake mis saab.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.