ALGAJA: käiguvahetus

Kasutaja avatar

Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

Vaataks teooriat ka teise nurga alt.
Kui sa kiirendad või aeglustad, siis sa vahetad käike just sinna, et sul oleks pöörded "mõnusad" ja ka tõmmet oleks asfaldile valada.

Kui sul kiirus langeb(pohhui siis kas enne ristmikku või ilusa naise jõllitamiseks) siis vahetad ka käiku oma kiirusele vastavaks.

Ehk - jõuad ristmikule siis hoia vastavalt kiirusele ka käik selline, et kui tekib vajadus siis võid kohe vurri keerata ja minema kaduda.

Eri mõte on kümnega veereda 5 käik sees sidur põhjas. Tuleb keegi selga või tekib sobiv auk kuhu kiire on mis siis kukud jalaga väntama või?
(võib vaielda kas 2 sajandikku või 4 kümnendikku sekki loeb-aga vahel loeb))
Natsa ettenägelikkust või valmisolekut ei tee paha ja muud asjad lähevad siis ise paika. Äkkpidurdusest see minu jutt ei pea, siis olgu silmad punnis ja pole patt kui käiguallavahetuse unustad ja pidurdad kõigega mis saad.

Jamada siduri, esipiduri ja käigukangi ja tagapiduriga(ja otsida võsas pehmet kohta, helistada naisele et panen täna vist crashi) teinekord ei jõua, kuigi võib tekkida pärast mõte et raisk, vähe tegin ikkagi.
Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”