Zid 50

Moderaator: Moded


Teema algataja
Unnamed

Zid 50

Lugemata postitus Postitas Unnamed »

Kas keegi oskab öelda kas zid 50-nele sobob peale mõne teise mootorratta Käigukasti, kus on käike rohkem kui tal orginaalis on. Kas ise annab neid käike kuidagi juurde aretada. Kui anab siis kuidas?

Vastake normaalselt. Pole mõtet hakata mõnitama või sõimama. Ma lihtsalt sellelalal algaja.

Teema algataja
Qubik

Lugemata postitus Postitas Qubik »

muu käigukast ja lisakäikude juurdesaamine on asjaolusid arvessevôttes rahaliselt môttetu aj ateoreetiliselt vôimalik
sama raha eest mis sa omale lisa käikude juurde saamisex matad saad sa kax hiina rollerit kui mitte neli.

unusta ole hea see projekt-ei ônnestu

Teema algataja
taskurattur

Lugemata postitus Postitas taskurattur »

odavam tuleb mingi kangem mootor sinna osta...

Zidist
Postitusi: 878
Liitunud: 15 Aug 2004, 09:47
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas Zidist »

Küsi Kloostrimetsa motopoest, nad kunagi rääkisid miskit, et Zid olla kunagi olnud 5 käiguline aga kui poisikesed miilitsa eest ajama panid Venemaal, siis need muudeti kolme käigulisteks nagu need praegugi on.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

viiekäiguline zid

Lugemata postitus Postitas Mix »

Zidist kirjutas:
...Zid olla kunagi olnud 5 käiguline aga kui poisikesed miilitsa eest ajama panid Venemaal, siis need muudeti kolme käigulisteks ....
Nii need linnalegendid sünnivadki... üks teeb nalja ja teine räägib kuuldut tõepähe edasi... :lol:
Viiekäiguline 2T zidi mootor on venemaal tõesti olemas küll. Ja enne, kui nad lõpetasid 2T mootorite tootmise, jõudsid nad väikeses koguses neid viiekäigulisi mootoreid pilootidele ja aktivitele ka peale panna. Nii, et just uuemaid rattaid on selliste käigukastidega liikvel küll.
Mootor, mida venelased kopeerisid, oligi alguses suurema käikude arvuga, kuid eesmärk oli teha ratas võimalikult odav laiale kasutajaringile ja seepärast loobuti kohe kallist viiekäigulisest ja mindi odavama ja vene tingimustes töökindlama kolmekäigulise teed. Hiljem eksperimenteeriti jälle viiekäigulisega ja toodeti ka mõned väikepartiid neid.
Praegu on nii, et väidetavalt liigub venemaal "tuuningkomplekte" käigukasti ümbertegemiseks. See tähendab, et täikadel müüakse tehasest väljatassitud tootmisjääke (võimalik et kvaliteedikontrolli mitte läbinuid), mis jäid vedelema 2T mootorite aktiivse tootmise ajast. Ka on foorumites kirjutatu põhjal aeg-ajalt veel müügil terveid mootoreid ja mopeede viiekäiguliste käigukastidega.
Viiekäigulisega lõppkiirus arvestatavalt suurem ei ole, nii et jutud miilitsa eest põgenemisest on.. khmmm... :twisted:
Küll aga annab vahepealsete käikude kasutamine suuremad võimalused ratta dünaamikaga mängimiseks ja võimaldab otstarbekamalt koormata mootorit pikkadel tõusudel, rasketel teedel või kaalukama pagazhiga sõittes.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”