Aprilia SR 50 R .VS. Aprilia SR 50 R Factory
Moderaator: Moded
-
Teema algataja

Aga see on kyll väga loll jutt et seda pritsungit tuunida ei saa.
piirajad maha ja pead jh aju yhendama siukese väikese junniga mis läheb nitendosse ja sealt läpakasse. Siis liigu igaljuhul paremini kui ilma piirajateta karpaversioon. Ja pealegi on ju müüa ditechile 70ccmi kiti
koos ajuga.
-
Teema algataja
Odavam variant?ummy90 kirjutas:kui pole kahju raha välja käia siis tasuks ikkagi osta pritsung. igapäevased sõidud saab ilusti ära teha. kui aga tahtmist enda masinat tuunida siis oleks odavam variant osta karpaga loom. pritsungi regulerimist sa kodus ei tee ja selle eest saab kah veel korralikult maksta.
Niipaljukui mina olen siit foorumitest lugenud ja oma sõpradelt kuulnud on siiski selle karpaga versiooni kütusekulu mingi 5-6 l 100/km
Okei ostad selle 5000 silindri kus hinna sees ka aju.
KUi seal on öeldud et alla 2 l 100/km siis kui suurem silku no arvestame + 1 l sajale juurde jääb ~3 l 100/km
Hakkad karpaga versiooni tuunima paned suuremad düüsid, kergemad rullid või mis iganes siis ka ju tema kütusekulu suureneb.
Lõppkokkuvõttes teed sa pritsega sõites selle hinnavahe väga kiiresti tagasi.
kõik probleemid sisselaske juures, kõik mis vähegi olla saab, on karpal odavam. sissepritse juures on hooldamine ja remontimine ikka palju kulukam.mihkel99 kirjutas:Odavam variant?ummy90 kirjutas:kui pole kahju raha välja käia siis tasuks ikkagi osta pritsung. igapäevased sõidud saab ilusti ära teha. kui aga tahtmist enda masinat tuunida siis oleks odavam variant osta karpaga loom. pritsungi regulerimist sa kodus ei tee ja selle eest saab kah veel korralikult maksta.
Niipaljukui mina olen siit foorumitest lugenud ja oma sõpradelt kuulnud on siiski selle karpaga versiooni kütusekulu mingi 5-6 l 100/km
Okei ostad selle 5000 silindri kus hinna sees ka aju.
KUi seal on öeldud et alla 2 l 100/km siis kui suurem silku no arvestame + 1 l sajale juurde jääb ~3 l 100/km
Hakkad karpaga versiooni tuunima paned suuremad düüsid, kergemad rullid või mis iganes siis ka ju tema kütusekulu suureneb.
Lõppkokkuvõttes teed sa pritsega sõites selle hinnavahe väga kiiresti tagasi.
-
Teema algataja
ise elan siis võrus ja siis natuke linnast väljas on juba neid sr 50 r-e päris palju..4 tykki hetkel..1 on tuunitud,kõik need ajsad mis võimalik teha ap motos..kiirendus on väga haige kui hästi tahad ei pea aitamagi et edeots õhus oleks
mingi 130km/H on tippkiirus ja ta saab paagiga sõita mingi 150km aga tal on päris kõva tuuning..muidu enda omaga olen väga rahul ja ka sõbrad on endaomadega rahul. 


endal siis sr 50 r,jõudu on isegi üle peaks ütlema,kiirus on piirajateta 95,panin koonuse ja düüsi ja 100,vahest ilma tuuleta 105.Ja mul on 90 düüs ning kütusekulu maanteel 3 l ja linnas 3,5 nii et pole üldsegi hull.5-6 l ei ole kuulnud,siis peab ikka mingi jõhker düüs olema,kuigi bena kulu suht väike isegi panen endale 110 düüsi.Karpal on parem minek,kiirus ja jupid ka odavamad peaks olema,et soovitan südamest karpat.
Subaru Impreza WRX STI 06', BMW 325i Coupe 92'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu. Hinnad paremad kui esinduses
.
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu. Hinnad paremad kui esinduses

Mina võtaks karpaga , sest sellel oluliselt parem minek ja kiirus.Factoryl on vist ülikerged rullid vms , sest vahet pole kas lähed kohalt või sõidad
84km/h(sõbra factory max kiirus), pöörded on koguaeg laes. Factoryl on
jällegi `kompuuter` ja tühikäigul tuled ei `kustu`ära.Arvutasime ka keskmise kütusekulu (factoryl) ja see oli ikka tublisti üle 2 liitri.
Karpaga variant hakkab madalamatelt pööretelt vedama ja alla 30km/h on sellega võimatu sõita.Sõidad 30km/h ja keerad tsipa gaasi maha siis jääb üldse seisma.Aga tõsi ta on- karpaga sr-iga sai paagiga sissesõidu ajal ~80km sõita.
84km/h(sõbra factory max kiirus), pöörded on koguaeg laes. Factoryl on
jällegi `kompuuter` ja tühikäigul tuled ei `kustu`ära.Arvutasime ka keskmise kütusekulu (factoryl) ja see oli ikka tublisti üle 2 liitri.
Karpaga variant hakkab madalamatelt pööretelt vedama ja alla 30km/h on sellega võimatu sõita.Sõidad 30km/h ja keerad tsipa gaasi maha siis jääb üldse seisma.Aga tõsi ta on- karpaga sr-iga sai paagiga sissesõidu ajal ~80km sõita.
ma arvan kh et 130-VaIkEoTs- kirjutas:ise elan siis võrus ja siis natuke linnast väljas on juba neid sr 50 r-e päris palju..4 tykki hetkel..1 on tuunitud,kõik need ajsad mis võimalik teha ap motos..kiirendus on väga haige kui hästi tahad ei pea aitamagi et edeots õhus oleksmingi 130km/H on tippkiirus ja ta saab paagiga sõita mingi 150km aga tal on päris kõva tuuning..muidu enda omaga olen väga rahul ja ka sõbrad on endaomadega rahul.

Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Vene raudvara K-650
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
kui ei tea , pole tõetust, videomaterjali, misiganes siis pole ju mõtet ajada mingit mula suust välja.KubsiK kirjutas:ei oska, aga nii mulle seal too vend rääkis, aga äkki oli too spido järgi, seda ma tõesti ei tea, minu süü see ple, muidugi on võimalik 130 sõita.
lihtsalt siin räägitakse kiirusest ju :S
veelvähem kui "keegi rääkis kuskil". spido järgi võib ta sinna 130 kanti osadel visata jah. reaalne jääb ~100 või suts otsa korraliku 70ccm'ga
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja