L-rõngas
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
L-rõngas
Kas keegi oskab öelda kust oleks võimalik osta L- rõngaga kolbi ja rõngaid,mopeedi v- 50 mootorile?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: L-rõngas
http://www.hot.ee/brauermoto/marko12345 kirjutas:Kas keegi oskab öelda kust oleks võimalik osta L- rõngaga kolbi ja rõngaid,mopeedi v- 50 mootorile?
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Põhimõtteliselt on neid L-rõngaga kolbe V-50 mootorile võimalik teha lasta.Näiteks Itaalia firmas GOL.Lasime seal enda võidusõidu sääreväristajate tarbeks neid L-rõngaga kolbe valmistada.
AGA....
Milleks seda L-rõngaga kolbi vaja on?
Kui keegi arvab,et sellise kolviga mootor kohe laksust kiiremaks/võimsamaks muutub,siis ta eksib.Kiirust tuleb tänu väiksemale hõõrdumisele juurde ca.1-2 km.Kas selle nimel tasub kulutada umbkaudu 50-60 EUR-i+saate ja rahaülekande kulusid?Kahtlen.
Peale selle käivitub ühe L-rõngaga varustatud kolviga mootor tiba viletsamini.Kompressioon on L-rõngaga vähe viletsam(erinevalt levinud arusaamast,et L-rõngaga on parem kompressioon).
L-rõnga kasutegur peitub selles,et teda saab tänu oma L-kujulisele läbilõikele paigutada kolvi ülemisse äärde.Ja tänu sellele juhib ta kütuse põlemisel tekkiva soojuse kohe kolvilt silindri tööpinnale ja kolvi temperatuur langeb ca.20-30 kraadi.Seega tõuseb natuke mootori töökindlus.
PS.Veel on muidugi võimalus lasta selline kolb ka Eestis teha lasta.Türil on selline firma nagu Mewitep,kus toorikutest kolbe treitakse.Kas neil küll just sellist 38 mm L-rõngast kohe kuskilt võtta on,kahtlen.Küll on võimalik neid kõvakroomitud L-rõngaid Euroopast tellida.Ühe kolvirõnga hind on ca-12 EUR-i.
AGA....
Milleks seda L-rõngaga kolbi vaja on?
Kui keegi arvab,et sellise kolviga mootor kohe laksust kiiremaks/võimsamaks muutub,siis ta eksib.Kiirust tuleb tänu väiksemale hõõrdumisele juurde ca.1-2 km.Kas selle nimel tasub kulutada umbkaudu 50-60 EUR-i+saate ja rahaülekande kulusid?Kahtlen.
Peale selle käivitub ühe L-rõngaga varustatud kolviga mootor tiba viletsamini.Kompressioon on L-rõngaga vähe viletsam(erinevalt levinud arusaamast,et L-rõngaga on parem kompressioon).
L-rõnga kasutegur peitub selles,et teda saab tänu oma L-kujulisele läbilõikele paigutada kolvi ülemisse äärde.Ja tänu sellele juhib ta kütuse põlemisel tekkiva soojuse kohe kolvilt silindri tööpinnale ja kolvi temperatuur langeb ca.20-30 kraadi.Seega tõuseb natuke mootori töökindlus.
PS.Veel on muidugi võimalus lasta selline kolb ka Eestis teha lasta.Türil on selline firma nagu Mewitep,kus toorikutest kolbe treitakse.Kas neil küll just sellist 38 mm L-rõngast kohe kuskilt võtta on,kahtlen.Küll on võimalik neid kõvakroomitud L-rõngaid Euroopast tellida.Ühe kolvirõnga hind on ca-12 EUR-i.
mopopede
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.