Zid 2T külmkäivitus probl, ja muud tehn. asjad ka.
Ei mõjuta.
Zidile pole ka tarvis hüper-supersünteetilist kallist õli. Poolsünt on täiesti piisav ja 1:35 suhe on kah OK.
Kas sa tunned ära, kas mootor sureb pärast käivitamist välja liiga rikka segu tõttu või liiga lahja segu tõttu?
Kui ratas just miskis külmas ruumis ei ööbi, siis näiteks praeguste ilmadega ei peakski olema korras karburaatori puhul vajadust toorest kasutada.
Kui kasutad toorest, siis keera hästi natuke käivitamisel gaasi juurde - kui käima jääb, siis on segu koos "toorega" rikas ja peadki kas ilma tooreta käivitama või siis toore ja poole gaasiga.
Ehk on aeg ka õhufiltrit pesta ja uuesti õlitada? Määrdunud filter muudab ka segu rikkamaks ja kui siia lisada veel toore kasutamine, siis tekib ka kombinatsioon mis muudab mootori käivitamise keeruliseks.
Kui aga ratas käivitub ja seejärel järsemalt gaasi lisades hääl kuidagi "õõnsaks" muutub ja ratas kohe välja sureb, siis on segu lahja toorega. Abiks karburaatori puhastamine ja vajadusel reguleerimine.
Suitsemine külma mootori puhul on normaalne. Seda enam, kui sul on olnud raskusi mootori käivitamisega - käivitada püüdes koguneb karterisse küllalt õli, mis siis mõne minuti jooksul liigset tossu võib tekitada.
Zidile pole ka tarvis hüper-supersünteetilist kallist õli. Poolsünt on täiesti piisav ja 1:35 suhe on kah OK.
Kas sa tunned ära, kas mootor sureb pärast käivitamist välja liiga rikka segu tõttu või liiga lahja segu tõttu?
Kui ratas just miskis külmas ruumis ei ööbi, siis näiteks praeguste ilmadega ei peakski olema korras karburaatori puhul vajadust toorest kasutada.
Kui kasutad toorest, siis keera hästi natuke käivitamisel gaasi juurde - kui käima jääb, siis on segu koos "toorega" rikas ja peadki kas ilma tooreta käivitama või siis toore ja poole gaasiga.
Ehk on aeg ka õhufiltrit pesta ja uuesti õlitada? Määrdunud filter muudab ka segu rikkamaks ja kui siia lisada veel toore kasutamine, siis tekib ka kombinatsioon mis muudab mootori käivitamise keeruliseks.
Kui aga ratas käivitub ja seejärel järsemalt gaasi lisades hääl kuidagi "õõnsaks" muutub ja ratas kohe välja sureb, siis on segu lahja toorega. Abiks karburaatori puhastamine ja vajadusel reguleerimine.
Suitsemine külma mootori puhul on normaalne. Seda enam, kui sul on olnud raskusi mootori käivitamisega - käivitada püüdes koguneb karterisse küllalt õli, mis siis mõne minuti jooksul liigset tossu võib tekitada.
Viimati muutis Mix, 06 Juul 2006, 14:12, muudetud 1 kord kokku.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.